To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-29
Ogłoszenie nr 510139012-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.
Gmina Piątnica: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica w okresie lipiec 2020 - grudzień 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546123-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piątnica, Krajowy numer identyfikacyjny 54229600017000,
ul. Stawiskowska
53,
18-421
Piątnica Poduchowna, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 162 476, e-mail
ugpiatnica@gminapiatnica.pl, faks
86 218 24 56.
Adres strony internetowej (url): bip.gminapiatnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica w okresie lipiec 2020 - grudzień 2021 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPT.271.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i transport każdej ilości stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Piątnica. 2. Wykonawca dostarczy mieszkańcom worki do selektywnego odbioru odpadów komunalnych w następujących ilościach w zależności od zapotrzebowania: * przynajmniej jeden 120 litrowy worek miesięcznie w kolorze niebieskim na papier i tekturę; * przynajmniej trzy 120 litrowe worki miesięcznie w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe oraz drobny metal; * przynajmniej jeden 120 litrowy worek miesięcznie w kolorze zielonym na szkło opakowaniowe; * przynajmniej dwa 120 litrowe worki miesięcznie w kolorze brązowym na odpady ulegające biodegradacji, * przynajmniej dwa 120 litrowe worki w kolorze szarym na popiół i żużel z palenisk domowych przed każdym odbiorem. Worki maja spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028). 3. System odbierania odpadów komunalnych w gminie Piątnica nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Powierzchnia gminy Piątnica wynosi 218,69 km2. Mapa gminy Piątnica stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 7 dni od podpisania umowy. Na terenie gminy Piątnica obok zabudowy jednorodzinnej znajdują się budynki wielorodzinne - 4 z nich będą wyposażone we wspólne kontenery do zbierania odpadów komunalnych (1 blok w Piątnicy Poduchownej, ul. Czarnocka 58 oraz 3 bloki w Marianowie). Na terenie gminy Piątnica jest ok 2440 gospodarstw domowych (oprócz 3 wspólnot mieszkaniowych). Liczba ta może ulegać zmianie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - w szczególności z siecią dróg dojazdowych do posesji objętych zamówieniem. Taka wizja lokalna niezbędna jest w celu zapewnienia pełnej realizacji zamówienia, w tym podjęcia niezbędnych czynności zapewniających odbiór odpadów z każdej nieruchomości (szczególnie z nieruchomości, do których jest utrudniony dojazd). 6. Zakazuje się mieszanie odpadów z nieruchomości niezamieszkałych z odpadami z nieruchomości zamieszkałych. 7. Szacowana masa odpadów w Mg do odebrania od właścicieli nieruchomości gminy Piątnica i transportu do IK w okresie obowiązywania zamówienia: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 2000 Mg, b) tworzywa sztuczne, drobny metal, opakowania wielomateriałowe - 330,00 Mg, c) papier - 15 Mg, d) szkło - 70 Mg, e) odpady ulegające biodegradacji - 130 Mg, f) odpady wielkogabarytowe - 100 Mg, g) sprzęt RTV AGD - 4 Mg, h) popiół - 50 Mg. Wskazane wyżej ilości odpadów komunalnych są wartościami, wynikającymi ze sprawozdań odnoszących się do systemu gospodarki odpadów komunalnych z terenu gminy Piątnica w 2019 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 8. Zakres zamówienia obejmuje: a) opróżnianie i wywóz odpadów z pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników i worków na odpady zbierane selektywnie, b) transport odebranych odpadów do Instalacji Komunalnej znajdującej się w Czartorii gm. Miastkowo, c) selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych, szkła, opakowań wielomateriałowych, odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji; zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, popiołu, d) dostarczenie worków na odpady zbierane selektywnie bezpośrednio od mieszkańców, e) dostarczenie materiałów informacyjnych właścicielom nieruchomości. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (kierowcy, pracownicy fizyczni wykonujący bezpośrednio zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
755720.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne "ASTWA" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1071503.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
- Wywóz odpadów komunalnych
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.