eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN. POMYSŁOWA, ATRAKCYJNA. RÓŻNORODNA, KOMPLEKSOWA - REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO NARZĘDZIEM INTEGRACJI I AKTYWIZACJI MIESZKAŃCÓW TURKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-30

Ogłoszenie nr 510140359-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.

Burmistrz Miasta Turku: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN. POMYSŁOWA, ATRAKCYJNA. RÓŻNORODNA, KOMPLEKSOWA - REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO NARZĘDZIEM INTEGRACJI I AKTYWIZACJI MIESZKAŃCÓW TURKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju regionalnego w ramach Wilkopolskiego regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 9.2.1 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, ternów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych" oraz ze środków budżetu państwa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555366-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Turku, Krajowy numer identyfikacyjny 52658700000000, ul. ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 063 289 61 00, e-mail zamowienia@miastoturek.pl, faks 063 289 61 11.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.miastoturek.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.miastoturek.pl/pobierzSiwz.php

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN. POMYSŁOWA, ATRAKCYJNA. RÓŻNORODNA, KOMPLEKSOWA - REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO NARZĘDZIEM INTEGRACJI I AKTYWIZACJI MIESZKAŃCÓW TURKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GIN.2710.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nadzór inwestorski nad robotami: 1.Wykonanie zagospodarowania zieleni: 1.1. Roboty porządkowe i przygotowawcze, w tym m.in.: - oczyszczenie terenu, - odmładzanie drzew i krzewów, - przesadzenie drzew, - karczowanie drzew i krzewów. 1.2. Roboty agrotechniczne związane z przygotowaniem gruntu, w tym m.in.: - usunięcie darni, - rozplantowanie ziemi, - przygotowanie terenu pod obsadzenia. 1.3. Wykonanie nasadzeń, w tym m.in.: - sadzenie drzew i krzewów, bylin i traw ozdobnych, - montaż konstrukcji wsporczych drzew, - ściółkowanie organiczne krzewów, nasadzeń jednogatunkowych traw i rabat bylinowych, - ściółkowanie korą kompostowaną mis drzew. 1.4. Wykonanie trawników i łąk , w tym m.in.: - trawników i łąk parkowych siewem, - trawników z mat nasiennych, - trawnika zbrojonego. 2. Wykonanie robót związanych z obiektami gospodarki wodnej: 2.1. Roboty przygotowawcze. 2.2. Rozbiórka istniejącego rurociągu doprowadzającego wodę do stawu starego o śr. 500 mm. 2.3. Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i konstrukcyjne na zastawce w km 4+485 Kanału Folusz. 2.4. Odmulenie, umocnienie i stopnie korekcyjne na Kanale Folusz w km 3+960 - 4+500. 2.5. Remont rurociągu o śr. 400 mm odprowadzającego wodę ze stawu starego wraz z wlotem i wylotem oraz rów otwarty, w tym m.in.: - wymiana rurociągu betonowego na rurociąg z rur PE o śr. 400 mm, - odtworzenie przyczółka wlotowego i wylotowego rurociągu o śr. 400 mm, - umocnienie koryta rowu o dł. L=12 m, łączącego rurociąg odprowadzający z Kanałem Folusz wraz z wyprofilowaniem skarp i dna. 2.6. Remont stawu starego, w tym m.in.: - oczyszczenie czaszy z porostów i śmieci, odmulenie dna wraz z jego wyprofilowaniem na daszkowy, - remont skarpy zbiornika - rozebranie poręczy ochronnych, rozebranie żelbetowych ogrodzeń, rozebranie umocnień betonowych skarp wraz z murkiem oporowym i schodami skarpowymi, wyprofilowanie skarp do nachylenia 1:2 z wykonaniem umocnień w formie nasadzenia roślinności wodolubnej oraz humusowanie z obsiewem mieszanką traw. 2.7. Budowa nowego rurociągu o śr. 300 mm doprowadzającego wodę do stawu starego wraz z wylotem. 