eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/J/4620-34/2020Budowa budynku szkoły w stanie surowym w ramach zadania 43464 "Rozbudowa budynku 267 w Dęblinie".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-29

Ogłoszenie nr 510138433-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/J/4620-34/2020: Budowa budynku szkoły w stanie surowym w ramach zadania 43464 "Rozbudowa budynku 267 w Dęblinie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545445-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail biuro@amwsinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/J/4620-34/2020: Budowa budynku szkoły w stanie surowym w ramach zadania 43464 "Rozbudowa budynku 267 w Dęblinie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/J/4620-34/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku szkoły w stanie surowym w ramach zadania 43464 "Rozbudowa budynku 267 w Dęblinie. Zamówienie obejmuje: - przygotowania terenu pod inwestycję: ogrodzenie placu budowy, przygotowania zaplecza budowy, dróg dojazdowych, niezbędne utwardzenie placu budowy podczas realizacji robót, roboty rozbiórkowe, wycinka drzew, itp.; - robót ziemnych pod fundamenty; - wykonania fundamentów pod budynek, schody, agregat, wraz z izolacją i zasypką fundamentów; - wykonanie podkładów z materiałów sypkich oraz podkładu betonowego pod posadzki cementowe na parterze wraz z niezbędnymi podejściami sanitarnymi i elektrycznymi; - wykonania konstrukcji żelbetowej; - wykonania ścian zewnętrznych i wewnętrznych działowych; - wykonania dachu wraz z odwodnieniem i instalacją odgromową, klapami oddymiającymi, świetlikami, dojściami technologicznymi; - wykonania podejść sanitarnych, i niezbędnych przejść do wykonania stanu surowego otwartego z dachem; - wykonanie instalacji odgromowej; - wykonanie innych robót zawartych w przedmiarze pomocniczym oraz dokumentacji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Na wszystkie dostarczone materiały, urządzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu (najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót budowlanych) informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy listę pracowników uczestniczących w realizacji robót w celu wyrobienia przepustek na plac budowy. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja (dokumentacja i przedmiar robót) - załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym, służy tylko i wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowi wystarczającej podstawy do dokonania wyceny przedmiotu umowy, ani też podstawy dla rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą. Za podstawę wyceny należy przyjąć dokumentację. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją, pierwszeństwo ma dokumentacja.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3455089.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG REMONTOWYCH I PRODUKCYJNYCH "ZURIP" SPÓŁKA AKCYJNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska nr 109,
Kod pocztowy: 28-366
Miejscowość: Małogoszcz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3335762.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3335762.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4283093.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.