eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz adaptacją części przedszkola na Żłobek

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-30

Ogłoszenie nr 510140597-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina: Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz adaptacją części przedszkola na Żłobek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne, z Funduszy Unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552559-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540118549-N-2020; 540123067-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, Krajowy numer identyfikacyjny 81168551000000, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3261322, e-mail sekretariat@gminawolin.pl, faks 91 3261429.
Adres strony internetowej (url): www.gminawolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz adaptacją części przedszkola na Żłobek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2020.HP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz adaptacją części przedszkola na Żłobek" 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapisami wzoru umowy. 1) Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku przedszkola miejskiego wraz z budową kanalizacji deszczowej, hydrantu naziemnego, wykonaniem zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych, wykonaniem prac remontowych, zagospodarowaniem terenu , w tym wykonaniem elementów małej architektury oraz adaptacją części przedszkola na żłobek. 2) Zamówienie objęte jest dofinansowaniem z dwóch źródeł : a) adaptacja części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek, ze środków z Budżetu Państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020; b) adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne, z Funduszy Unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020. 3) Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przez wykonawców wizji lokalnej na przyszłym placu robót. W celu udziału w wizji lokalnej wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia Zamawiającemu, w formie pisemnej, nazwisk osób, które wezmą udział w wizji lokalnej. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 29.06.2020 r., o godz. 10:00. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 4) Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy został określony w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarach robót. W ww. dokumentacji zamówienia wyodrębniono zakresy prac dotyczące zadań, o których mowa w ust. 2 lit a i b. Zamawiający informuje, że dokumentem nadrzędnym nad pozostałymi jest dokumentacja projektowa autorstwa firmy CH2 ARCHITEKCI SP.Z O.O.SP.K. 4)a. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wyposażenia żłobka oraz kuchni poz. 97 d 1.1.13 - 98 d 1.1.13 Przedmiaru robót. Wym. zakresu Wykonawca nie uwzględnia w ofercie przetargowej . 5) Z uwagi na wytyczne instytucji współfinansujących przedsięwzięcie, jak również konieczność zachowania bezpieczeństwa użytkowników obiektu podczas prowadzenia prac budowlanych, ustalono następujący terminarz: a) Termin wykonania adaptacji części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek: od dnia przekazania placu budowy do dnia 16 listopada 2020r. - z wyznaczeniem terminu pośredniego (kamień milowy); b) Termin wykonania prac uznanych jako kamień milowy do dnia 1 października 2020r.; c) Termin wykonania adaptacji zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego wraz z jego rozbudową w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne do dnia 31 sierpnia 2021 roku. 6) Zakres prac uznanych jako Kamień milowy obejmuje roboty w części łączącej część przedszkolną i żłobkową, w dokumentacji projektowej oznaczonej jako Etap IB - Powyższy zakres robót /remontu/ wymaga zgłoszenia do PINB. 7) Wykonawca w ramach obowiązków związanych z adaptacją części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek na żądanie Zamawiającego przygotuje kompletny wniosek wraz z załącznikami o uzyskanie częściowego pozwolenia na użytkowanie (m.in. kompletna dokumentacja powykonawcza, np.: protokoły odbioru instalacji gazowej i próby szczelności tej instalacji, odbioru instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej; odbiory wykonanych przyłączy przez dostawców mediów, oświadczenie o braku sprzeciwu lub uwag ze strony Państwowej Straży Pożarnej, Inspekcji Ochrony Środowiska, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Pracy). 8) Zamawiający dopuszcza możliwość równoległego prowadzenia robót na części żłobkowej i przedszkolnej - Wykonawca uwzględni to w harmonogramie rzeczowo-finansowym, o którym mowa w ust. 7. 9) Po podpisaniu umowy strony określą teren jaki zostanie wydzielony na zaplecze budowy oraz wyznaczą obszar przeznaczony wyłącznie dla dzieci. Powyższe wymaga uwzględnienia w planie BIOZ. 10) Zamawiający wskazuje dojazd na teren budowy od strony żłobka, Wykonawca w ramach obowiązków umownych zobowiązany będzie do rozebrania części ogrodzenia, wycięcia tui i zorganizowania wjazdu. 11) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Inżynierowi Kontraktu plan prac wraz z organizacją ruchu i zaplecza budowy. W planie prac uwzględnione zostaną warunki funkcjonowania obiektu, zasady bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektu, sposoby zabezpieczenia przed dostępem dzieci do zorganizowanego placu zabaw, zastosowane zabezpieczenia. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. Pracowników fizycznych, zgodnie z postanowieniami § 6 ust. 4 umowy. 4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu polisy lub inne dokumenty potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia, na zasadach określonych w § 13 i 14 umowy. 5. Organizacja budowy i warunki wykonawstwa: Zamawiający wymaga, aby miejsca sąsiadujące z terenem prowadzenia robót były codziennie porządkowane, a teren prowadzenia robót zabezpieczony i wygrodzony w sposób umożliwiający normalne użytkowanie terenów do niego przyległych przez dzieci i pracowników przedszkola. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego w terminie najpóźniej do momentu podpisania umowy, kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polegać powinna na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynów: ilości ustalonych jednostek przedmiarowych, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nieobjętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich i zysku, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług W kalkulacji szczegółowej ujmuje się koszty wszystkich materiałów łącznie z kosztami zakupu. Wszelkie składniki dotyczące ustalania cen, przyjęte przez Wykonawcę do wyceny oferty są stałe i nie podlegają zmianom w trakcie obowiązywania umowy oraz będą stosowane do wyceny zamówień dodatkowych, zamiennych, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca wykona wycenę robót wynikających ze zmiany sposobu prowadzenia robót, robót zamiennych czy dodatkowych w formie kosztorysu. Wykonawca zobowiązany jest wycenić i wykonać ww. zamówienia przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów technicznych oraz składników cenotwórczych, co w zamówieniu podstawowym. Wycena wymaga uzyskania akceptacji przez Zamawiającego przy udziale przedstawicieli Inżyniera kontraktu lub osób przez niego wskazanych. Roboty wynikające z ograniczenia zakresu Wykonawca wyceni zgodnie z kosztorysem ofertowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oraz uzyskać akceptację Zamawiającego w terminie najpóźniej do momentu podpisania umowy harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy. Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy powinien zostać sporządzony zgodnie ze wzorem harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego stanowiącym załącznik do SIWZ, w rozbiciu nie częściej niż miesięcznym, powinien także zawierać elementy robót, terminy ich wykonania i wartości - opisane i wyliczone w kosztorysie ofertowym. Harmonogram należy sporządzić w taki sposób, aby wszelkie prace uciążliwe, głośne, pylące i inne zaburzające normalne funkcjonowanie placówki oświatowej, prowadzone były w terminach każdorazowo uzgadnianych z dyrekcją placówki. 7. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. 8. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot "lub równoważne".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262000-1, 45262311-4, 45262310-7, 45262300-4, 45262500-6, 45320000-6, 45321000-3, 45261210-9, 45261000-4, 45443000-4, 45262100-2, 45410000-4, 45431000-7, 45432130-4, 45421146-9, 45442100-8, 45421000-4, 45433220-7, 77310000-6, 45330000-9, 45331000-6, 45315100-9, 45310000-3, 45111000-8, 45112723-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3512345.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Stanisław Jankowski
Email wykonawcy: certyfikacjabudynkow@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Zielona 3
Kod pocztowy: 72-400
Miejscowość: Kamień Pomorski
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4320184.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4320184.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4395244.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.