2.8. Remont istniejącej budowli wlotowej do zbiornika wodnego przy zbiegu ulic Dobrskiej i Łąkowej - staw nowy (km 3+960 Kanału Folusz) oraz wymiana zamknięć istniejących budowli piętrząco-upustowej, zbiornika wodnego przy zbiegu ulic Dobrskiej i Łąkowej - staw nowy (km 3+850 Kanału Folusz) na dwie zasuwy jednodzielne. 3. Budowę szaletu miejskiego: - Charakterystyka obiektu: o Powierzchnia zabudowy 62,25 m2, powierzchnia użytkowa 42,80m2, kubatura 115,56m3, o Budynek parterowy, składający się z dwóch osobnych części (męskiej i damskiej), połączony ażurowym przejściem i zadaszeniem, o W części damskiej przedsionek z 4 umywalkami i pomieszczenie z 3 kabinami ustępowymi, zaplanowano osobne pomieszczenie dla osób niepełnosprawnych, o W części męskiej 3 umywalki, 2 pisuary i 2 męskie kabiny ustępowe oraz pomieszczenie porządkowe dostępne od zewnątrz, o Budynek o ścianach zewnętrznych betonowych za stropodachem żelbetowym, o Obiekt całoroczny, ogólnodostępny - Wykonanie robót budowlanych ( tj. roboty ziemne, fundamentowe, podbudowy, ściany konstrukcyjne, stropy, stropodach, posadzki, ściany działowe, stolarka wewnętrzna i zewnętrzna, roboty wykończeniowe, elewacje). - Wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej, wody zimnej i ciepłej oraz wentylacji mechanicznej. - Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej. 4. Budowę amfiteatru: - Charakterystyka obiektu: o Powierzchnia użytkowa sceny 89,64 m2, powierzchnia widowni 171,34 m2, o Budowla stanowiąca amfiteatr otwarty, użytkowany sezonowo, przeznaczony do organizowania imprez artystycznych, rozrywkowych, okolicznościowych, możliwych do zorganizowania na wolnym powietrzu, o Obiekt amfiteatru obejmuje scenę widowiskową zadaszoną, widownię na 199 miejsc siedzących, ciągi komunikacyjne oraz niezbędne urządzenia budowlane, o Obiekt funkcjonalnie powiązany z budynkiem zaplecza, o Scena w formie tarasu nad stawem starym, posadowiona na palach, przykryta zadaszeniem membranowym, wejście na scenę pomostem, o Widownia w postaci utwardzonych podestów z czterema rzędami siedzisk wykończonych deskami, do siedzisk wyższych rządów prowadzić będą schody terenowe, - Wykonanie robót budowlanych (tj. roboty ziemne, fundamentowe i izolacyjne, nawierzchnie i siedziska trybun). - Wykonanie zadaszenia membranowego (tj. roboty ziemne fundamentowe, konstrukcyjne żelbetowe, zasypki, konstrukcje stalowe, membrana). - Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej. 5. Budowę budynku zaplecza amfiteatru: - Charakterystyka obiektu: o Powierzchnia zabudowy 73,11 m2, powierzchnia użytkowa 54,54 m2, kubatura 147,26m3, o Obiekt parterowy, na planie prostokąta, z pomieszczeniem socjalnym, garderobą damską i męską oraz z pomieszczeniem magazynowym, o Budynek o ścianach zewnętrznych betonowych za stropodachem żelbetowym, - Wykonanie robót budowlanych (tj. roboty ziemne, fundamentowe, podbudowy, ściany konstrukcyjne, stropy, stropodach, posadzki, ściany działowe, stolarka wewnętrzna i zewnętrzna, roboty wykończeniowe, elewacje). - Wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej, wody zimnej i ciepłej oraz wentylacji mechanicznej. - Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej. 6. Budowę urządzeń sportowych i rekreacyjnych: 6.1. Kort tenisowy: - wymiary boiska 3658x1829 cm, - wymiary pola do gry 2377x1097 cm, - nawierzchnia poliuretanowa - ogrodzenie z siatki stalowej o długości ok. 107,00 m i wysokości 4m (w obrębie piłko chwytu o wysokości 6m) z jedną bramą i dwiema furtkami, - powierzchnia boiska zakończona obrzeżem aluminiowym, - wyposażenie kortu: słupki i siatka do gry w tenisa - 1 komplet. 