To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-31
Ogłoszenie nr 510140910-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.
Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno sp. z o. o.: Budowa wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529981-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540063152-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 22059726900000,
ul. Sierzno
,
77-131
Rekowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 333 000 3, e-mail
zzosierzno@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzosierzno.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. w oparciu o Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 roku w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania lub składowania odpadów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) budowę wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania odpadów na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. obejmującym obszary: - magazyny surowców wtórnych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów oraz odpadów niebezpiecznych oraz drogi dojazdowe do tych magazynów, - plac dojrzewania kompostu oraz drogi dojazdowe do placu, - plac magazynowania i demontażu odpadów wielkogabarytowych, magazynowania i kruszenia odpadów budowlanych oraz drogi dojazdowe do tych placów, Budowa systemu kontroli wizyjne powinna być oparta o normę PN-EN 62676-4: 2015-06 Systemy dozoru wizyjnego stosowane w zabezpieczeniach - Część 4: Wytyczne stosowania. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zastosowania łącznie minimum 40 sztuk kamer o wysokiej rozdzielczości uwzględniając zasoby sprzętowe należące do Zamawiającego. b) budowę serwerowni zapisu obrazu danych z kamer oraz utworzenie infrastruktury sieciowej dla monitoringu wizyjnego obejmując: - zakup oraz konfigurację serwera wideo w ilości niezbędnej do objęcia monitoringiem całego obszaru, - obowiązkowe utworzenie połączenia sieciowego przy pomocy światłowodu wielomodowego pomiędzy budynkiem administracyjnym, a magazynem makulatury, zużytego sprzętu elektronicznego i elektronicznego i odpadów niebezpiecznych, - utworzenie oraz konfigurację całej infrastruktury sieciowej przy wykorzystaniu urządzeń sieciowych typu switch, router, połączenia światłowodowego wielomodowego, kabli sieciowych Ethernet oraz technologii bezprzewodowej (w miejscach koniecznych do zastosowania) umożliwiającej odpowiednią przepustowość sygnału dla kamer o wysokiej rozdzielczości, c) wykorzystanie zasobów sprzętowych należących od Zamawiającego, tj. 13 sztuk zewnętrznych kamer IP marki HIKVision oraz przewody RJ45, d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej z wykonanych prac. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w cz. II SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2020 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 32421000-0, 35121700-5, 72710000-0, 32231000-1, 35125300-2, 48821000-9, 45314000-1, 45314300-4, 45314320-0, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117850.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NOREL Jacek Wałdoch
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144955.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.