eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Gminnego Parku Wodnego TRZEBNICA - ZDRÓJ Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-30

Ogłoszenie nr 510139675-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.

Gminny Park Wodny TRZEBNICA-ZDRÓJ Sp. z o.o.: Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Gminnego Parku Wodnego TRZEBNICA - ZDRÓJ Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558767-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Park Wodny TRZEBNICA-ZDRÓJ Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 21548977000000, ul. ul. Leśna 5, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 312 14 38, e-mail ciesielska_m@trzebnicazdroj.eu, faks 713 121 438.
Adres strony internetowej (url): www.trzebnicazdroj.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Gminnego Parku Wodnego TRZEBNICA - ZDRÓJ Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPW.02.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Gminnego Parku Wodnego TRZEBNICA - ZDRÓJ Sp. z o.o. znajdującego się w Trzebnicy przy ul. Leśnej 5, obejmujących w szczególności: ? obsługę ratowniczą pływalni krytej, w skład której wchodzą : a) basen sportowy o wymiarach 12,5 x 25 m, o powierzchni lustra wody 312,5 m2, o głębokości 1,20-1,80 m, posiadający 6 torów pływackich, b) basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o głębokości 1,2 m i powierzchni lustra wody 208,2 m2, c) brodzik wewnętrzny o powierzchni lustra wody 34 m2 i głębokości 0,25 m, d) wanna o powierzchni lustra wody 3,9 m2 i głębokości 1,0 m zlokalizowana na terenie hali, e) wanna o powierzchni lustra wody 2,3 m2 i głębokości 1,0 m zlokalizowana na terenie saunarium, f) basen schładzający o powierzchni lustra wody 3,0 m2 i głębokości do 1,2 m, g) zjeżdżalnia - rura o długości 80 m. ? obsługę ratowniczą pływalni odkrytej, w skład której wchodzą: a) basen zewnętrzny o powierzchni lustra wody 716 m2 i głębokości od 1,0 m do 1,80 m, b) brodzik zewnętrzny o powierzchni lustra wody 67 m2 i głębokości od 0,15 m do 0,35 m, c) zjeżdżalnia rodzinna o długości 17 m, d) zjeżdżalnia - rura o długości 73 m. Aktualnie obowiązujące godziny otwarcia Gminnego Parku Wodnego TRZEBNICA - ZDRÓJ Sp. z o.o.: ? BASEN WEWNĘTRZNY (PŁYWALNIA KRYTA): * 7.00 - 22.00 poniedziałek-piątek * 8.00 - 22.00 sobota-niedziela ? BASEN ZEWNĘTRZNY (PŁYWALNIA ODKRYTA): * 9:00 - 19:00 poniedziałek - niedziela (01.08.2020 r. - 06.09.2020 r.) oraz (01.06.2021 r. - 05.09.2021 r.) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Gminnego Parku Wodnego TRZEBNICA - ZDRÓJ Sp. z o.o. Zamawiający wymaga, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Gminnego Parku Wodnego TRZEBNICA - ZDRÓJ Sp. z o.o. wynosiła: ? dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej: * trzech ratowników od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 22:00, * trzech ratowników w soboty, niedziele i święta w godzinach 8:00 - 22:00. ? dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni odkrytej: * trzech ratowników od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 - 19:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w wzorze umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze (projekcie) umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot CPV: 75.25.00.00-3 Usługi straży pożarnej oraz ratownicze Dodatkowe przedmioty CPV: 75.25.20.00-7 Służby ratownicze Świadczenie usług ratownictwa wodnego będzie się odbywać w następujących terminach: a) na terenie pływalni krytej i saunarium: w okresie od 01 sierpnia 2020 r. do 29 kwietnia 2022 r. b) na terenie pływalni odkrytej: w okresie od dnia 01 sierpnia 2020 r. do dnia 06 września 2020 r. oraz od dnia 01 czerwca 2021do dnia 05 września 2021 r. Planowana ilość dni, w których czynna będzie pływalnia odkryta może ulec zmianie w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych. Usługi będące przedmiotem zamówienia, winny być wykonywane w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 ze zm.) wraz z aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych (+/- 20%) w okresie realizacji zamówienia (od dnia 01.08.2020 r. do dnia 29 kwietnia 2022 r.) wynosi:30267 Do wyliczeń przyjęto następujące założenia: 1. Planowana przerwa technologiczna w pracy pływalni krytej - 30.08.2021 r - 12.09.2021 r. 2. Dni świąteczne, w których pływania będzie nieczynna: 01.11.2020 r., 24.12.2020 - 25.12.2020, 01.01.2021 r. r., 03.04.2021 - 04.04.2021 r., 01.11.2021 r., 24.12.2021 - 25.12.2021 r., 01.01.2022r. 16.04 -17.04. 2022 r. 3. Dni świąteczne, w których pływalnia będzie czynna w połowie wymiaru godzin: 26.12.2020 r., 31.12.2020 r., 05.04.2021 r., 26.12.2021 r., 31.12.2021 r., 18.04.2021 r. Przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia będą następowały według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 877743
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Rekreacyjno - Sportowe Delphinus Sport Promotion
Email wykonawcy: biuro@delphinus-sport.pl
Adres pocztowy: ul. Kowalska 81 51-424 Wrocław
Kod pocztowy:
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 877743
Oferta z najniższą ceną/kosztem 877743
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 877743
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.