6.2. Boisko do koszykówki - wymiary boiska 1910 x 2600cm, - wymiary pola do gry 2200 x 1510 cm, - nawierzchnia poliuretanowa, - ogrodzenie z siatki stalowej o długości ok. 88,50 m i wysokości 4m (w obrębie piłko chwytu o wysokości 6m) z jedną bramą i dwiema furtkami, - powierzchnia boiska zakończona obrzeżem aluminiowym, - wyposażenie boiska: słupy z tablicami do koszykówki - 2 sztuki. 6.3. Plac zabaw: - wydzielenie stref funkcjonalnych dla dzieci starszych i młodszych, - montaż urządzeń zabawowych typowych: lokomotywa, wagonik (2 szt.), huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka wahadłowa podwójna, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią i tunelami, linarium kopuła, karuzela tarczowa, bujak wieloosobowy, karuzela ramienna, piaskownica, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, bujak (3szt.), koło fortuny z instrukcją gry, - montaż urządzeń indywidualnych z drewna klejonego: zestaw zabawowy z drewna klejonego (3szt.), spirala z drewna klejonego, - wyposażenie placu: tablica informacyjna z regulaminem, - nawierzchnia poliuretanowa, mineralna wodoprzepuszczalna, piasek oraz z płyt gumowych EPDM. 6.4. Siłownia zewnętrzna: - montaż urządzeń typowych: rider + wyciąg górny, orbitrek + biegacz, wahadło + twister, prasa nożna + wioślarz, poręcze równoległe + drabinka, ławeczka + prostownik pleców, wyciskanie na leżąco + wyciskanie na siedząco, jeździec, - wyposażenie: tablica informacyjna z regulaminem - 2 sztuki, - nawierzchnia mineralna wodoprzepuszczalna, trawa niska, żwir biały oraz żwir szary. 6.5. Strefa dla psów: - montaż urządzeń: łapa do przeskoków, kładka wąska, obręcze o zmiennej wysokości, słupki do slalomu, równoważnia duża obręcz do przeskoków (3szt.), płotek stały kość, obręcze do przeskoków, tuba wysoka, zestaw dog park, wieszak na smycz (2 szt.), - ogrodzenie z siatki stalowej o długości ok. 340,00 m i wysokości 1,50m z jedną bramą i pięcioma furtkami, - wyposażenie strefy: tablica informacyjna z regulaminem (2 szt.), kosze na psi odchody (3szt.). 6.6. Boisko do boule: - wymiary boiska 400 x 1500cm, - nawierzchnia z tłucznia granitowego, - powierzchnia boiska zakończona obrzeżem drewnianym - wyposażenie boiska: zestaw do gry, tablica informacyjna z regulaminem. 6.7. Miasteczko ruchu drogowego: - wykonanie sieci ulic, zjazdów, rozjazdów, skrzyżowań wraz ze znakami drogowymi pionowymi i poziomymi oraz imitacji torów kolejowych, - nawierzchnia mineralna wodoprzepuszczalna z obrzeżem aluminiowym. 7. Budowę pomostów: 7.1. Spuszczenie wody ze stawów, 7.2. Charakterystyka obiektu: - konstrukcje pomostów stanowią: ruszt palowy z pali drewnianych, krawędziaki, podwaliny na krawędziakach, podkłady z desek, - pomost I na nowym stawie o wymiarach 5900 x 2055 cm, - pomost II na nowym stawie o wymiarach 4000 x 780 cm, - pomost III na starym stawie o wymiarach 1800 x 1250 cm, - pomost IV (scena)na starym stawie. 