eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i materiałów biologicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-08

Ogłoszenie nr 510138666-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego: Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i materiałów biologicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534107-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540071744-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 29046900000000, ul. ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3261325 w. 128, e-mail elzbietajanicka@interia.pl, faks 71 3260622.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpital.wroc.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpital.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i materiałów biologicznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN 34/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia w ilościach i asortymencie zgodnie z zestawieniem - załącznik nr 1 Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 5 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Termin dostawy wirówki, mieszadła oraz aparatu do rozmrażania osocza - 7 dni od daty zawarcia umowy. Dostarczane elementy systemu zamkniętego do pobierania krwi muszą posiadać w momencie dostarczenia do apteki szpitala Dla pozycji 5 - Probówko-strzykawka do oznaczeń parametrów koagulologicznych w osoczu-cytrynian sodu 1.4ml - okres przydatności do użycia minimum 6 miesięcy, pozostały asortyment okres przydatności do użycia minimum 12 miesięcy"; muszą być kompatybilne z urządzeniami Laboratorium WSS. Wykonawca dostarczy przedmioty zamówienia do magazynu Apteki Szpitalnej. Wszystkie produkty muszą pochodzić od jednego producenta. Wszystkie pozycje mają być ze sobą kompatybilne - wymagane oświadczenie wykonawcy W zakres wykonania zamówienia wchodzi także: montaż, instalacja i uruchomienie użyczonych na czas obowiązywania umowy 3 wirówek horyzontalnych (w tym 1 mała - na 6 miejsc), mieszadła hematologicznego oraz aparatu do rozmrażania osocza, w DDL Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu ul. Koszarowa 5, a także szkolenie obsługi technicznej w zakresie obsługi i konserwacji, potwierdzone certyfikatem oraz podłączenie do istniejącej sieci Szpitala. Wykonawca zagwarantuje bezpłatna coroczną walidację i naprawę posiadanego sprzętu firmy oferenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 opakowaniu. Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim. - dopuszcza nie wymaga. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim, zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010r. Nr 107, poz 679 z późn. zm.) Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 371077
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sarstedt Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 25
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 369607
Oferta z najniższą ceną/kosztem 369607
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369607
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.