To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-27
Ogłoszenie nr 510137295-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.
Instytut Adama Mickiewicza: Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama
Mickiewicza.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539331-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000,
ul. ul. Mokotowska
25,
00-560
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 476 100, e-mail
iam@iam.pl, faks
224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama Mickiewicza.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):11/IAM/2020/04
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama Mickiewicza zlokalizowanych w Warszawie: 1) ul.Mokotowska 25 - powierzchnia 986,98 m2 2) ul. Mokotowska 33/35, II piętro- powierzchnia 290,03 m2 3) ul. Mokotowska 33/35, III piętro- powierzchnia 388,93 m2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do sprzątania o maksimum 45%. Zmniejszenie zakresu usługi może dotyczyć biur Zamawiajacego zlokalizowanych w Warszawie przy ul.Mokotowskiej 33/35 II i III piętro. Zmniejszenie zakresu powierzchni, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi w wyniku wystąpienia jednego z niżej wymienionych przypadków: a. Zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, b. Zmiany w sposobie świadczenia pracy, c. Wypowiedzenia umowy najmu przez Wynajmującego, d. Wygaśnięcia obecnie obowiązującej umowy najmu i nie zawarcia przez Zamawiającego nowej umowy najmu. W przypadku zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do sprzątania miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy pomniejszone zostanie o ryczałtowy koszt sprzątania pomieszczeń biurowych przy ul. Mokotowskiej 33/35 II i/lub III piętro. Zmniejszenie zakresu umowy nie będzie powodem żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 2. Wykonawca, zobowiązany jest do zapewnienia i stosowania własnych środków czystości, dezynfekujących, zapachowych, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz worków na śmieci oraz uzupełniania środków higienicznych wg codziennych potrzeb: o płyn odkażający do mycia muszli klozetowych - czyszczący - dezynfekujący, usuwający kamień, bakterie, wirusy, grzyby, o kostka zapachowa do WC z zawieszką, odświeżająca, o właściwościach antybakteryjnych i zapobiegająca osadzaniu się kamienia, o preparat odświeżające powietrze - w aerozolu pozostawiające świeży zapach, o płyn do mycia szyb i powierzchni szklanych - nie pozostawiający zacieków smug, nadający przyjemny zapach, o płyn do mycia glazury/terakoty - usuwający brud, osad z mydła pozostawiając świeży zapach nadając połysk powierzchniom czyszczonym, o mleczko do czyszczenia wc i umywalek - pozwalający utrzymać powierzchnię w stanie czystości, nie rysujący powierzchni, usuwający tłuszcz, brud, plamy pleśni, osady z kamienia i rdzy, o środek czyszczący do mebli - środek w aerozolu, nie pozostawiający smug i zacieków, usuwający kurz oraz opóźniający gromadzenie się go na czyszczonych powierzchniach, zawierający komponent antystatyczny. o środek czyszczący do ekranów komputerów i innych urządzeń biurowych - środek w aerozolu nie pozostawiający smug, usuwający kurz oraz opóźniający gromadzenie się go na czyszczonych powierzchniach, zawierający komponent antystatyczny. o środek czyszczący do mebli zabytkowych w stylu Art. Deco firmy Renuwell, Moebel Regenerator fuer helle und dunkle Moebel lub równoważny o nie gorszych własciwosciach od wymienionych Meble zabytkowe znajdują się na I piętrze oraz w recepcji w budynku głównym przy ul. Mokotowskiej 25 (zalecenie konserwatora mebli zabytkowych). o papier toaletowy w dużej rolce, biały, miękki, celulozowo-makulaturowy, min. 2-warstwowy, łatwo się rozpuszczający, gofrowany, (zapotrzebowanie dla ok. 190 osób, które codziennie pracują w biurze) o ręcznik składany papierowy typu Z-Z, miękki, o niskim stopniu pylenia, kolor biały, wodo-utwardzony, gofrowany (zapotrzebowanie dla ok. 190 osób, które codziennie pracują w biurze). o ręczniki papierowe w dużej rolce (ok. 60 szt. miesięcznie), o mydło w płynie - z zawartością lanoliny, nawilżające skórę zawierające naturalny składnik antybakteryjny (zapotrzebowanie dla około 190 osób, które codziennie pracują w biurze ), o kostki do zmywarki gwarantujące wysoką jakość mycia naczyń (ok. 120 szt. kostek miesięcznie), o płyn do mycia naczyń - zawierający substancje usuwające tłuszcz i wszelkiego rodzaju inne silne zabrudzenia, niepodrażniający skóry rąk, o przyjemnym zapachu, o płyn do zmywania powierzchni twardych (m.in. gres, parkiet, marmur i inne) - o właściwościach myjących, o przyjemnym zapachu, o gąbki do zmywania naczyń o wymiarach nie mniejszych niż 85 x 55 x 25 mm, posiadające szorstką powłokę do czyszczenia trwałych zabrudzeń, o Zamawiający prowadzi selektywną segregację odpadów, w związku z tym wymagane będzie zapewnienie worków w odpowiedniej kolorystyce zgodnie z obowiązującymi przepisami (pojemność koszy na śmieci od 5L do 80 L). Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie w czystości ścierek, mopów, szczotek i innych akcesoriów służących do sprzątania (akcesoria nie mogą nosić oznak całkowitego zużycia) poprzez ich okresową wymianę: a) wymiana ścierek do kurzu z włóknem antystatycznym - 1 raz w tygodniu, b) wymiana mopów - 1 raz w miesiącu lub w razie potrzeby, c) wymiana gąbek do zmywania - 1 raz w tygodniu lub w razie potrzeby. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1,1A,1B do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911300-9, 98312000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
576000.00
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROKA A I Kantorski Spółka Komandytowa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
297070.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- "Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją"
- Czyszczenie rowów i stawów w trzech lokalizacjach (Morasko, Kiekrz i Bielniki) w latach 2024-2025
- Sprzątanie klatek schodowych w obiektach własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.