8. Budowę i montaż elementów małej architektury: - urządzenia i elementy małej architektury: ławki - szt. 78 (3 rodzaje), paleniska z kamienia wraz z ławką okrągłą - szt. 6, zestawy drewniane(stół + siedzisko) - szt. 11, kosze na psie odchody - szt. 12, pergole - szt. 4, stanowiska do gry w szachy - szt. 3, stojaki na rower - szt. 20, tablice z regulaminem, leżaki miejskie montowane do pomostów - szt. 8, słupki i tablice znaków drogowych. 9. Budowę nawierzchni: 9.1. Wykonanie robót budowlanych (tj. roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, wykończeniowe). 9.2. Rodzaje nawierzchni: - mineralna: ciągi piesze, mineralno-żywiczna: ciągi rowerowe, bieżnie, plac zabaw, miasteczko ruchu drogowego, - żwirowe: stanowisko do gry w boule, siłownia zewnętrzna, plac zabaw, - poliuretanowa: plac zabaw, - betonowa: elementy małej architektury, - kostka brukowa wibroprasowana: ciąg pieszo - jezdny. 10. Budowę ogrodzenia: 10.1. Wykonanie robót rozbiórkowych modułów betonowych. 10.2. Wykonanie robót budowlanych: - wykonanie bram wejściowych z rozebraniem starych bram, - wykonanie ogrodzenia z siatki plecionej - do renowacji o długości ok. 105,00 m, - wykonanie ogrodzenia z lin stalowych o długości ok. 250,00 m, - wykonanie muru betonowego o długości ok. 60,00 m. 10.3. Wykonanie prac renowacyjnych. 11. Budowę przyłączy wodno - kanalizacyjnych: 11.1. Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku zaplecza amfiteatru i szaletu publicznego. 11.2.Wykonanie przepompowni ścieków i studzienki rozprężnej. 11.3. Budowa przyłącza wodociągowych do budynku zaplecza amfiteatru i szaletu publicznego. 11.4. Budowa hydrantu zewnętrznego. 12. Budowę zasilania energetycznego: 12.1. wykonanie WLZ i rozdzielnic zewnętrznych. 13. Przebudowę sieci oświetlenia wraz z instalacją monitoringu. 13.1. Wykonanie robót rozbiórkowych (przewodów, gniazd bezpiecznikowych, słupów oświetleniowych i opraw) 13.2. Wykonanie instalacji oświetlenia (kable oświetleniowych, słupy oświetleniowe wraz z oprawami - 84 latarnie - oprawy do lamp LED, lampy fotowoltaiczne z akumulatorami szt. 4, oprawy gruntowe szt. 58 , szafy oświetleniowe SO, rozdzielnice zewnętrzne) 13.3. Wykonanie instalacji CCTV (montaż kamer WiFi - szt. 22 na słupach oraz dławika, wykonanie zabezpieczenia obiektów). 14. Wykonanie prac porządkowych. Przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: 1) Raport kwartalny: Inżynier Kontraktu w terminie do 15 dni po zakończeniu każdego kwartału przedłoży Zamawiającemu raport wyszczególniający wykonane przez Inżyniera Kontraktu prace oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport kwartalny powinien zawierać: - opis postępu robót; - podanie % rzeczowego zaawansowania robót; - opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót; - wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. 2) Raport końcowy, który powinien zawierać: - opis wykonanych robót; - fotografie dokumentujące wykonane roboty robót. 3) Inżynier Kontraktu zobowiązuje się przygotowywać Raporty w formie; -1 egzemplarz drukowany w języku polskim -1 egzemplarz w wersji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71248000-8


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71520000-9, 71631300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU ORTUS Janusz Fengler
Email wykonawcy: biuro@ortussieradz.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 9/2
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 485850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.