eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątnica Poduchowna › Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica w okresie lipiec 2020 - grudzień 2021 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-29

Ogłoszenie nr 510139012-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.

Gmina Piątnica: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica w okresie lipiec 2020 - grudzień 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546123-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Piątnica, Krajowy numer identyfikacyjny 54229600017000, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 162 476, e-mail ugpiatnica@gminapiatnica.pl, faks 86 218 24 56.
Adres strony internetowej (url): bip.gminapiatnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica w okresie lipiec 2020 - grudzień 2021 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPT.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i transport każdej ilości stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Piątnica. 2. Wykonawca dostarczy mieszkańcom worki do selektywnego odbioru odpadów komunalnych w następujących ilościach w zależności od zapotrzebowania: * przynajmniej jeden 120 litrowy worek miesięcznie w kolorze niebieskim na papier i tekturę; * przynajmniej trzy 120 litrowe worki miesięcznie w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe oraz drobny metal; * przynajmniej jeden 120 litrowy worek miesięcznie w kolorze zielonym na szkło opakowaniowe; * przynajmniej dwa 120 litrowe worki miesięcznie w kolorze brązowym na odpady ulegające biodegradacji, * przynajmniej dwa 120 litrowe worki w kolorze szarym na popiół i żużel z palenisk domowych przed każdym odbiorem. Worki maja spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028). 3. System odbierania odpadów komunalnych w gminie Piątnica nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Powierzchnia gminy Piątnica wynosi 218,69 km2. Mapa gminy Piątnica stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 7 dni od podpisania umowy. Na terenie gminy Piątnica obok zabudowy jednorodzinnej znajdują się budynki wielorodzinne - 4 z nich będą wyposażone we wspólne kontenery do zbierania odpadów komunalnych (1 blok w Piątnicy Poduchownej, ul. Czarnocka 58 oraz 3 bloki w Marianowie). Na terenie gminy Piątnica jest ok 2440 gospodarstw domowych (oprócz 3 wspólnot mieszkaniowych). Liczba ta może ulegać zmianie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - w szczególności z siecią dróg dojazdowych do posesji objętych zamówieniem. Taka wizja lokalna niezbędna jest w celu zapewnienia pełnej realizacji zamówienia, w tym podjęcia niezbędnych czynności zapewniających odbiór odpadów z każdej nieruchomości (szczególnie z nieruchomości, do których jest utrudniony dojazd). 6. Zakazuje się mieszanie odpadów z nieruchomości niezamieszkałych z odpadami z nieruchomości zamieszkałych. 7. Szacowana masa odpadów w Mg do odebrania od właścicieli nieruchomości gminy Piątnica i transportu do IK w okresie obowiązywania zamówienia: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 2000 Mg, b) tworzywa sztuczne, drobny metal, opakowania wielomateriałowe - 330,00 Mg, c) papier - 15 Mg, d) szkło - 70 Mg, e) odpady ulegające biodegradacji - 130 Mg, f) odpady wielkogabarytowe - 100 Mg, g) sprzęt RTV AGD - 4 Mg, h) popiół - 50 Mg. Wskazane wyżej ilości odpadów komunalnych są wartościami, wynikającymi ze sprawozdań odnoszących się do systemu gospodarki odpadów komunalnych z terenu gminy Piątnica w 2019 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 8. Zakres zamówienia obejmuje: a) opróżnianie i wywóz odpadów z pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników i worków na odpady zbierane selektywnie, b) transport odebranych odpadów do Instalacji Komunalnej znajdującej się w Czartorii gm. Miastkowo, c) selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych, szkła, opakowań wielomateriałowych, odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji; zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, popiołu, d) dostarczenie worków na odpady zbierane selektywnie bezpośrednio od mieszkańców, e) dostarczenie materiałów informacyjnych właścicielom nieruchomości. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (kierowcy, pracownicy fizyczni wykonujący bezpośrednio zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2


Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 755720.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne "ASTWA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kombatantów 4
Kod pocztowy: 15-102
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1071503.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1071503.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1343778.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.