eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rekowo › Budowa wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-31

Ogłoszenie nr 510140910-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno sp. z o. o.: Budowa wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529981-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540063152-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 22059726900000, ul. Sierzno , 77-131 Rekowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 333 000 3, e-mail zzosierzno@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzosierzno.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. w oparciu o Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 roku w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania lub składowania odpadów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) budowę wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania odpadów na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. obejmującym obszary: - magazyny surowców wtórnych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów oraz odpadów niebezpiecznych oraz drogi dojazdowe do tych magazynów, - plac dojrzewania kompostu oraz drogi dojazdowe do placu, - plac magazynowania i demontażu odpadów wielkogabarytowych, magazynowania i kruszenia odpadów budowlanych oraz drogi dojazdowe do tych placów, Budowa systemu kontroli wizyjne powinna być oparta o normę PN-EN 62676-4: 2015-06 Systemy dozoru wizyjnego stosowane w zabezpieczeniach - Część 4: Wytyczne stosowania. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zastosowania łącznie minimum 40 sztuk kamer o wysokiej rozdzielczości uwzględniając zasoby sprzętowe należące do Zamawiającego. b) budowę serwerowni zapisu obrazu danych z kamer oraz utworzenie infrastruktury sieciowej dla monitoringu wizyjnego obejmując: - zakup oraz konfigurację serwera wideo w ilości niezbędnej do objęcia monitoringiem całego obszaru, - obowiązkowe utworzenie połączenia sieciowego przy pomocy światłowodu wielomodowego pomiędzy budynkiem administracyjnym, a magazynem makulatury, zużytego sprzętu elektronicznego i elektronicznego i odpadów niebezpiecznych, - utworzenie oraz konfigurację całej infrastruktury sieciowej przy wykorzystaniu urządzeń sieciowych typu switch, router, połączenia światłowodowego wielomodowego, kabli sieciowych Ethernet oraz technologii bezprzewodowej (w miejscach koniecznych do zastosowania) umożliwiającej odpowiednią przepustowość sygnału dla kamer o wysokiej rozdzielczości, c) wykorzystanie zasobów sprzętowych należących od Zamawiającego, tj. 13 sztuk zewnętrznych kamer IP marki HIKVision oraz przewody RJ45, d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej z wykonanych prac. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w cz. II SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 32421000-0, 35121700-5, 72710000-0, 32231000-1, 35125300-2, 48821000-9, 45314000-1, 45314300-4, 45314320-0, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOREL Jacek Wałdoch
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lubczykowa 30
Kod pocztowy: 80-177
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144955.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144955.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 664200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.