To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-28
Ogłoszenie nr 510137430-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
Gmina Trzebinia: "Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej" - projekt.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546566-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000000,
ul. ul. Marszałka Piłsudskiego
14,
32-540
Trzebinia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 121 227, e-mail
urzad@um.trzebinia.pl, faks
326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl / BIP
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej" - projekt.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BR.RDT.271.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z dopełnieniem formalności wymaganych ustawą Prawo Budowlane (dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę), uprawniających do realizacji zadania, obejmującego przebudowę drogi wewnętrznej - ul. Św. Floriana w Dulowej (od skrzyżowania z ul. Krakowską do skrzyżowania z ul. Paderewskiego - długość ok. 1,190 km) wraz z początkowymi fragmentami dwóch krzyżujących się z ul. Św. Floriana innych dróg wewnętrznych: ul. Brata Alberta (odcinek do mostku - dł. ok. 0,055 km) i ul. Parku Jurajskiego (odcinek do pierwszego mostku - dł. ok. 0,085 km). Sytuacyjny przebieg drogi po przebudowie - według stanu istniejącego (w granicach istniejącego pasa drogowego). Kod CPV - 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CHARAKTERYSTYKA ZADANIA: Projekt ma obejmować przebudowę drogi w zakresie wykonania nowej bitumicznej nawierzchni jezdni wraz z niezbędnym wzmocnieniem lub wymianą istniejących warstw konstrukcyjnych - w celu uzyskania nośności wymaganej dla określonej kategorii obciążenia, związanej z istniejącym natężeniem ruchu. Zamawiający będzie sugerował rozważenie wykonania wzmocnienia przy pomocy siatek stalowych lub poliwęglanowych, głębokiego recyklingu z zastosowaniem mieszanki MCE lub wymianę istniejących warstw konstrukcyjnych na nowe - i dokona wyboru rozwiązania optymalnego pod względem ekonomicznym. Nie przewiduje się poszerzeń jezdni - szerokość jezdni pozostanie według stanu istniejącego. Przebudową objęte zostaną istniejące zjazdy (w obrębie granic działki drogowej). Jezdnia będzie obramowana obustronnymi poboczami o nawierzchni tłuczniowej. Projekt przebudowy drogi nie będzie uwzględniał wykonania żadnych nowych elementów odwodnienia pasa drogowego. Sposób odwodnienia pozostanie według stanu istniejącego - grawitacyjnie na teren przyległy. W celu wstępnego określenia zakresu inwestycji, na zlecenie Zamawiającego opracowana została dokumentacja geotechniczna, stanowiąca załącznik do SIWZ, którą Wykonawca będzie mógł wykorzystać w realizacji przedmiotu zamówienia. Jednak Zamawiający będzie wymagał wykonania odwiertów uzupełniających (min. 10 otworów) i opracowania bardziej szczegółowej dokumentacji geotechnicznej w celu przyjęcia optymalnych rozwiązań w zakresie zaprojektowania konstrukcji jezdni. Z uwagi na planowane etapowanie inwestycji Zamawiający będzie wymagał wyodrębnienia w dokumentacji projektowej czterech elementów, które mogłyby stanowić odrębne etapy: - etap I - przebudowa pierwszego odcinka ul. Św. Floriana (1/2 całego odcinka) - etap II - przebudowa drugiego odcinka ul. Św. Floriana (1/2 całego odcinka) - etap III - przebudowa początkowego odcinka ul. Brata Alberta - etap IV - przebudowa początkowego odcinka ul. Parku Jurajskiego Podział na etapy powinien być uwzględniony w projekcie i przede wszystkim w opracowanych odrębnie dla każdego etapu - kosztorysach inwestorskich i przedmiarach robót. Lokalizację obiektu i zakres inwestycji wskazano kolorem czerwonym na załączniku graficznym nr 1. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa oraz zawierać następujące elementy: 1. Projekt budowlany (w przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) - 4 egz. 2. Materiały do zgłoszenia robót (w przypadku braku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) - 3 egz. 3. Projekt wykonawczy - 3 egz. 4. Opinia geotechniczna (obejmująca odwierty uzupełniające - min. 10 otworów) - 3 egz. 5. Projekty techniczne przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z przebudową drogi - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia - 4 egz. 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 2 egz. 7. Kosztorys inwestorski (oddzielnie dla każdego etapowanego elementu) - 1 egz. 8. Przedmiar robót (oddzielnie dla każdego etapowanego elementu) - 3 egz. 9. Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu (w przypadku rozwiązań projektowych wymagających wprowadzenia zmian w istniejącej organizacji ruchu) - 3 egz; 10. Zatwierdzony projekt okresowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji (uwzględniający etapowanie poszczególnych elementów) - 3 egz. 11. Niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej, w tym (w razie potrzeby) uzgodnienie ZUDP. Wymagania dotyczące projektu budowlanego i wykonawczego: 1. Projekt budowlany i wykonawczy - należy opracować zgodnie z: ? Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186; ? Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, Dz.U. z 2018 r. poz. 2068; ? Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 2016 r. poz. 124; ? Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1065; ? Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, tekst jedn: Dz.U. z 2018 r. poz. 1935; ? Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Wymagania dotyczące pozostałych elementów opracowania: 1. Szczegółowe Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót - należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129; 2. Kosztorys inwestorski - należy opracować w oparciu o aktualne ceny oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. z 2004 r. poz. 1389; 3. Przedmiar robót - należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji, będącej przedmiotem zamówienia. Postanowienia dodatkowe: 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną i ekonomiczną zastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa. 2. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, co należy uwzględnić w oferowanej cenie. 3. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieopłatnie. 4. Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń - wówczas wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy "lub równoważne". W przypadku zastosowania określenia "lub równoważne" Wykonawca jest zobowiązany wskazać cechy, parametry i kryteria równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. 5. Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć w wersji papierowej (w ilościach egzemplarzy j.w.) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne w formacie dwg lub dxf).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41635.24
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: A4 Projekt Pracownia Projektowa Dominik Kącki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38597.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Renowacja elewacji oraz dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych.
- "Modernizacja punktowej i liniowej infrastruktury drogowej w Gminie Trzebinia"
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.