eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup i dostarczanie filmów medycznych do kamery laserowej DRY PIX 4000 do obróbki suchej oraz klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-10

Ogłoszenie nr 510141009-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.

Katowickie Centrum Onkologii: zakup i dostarczanie filmów medycznych do kamery laserowej DRY PIX 4000 do obróbki suchej oraz klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563561-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Katowickie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny 276201240, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 514 533, e-mail szpital@kco.katowice.pl, faks 322 514 533.
Adres strony internetowej (url): www.kco.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup i dostarczanie filmów medycznych do kamery laserowej DRY PIX 4000 do obróbki suchej oraz klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KCO/PN/ 50 /2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie filmów medycznych do kamery laserowej DRY PIX 4000 do obróbki suchej (zwane w dalszej treści filmy medyczne) oraz klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej (zwane w dalszej treści klisze rtg) dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii, w podziale na: Pakiet nr 1 - filmy medycznych do kamery laserowej DRY PIX 4000 do obróbki suchej, Pakiet nr 2 - klisze rentgenowskie i odczynniki fotochemiczne wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 7 do SIWZ - Oferta Cenowa. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie filmów medycznych oraz klisz rtg, sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu/e-maila. 2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto na oferowane towary przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco Magazyn Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu /e-maila. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy, liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie. 8. UWAGA: a. Zamawiający w kolumnie (Cena jedn. netto, Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto) dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku. Dot. PAKIETU NR 2 Bezwzględne wymogi dotyczące klisz rentgenowskich: 1. Klisza musi być znakowana na obrzeżu. 2. Wymagania jakościowe klisz rentgenowskich: - Zadymienie początkowe Dmin < 0,22, - Gęstość optyczna maksymalna Dmax > 3,30, - Średni gradient > 2,80. Bezwzględne wymogi dotyczące odczynników fotochemicznych: 1. Bez zawartości kwasów nieorganicznych. 2. Wywoływacz o wydajności nie mniej niż 320 ml/m2. 3. Utrwalacz o wydajności nie mniej niż 360 ml/m2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę klisze rentgenowskie i odczynniki fotochemiczne muszą pochodzić od jednego producenta. 2. Błony rentgenowskie muszą być oznakowane nazwą producenta, typem filmu, datą ważności oraz numerem serii (widocznym po obróbce chemicznej filmu). 3. Zamawiający dopuszcza, aby data ważności klisz rentgenowskich była widoczna na opakowaniu zewnętrznym, zamiast na kliszach. I. Zamawiający dopuszcza składanie ofert: - częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety od 1 - 2 ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ. - równoważnych, z zastrzeżeniem, iż oferowane filmy są kompatybilne z kamerą laserową DRY PIX 4000 do obróbki suchej. II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy. Miejsce realizacji dostaw: Magazyn Zamawiającego - Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32354800-7


Dodatkowe kody CPV: 32354110-3, 24931230-0, 24931240-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48991.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. M-MED Jacek Miałkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rynek 18
Kod pocztowy: 39-230
Miejscowość: Brzostek
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56052.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56052.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56052.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.