To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-09
Ogłoszenie nr 510139968-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.
Gmina Lipnica Murowana: Modernizacja dróg gminnych na terenie
Gminy Lipnica Murowana
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551029-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lipnica Murowana, Krajowy numer identyfikacyjny 85166060200000,
ul. Lipnica Murowana
44,
32-724
Lipnica Murowana, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48146852100, e-mail
k.zajac@lipnicamurowana.pl, faks
+48146852102.
Adres strony internetowej (url): www.lipnicamurowana.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Lipnica Murowana
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IWEiGP-ZP. 271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Lipnica Murowana" 2. Zamówienie obejmuje 2 części: 1) Część I - Modernizacja drogi "Od wsi w kierunku Trojanowskiego" na działce nr 1336, 1365/1 w Lipnicy Górnej w km 0+000-0+102 i 0+412 - 0+930. - etap II a) W zakres robót wchodzą roboty przygotowawcze wraz ze ścinaniem poboczy i trawy, korytowanie, odtworzenie rowów, uzupełnienie podbudowy, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni i wykonanie nawierzchni z mieszanki bitumicznej. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ c) Termin wykonania do: 31.08.2019 r. 2) Część II- Modernizacja drogi "Pszczółki" na dz. nr 650 w Rajbrocie w km (0+000 - 0+405) a) W zakres robót wchodzą roboty przygotowawcze wraz ze ścinaniem poboczy i trawy,uzupełnienie podbudowy, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych, warstwa wyrównawcza z mieszanki bitumicznej, nawierzchnia z mieszanki bitumicznej, wymiana i ułożenie korytek, regulacja istniejących korytek. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ c) Termin wykonania do: 31.08.2019 r. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu planowanej inwestycji i jej otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu planowanej inwestycji poniesie wykonawca. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób zatrudnionych do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z robotami budowlanymi stanowiacymi przedmiot zamówienia opisane dokumentacjią projektową w tym roboty roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę, robotami rozbiórkowymi, ziemnymi, brukarskimi, wykonaniem podbudowy i nawierzchni bitumicznej. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 2) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany Wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1 z uwzględnieniem zapisów SIWZ i umowy. W każdym dniu realizacji przedmiotowej umowy przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać pisemną listę obecności pracowników. 3) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać przedstawienia do wglądu niezbędnych dokumentów w tym zakresie, w tym zanonimizowanych kopii umów o pracę. Ponadto Zamawiający jest uprawniony do odebrania od pracowników oświadczeń w przedmiocie posiadania zawartych umów o pracę. Zamawiający może zwracać się także do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Opis sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik do SIWZ 4. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia - minimum 5 lat, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja drogi "Od wsi w kierunku Trojanowskiego" na działce nr 1336, 1365/1 w Lipnicy Górnej w km 0+000-0+102 i 0+412 - 0+930. - etap II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152356.70
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUD-DRÓG Usługi Budowy i Modernizacji Dróg Łagosz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155006.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Modernizacja drogi "Pszczółki" na dz. nr 650 w Rajbrocie w km (0+000 - 0+405) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92179.11
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUD-DRÓG Usługi Budowy i Modernizacji Dróg Łagosz Spólka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102773.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LIPNICA MUROWANA
więcej: przetargi LIPNICA MUROWANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza - etap III" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
- Wykonanie częściowej nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 4115W o łącznej dł. ok. 800 mb w m. Wola Łuszczewska i Nowy Łuszczewek, gm. Błonie
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Sokołów Małopolski
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.