eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w sali rozpraw nr 316 w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-29

Ogłoszenie nr 510139485-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.

Sąd Okręgowy w Katowicach: Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w sali rozpraw nr 316 w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545183-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 32199700000000, ul. ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 070 169, e-mail zampub@katowice.so.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.katowice.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w sali rozpraw nr 316 w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/3/2020/OIR/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w sali rozpraw nr 316 w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18". W ramach niniejszego postępowania przewidziano do wymiany stolarkę okienną: 3 szt. okien skrzynkowych z drewna iglastego w sali rozpraw nr 316 (z zachowaniem oryginalnego systemu okuć). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają Załączniki nr 1, 1A, 1B, 8 do SIWZ stanowiące integralną część SIWZ. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności: a) Prace przygotowawcze: o zabezpieczenie frontu robót (m.in. zabezpieczenie podłóg i ścian przed zabrudzeniem i uszkodzeniem), o wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów oraz wykonanie dokumentacji fotograficznej, o demontaż skrzydeł okiennych przeznaczonych do wymiany, o wykucie istniejących ościeżnic przeznaczonych do wymiany, o demontaż parapetów zewnętrznych, o demontaż parapetów wewnętrznych (przeznaczonych do renowacji). b) Roboty podstawowe: o wymiana okien drewnianych z zachowaniem typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć, o wykonanie nowych okuć na wzór istniejących z wytrzymałością dla skrzydeł szklonych pakietem szyb zespolonych, o renowacja istniejących zabytkowych okuć i montaż w nowej stolarce okiennej zgodnie z dokumentacją, o montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo-tytanowej, o renowacja drewnianych parapetów wewnętrznych i ich ponowny montaż. c) Roboty towarzyszące: o odpowiednie zabezpieczenie otworów okiennych po demontażu okien, o prace murarskie związane z odtworzeniem uszkodzonych w czasie prac ościeży okiennych. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie. W związku z tym należy przewidzieć możliwość prowadzenia robót (w szczególności montażowych i demontażowych) poza godzinami urzędowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45420000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45421132-8, 45111100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160246.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Montażowe "MIDREW II" Michura Paweł
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Młynne 101
Kod pocztowy: 34-600
Miejscowość: Limanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158870.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70408.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192970.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.