To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-30
Ogłoszenie nr 510140353-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych: Obsługa maksymalnie 107 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526515-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540058696-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Krajowy numer identyfikacyjny 14094497100000,
ul. ul. Jagiellońska
74,
03-301
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-22 542 20 00, e-mail
m.kosior@mazowia.eu, faks
0-22 698 31 57.
Adres strony internetowej (url): http://www.mazowia.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa maksymalnie 107 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP/WSP/U-332-12/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest zakup usługi polegającej na wynajęciu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem oraz usługą restauracyjną na potrzeby realizacji maksymalnie 107 szkoleń jednodniowych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych, wyposażenie sal konferencyjnych oraz obsługa tych szkoleń; 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Niemniej jednak, Wykonawca może zatrudnić na umowy o pracę osoby opisane przez Zamawiającego osoby wskazane w pkt IV.4 Załącznika nr 2 do SIWZ - Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zatrudni wskazane przez Zamawiającego osoby na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.), otrzyma dodatkowe punkty w ramach oceny oferty w kryterium społecznym - liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę (maksymalnie 20 punktów); 4. Najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy Wykonawca, który w Załączniku nr 1 do SIWZ wskazał osoby, które będą wykonywały na potrzeby Zamawiającego usługi wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ są zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę. Na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające złożone oświadczenie. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę osoby wskazane w wykazie osób, które będą wykonywały na potrzeby Zamawiającego usługi wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ, jaka została podana w ofercie, przez cały okres realizacji zamówienia. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę; 5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 5% łącznej wartości brutto przedmiotu umowy, określonej w złożonej ofercie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, w przekazaniu Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ww. osób świadczących usługi wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ; 6. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, które związane będą z warunkami udziału w postępowaniu lub/i oceną ofert w przyjętych kryteriach; 7. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 214 000,00 euro)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 70220000-9
Dodatkowe kody CPV: 39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.6 niniejszego ogłoszenia Zamawiający informuje, że Całkowita wartość zamówienia podstawowego (wartość netto) wynosi 675.846,00 zł; 2. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.8 niniejszego ogłoszenia Zamawiający informuje, że zamówienie musi zostać wykonane w okresie od dnia zawarcia umowy do 21 grudnia 2020 r. Szkolenia odbywać się będą od dnia zawarcia umowy, najpóźniej do dnia 18 grudnia 2020 r. w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą. Zamówienie musi zostać wykonane z wyłączeniem dni wolnych od pracy oraz sobót i niedziel
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Obsługa maksymalnie 107 szkoleń jednodniowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 organizowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
883401.08
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGMA-SPORT Agnieszka Matuszyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
794638.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiana miejsca realizacji usług - warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w miejscu wskazanym w ofercie. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, niewymienioną w ofercie lokalizację, o standardzie nie niższym niż opisany w załączniku nr 1 do Umowy. W przypadku konieczności dokonania takiej zmiany Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na piśmie (minimalnie mailową) o przyczynach konieczności zmiany miejsca realizacji szkoleń oraz przedstawienia propozycji nowego miejsca do kontynuacji realizacji umowy. Proponowany obiekt musi zostać przedstawiony pisemnie (minimalnie mailową) wraz z opisem wszystkich istotnych elementów, minimalnie tych, których wymagał Zamawiający na etapie składania ofert. Po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia (minimalnie mailowego) o konieczności zmiany miejsca szkolenia, Zamawiający rozpatrzy konieczność dokonania zmiany lokalizacji szkoleń, a na podstawie opisu proponowanego nowego miejsca dokona jego oceny (analogicznej do sposobu oceny ofert). Jeżeli nowy obiekt uzyska nie mniej punktów niż obiekt z oferty Wykonawcy, a jego zmiana zostanie uznana przez Zamawiającego za konieczną, Zamawiający wyrazi zgodę na dokonanie zmiany miejsca realizacji szkoleń. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony umowy. Powyższa zmiana nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia, nie może również wpłynąć na termin i jakość realizowanych usług; 2) dodanie miejsca realizacji usługi - warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie sytuacji związanej z zaproponowaniem harmonogramu trudnego/niemożliwego do realizacji w opinii Zamawiającego (ze względu na brak możliwości zrekrutowania uczestników) lub/i w sytuacji związanej z ograniczoną dostępnością trenerów. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, niewymienioną w ofercie lokalizację, o standardzie nie niższym niż opisany w załączniku nr 1 do Umowy. Proponowany obiekt musi zostać przedstawiony pisemnie (minimalnie mailowo) wraz z opisem wszystkich istotnych elementów, minimalnie tych, których wymagał Zamawiający na etapie składania ofert. Powyższa zmiana nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia, nie może również wpłynąć na termin i jakość realizowanych usług. Do dokonania zmiany nie jest wymagane zawarcie aneksu; 3) zmiana liczby szkoleń: a) zmniejszenie liczby szkoleń - Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z realizacji maksymalnie 53 szkoleń. Informacja o rezygnacji zostanie przekazana Wykonawcy drogą elektroniczną w terminie minimum 5 dni roboczych przed ustalonym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą terminem szkolenia lub nie później niż na 15 dni roboczych przed terminem zakończenia niniejszej umowy b) zwiększenie liczby szkoleń: wprowadzenie stosownych zmian możliwe będzie w przypadku niezrekrutowania i niezgłoszenia przez Zamawiającego maksymalnej liczby uczestników szkoleń, określonej w Załączniku nr 2 do Umowy, tj. 2675 uczestników. Zamawiający dopuszcza wówczas możliwość zorganizowania dodatkowej liczby szkoleń dla liczby osób nieprzekraczającej różnicy pomiędzy planowaną maksymalną liczą uczestników, a liczbą uczestników ostatecznie zrekrutowanych. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony umowy. Powyższa zmiana nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia, nie może również wpłynąć na termin i jakość realizowanych usług; 2. Zamawiający nie przewiduje innych istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy P.z.p. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.