To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-10
Ogłoszenie nr 510140973-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.
Gmina Siepraw: Budowa Parku Słonecznego w Sieprawiu - II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM); Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, Poddziałanie 6.3.3 Zagospodarowanie rekreacyjne i turystyczne otoczenia zbiorników wodnych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551591-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siepraw, Krajowy numer identyfikacyjny 54752000000000,
ul. ul. Kawęciny
30,
32-447
Siepraw, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 3721811, 3721819, 3721807, e-mail
gmina@siepraw.pl, faks
123 721 806.
Adres strony internetowej (url): www.siepraw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Parku Słonecznego w Sieprawiu - II etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IIGZP.271.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Parku Słonecznego w Sieprawiu - II etap. 2. Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy do złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy w PINB w Myślenicach w trybie przewidzianym w art. 54 i 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.) wraz z uzyskaniem zaświadczenia właściwego inspektora nadzoru budowlanego o niewniesieniu sprzeciwu. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuję między innymi: 2.1. Budowa 3 szt. kładek dla pieszych nad potokiem "Sieprawka", oznaczonych symbolami KŁ2, KŁ3, i KŁ4 na rysunku "Schemat ścieżek", stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. 2.2. Zagospodarowanie Parku Słonecznego - roboty elektryczne, w tym m.in.: rozdzielnia oświetleniowa TSO, iluminacja 3 kładek (KŁ2, KŁ3, KŁ4) wężem świetlnym LED (zasilanie przewodem ze skrzynek przyłączeniowych), oprawy oświetleniowe - na słupach oświetlających ścieżki komunikacyjne - 59 szt., oprawy dla iluminacji ławek - 20 szt., oprawy dla iluminacji kopca - 3 szt. Parametry opraw oświetleniowych według uszczegółowienia stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 2.3. Budowa ścieżek pieszo - rowerowych, których zakres został zobrazowany na rysunku "Schemat ścieżek", stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, w tym m.in.: - zjazd z drogi powiatowej (w pkt. A): podbudowa + nawierzchnia asfaltowa 36,53m2, - ścieżki pieszo-rowerowe na odcinku A-B-C dł.:197m/szer.2,5m podbudowa + nawierzchnia asfaltowa - ścieżki pieszo-rowerowe na odcinkach C - kładka KŁ1, dł. 52m/1,5m: podbudowa + nawierzchnia asfaltowa oraz J-kładka KŁ2 dł.: 38m/1,5m: podbudowa + nawierzchnia asfaltowa; - ścieżki pieszo-rowerowe na odcinku B-E-H, E-F, W24-Z´, J-R-P-kopiec asfalt, W-Y-X dł.:219+55+160+223+82m / szer. 2,0m podbudowa + nawierzchnia asfaltowa - ścieżki pieszo-rowerowe na odcinku F-G dł.:50m/szer. 1,5m : podbudowa + nawierzchnia kostka - ścieżki pieszo-rowerowe na odcinku Z-Y dł.:70m/szer. 0,8m : podbudowa + nawierzchnia kostka - ścieżki pieszo-rowerowe na odcinku S-T dł.:50m/szer. 1,2m : podbudowa + nawierzchnia kostka - ścieżki pieszo-rowerowe na istniejącej podbudowie : odcinek I-H-N-N´ dł. 60+108m / szer.2,5m o nawierzchni mieszanej asfalt/kostka oraz odcinek N´-W24 dł.45m/szer.2m o nawierzchni asfaltowej. - ścieżki pieszo-rowerowe na odcinku I-J: dł. 37m/szer. 2,5m : podbudowa + nawierzchnia asfalt/kostka - place pod ławki parkowe z kostki ograniczone obrzeżami. - wykonanie kopca ziemnego - kopiec widokowy o podstawie koła średnicy 17m i wysokości 2,1m, obsiany trawą. Przez kopiec biegnie po łuku ścieżka z kostki gr.6cm (20m2). 2.4. Elementy małej architektury, w tym: - ławka parkowa z oparciem dł.190 - 72 szt. - kosz na śmieci poj. 45l - 11 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 9 do SIWZ, - Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ, - Uszczegółowienie dokumentacji projektowej - Załącznik nr 11 do SIWZ. - Schemat ścieżek - Załącznik nr 12 do SIWZ Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym. 4. Pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 5. W przypadku, gdy opis techniczny jak i zapisy specyfikacji wskazują dla niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w opisie technicznym nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie technicznym i dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 7. Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, w składanej ofercie ma obowiązek wskazać, jakie materiały zastosował, ich rodzaj, parametry techniczne i załączyć ich opis do oferty. Należy wykazać w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (użyte materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (maksimum 60 miesięcy) na cały przedmiot zamówienia, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233161-5
Dodatkowe kody CPV: 45233162-2, 45223110-0, 45311000-0, 45212221-1, 45221100-3, 45112000-5, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1322106.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAMBUD Józef Paryl
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1598672.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SIEPRAW
więcej: przetargi SIEPRAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- (2)Budżet Obywatelski - Budowa boiska przy ul. Leszka Białego
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.