eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont pomieszczeń w budynkach nr1, 2, 4, 5 i 38, zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-28

Ogłoszenie nr 510137309-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie: Remont pomieszczeń w budynkach nr: 1, 2, 4, 5 i 38, zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546769-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 48 38, e-mail 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl, faks 261 45 23 98.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa jednostka budźetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń w budynkach nr: 1, 2, 4, 5 i 38, zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

23-ZP-RB-06-20/103

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem remontu pomieszczeń w budynkach nr: 1, 2, 4, 5 i 38, zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie, zostały określone: dla części 1 zamówienia p.n. Remont pomieszczeń w budynku nr 38, ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie - w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Dodatkowo załączono zestawienia okien do montażu rolet i folii oraz zestawienie powierzchni do malowania. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty. dla części 2 zamówienia p.n. Remont pomieszczeń w budynkach nr: 1, 2, 4 i 5, ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie - w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ, który zawiera Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych (branży ogólnobudowlanej i elektrycznej), Przedmiar robót (branży ogólnobudowlanej i elektrycznej). Dodatkowo załączono rysunki. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty. W zakresie, w którym w załącznikach do SIWZ wskazano nazwy własne lub inne oznaczenia bezpośrednio lub pośrednio wskazujące na konkretnego producenta, Zamawiający informuje, że nazwy zostały podane wyłącznie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacja techniczną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-1


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku nr 38, ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W niniejszym postępowaniu w zakresie 1 części do siedziby Zamawiającego wpłynęła jedna oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty. UZASADNIE PRAWNE: Wobec powyższego zaistniała przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych o unieważnieniu 1 części postępowania

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont pomieszczeń w budynkach nr: 1, 2, 4 i 5, ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 173095.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "GEKO" Wojciech Gryczka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Welecka 4
Kod pocztowy: 72-008
Miejscowość: Mierzyn
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 384000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.