To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-09
Ogłoszenie nr 510139510-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP: "Dostawa odzieży i bielizny operacyjnej wielorazowego użytku do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539266-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540080758-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, Krajowy numer identyfikacyjny 29015600000000,
ul. Konarskiego
13,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7794031 w. 477, e-mail
dzp@spskgruca.pl, faks
22 7794031 w. 477.
Adres strony internetowej (url): www.spskgruca.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa odzieży i bielizny operacyjnej wielorazowego użytku do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania: DZP.26.42/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia była: "Dostawa odzieży i bielizny operacyjnej wielorazowego użytku do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy " 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 pakiety: Pakiet nr 1- Garnitury operacyjne Pakiet nr 2- Odzież operacyjna - fartuchy operacyjne Pakiet nr 3- Bielizna operacyjna Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do SIWZ. Opis wymagań dla pakietów nr 1,2,3: Na każdym produkcie musi znajdować się nadruk o treści: SPSK OTWOCK (nazwa instytucji) Wielkość nadruku: rozmiar liter wysokość 1 cm +_ 10 % i ok. 0,5 cm szerokości. Kolor nadruku w kolorze ciemno-zielonym lub w kolorze czarnym. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.19.90.00 - Odzież medyczna
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Garnitury operacyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie w pakiecie nr 1 (garnitury operacyjne), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odzież operacyjna - fartuchy operacyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
133500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GARMEX Andrzej Jafiszow, Wojciech Kamiński Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144180
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Bielizna operacyjna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142100
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GARMEX Andrzej Jafiszow, Wojciech Kamiński Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
153468
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego.
- ZP/10/2024 "Dostawy włókninowych produktów jednorazowego użytku z podziałem na 13 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi" ZP/10/2024.
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.