Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-05
Ogłoszenie nr 510137310-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.
Uniwersytet Medyczny w Lublinie: Dostawa urządzeń sieciowych oraz zasilacza awaryjnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528725-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540062504-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 28871600000000,
ul. Al. Racławickie
1,
20-059
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 448 52 72, e-mail
katarzyna.wojtowicz@umlub.pl, faks
81 448 52 71.
Adres strony internetowej (url): www.umlub.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń sieciowych oraz zasilacza awaryjnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UM-ZP-262-16/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę urządzeń sieciowych oraz zasilacza awaryjnego (dalej: przedmiot zamówienia, produkt, urządzenia, sprzęt), określonego w 8 zadaniach (ofertach częściowych): Zadanie nr 1 - Dostawa przełączników dostępowych, Zadanie nr 2 - Dostawa aktualizacji ze wsparciem do Cisco Identity Services Engine (ISE), Zadanie nr 3 - Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych, Zadanie nr 4 - Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych, Zadanie nr 5 - Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych, Zadanie nr 6 - Dostawa przełącznika dostępowego, Zadanie nr 7 - Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych, Zadanie nr 8 - Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia". 3. W zakresie zadania nr 8 Zamawiający dopuszcza wykonanie wizji lokalnej w budynku Collegium Novum (adres: Al. Racławickie nr 1, 20-059 Lublin). 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): a) Zadanie nr 1 i 3-7 - 32420000-3 Urządzenia sieciowe b) Zadanie nr 8 - 31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne c) Zadanie nr 1 - 7 - 48200000-0 Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu d) Zadanie nr 1 - 7 - 48219500-1 Pakiety oprogramowania do switcha lub routera 5. Warunki gwarancji i serwis są określone w załączniku nr 1 do SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" oraz załącznik nr 5 do SIWZ - "Wzorze umowy". Warunki gwarancji i serwisu muszą być nie gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu. 6. Rozwiązania równoważne: a) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) b) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności zaoferowanych przez Wykonawcę produktów w stosunku do produktów i wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, obowiązek potwierdzenia (wykazania) równoważności zaoferowanych produktów w złożonej ofercie (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) spoczywa na Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32420000-3
Dodatkowe kody CPV: 31682530-4, 48200000-0, 48219500-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa przełączników dostępowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63108.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DABACOM BARTOSZ RACZYŃSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62582.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa przełącznika dostępowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12398.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DABACOM BARTOSZ RACZYŃSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56910.57
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Anna Gurtat AG IT PROJECT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Konrad Gurtat "INTERGUR"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48954
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa i instalacja platformy serwerowej, instalacja infrastruktury informatycznej, dostawa monitoringu wizyjnego w ramach modernizacji SOR
- Kompleksowa termomodernizacja i przebudowa budynku Katedry i Zakładu Anatomii Prawidłowej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.