eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama Mickiewicza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-27

Ogłoszenie nr 510137295-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.

Instytut Adama Mickiewicza: Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama Mickiewicza.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539331-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 476 100, e-mail iam@iam.pl, faks 224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama Mickiewicza.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

11/IAM/2020/04

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń Instytutu Adama Mickiewicza zlokalizowanych w Warszawie: 1) ul.Mokotowska 25 - powierzchnia 986,98 m2 2) ul. Mokotowska 33/35, II piętro- powierzchnia 290,03 m2 3) ul. Mokotowska 33/35, III piętro- powierzchnia 388,93 m2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do sprzątania o maksimum 45%. Zmniejszenie zakresu usługi może dotyczyć biur Zamawiajacego zlokalizowanych w Warszawie przy ul.Mokotowskiej 33/35 II i III piętro. Zmniejszenie zakresu powierzchni, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi w wyniku wystąpienia jednego z niżej wymienionych przypadków: a. Zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, b. Zmiany w sposobie świadczenia pracy, c. Wypowiedzenia umowy najmu przez Wynajmującego, d. Wygaśnięcia obecnie obowiązującej umowy najmu i nie zawarcia przez Zamawiającego nowej umowy najmu. W przypadku zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do sprzątania miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy pomniejszone zostanie o ryczałtowy koszt sprzątania pomieszczeń biurowych przy ul. Mokotowskiej 33/35 II i/lub III piętro. Zmniejszenie zakresu umowy nie będzie powodem żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 2. Wykonawca, zobowiązany jest do zapewnienia i stosowania własnych środków czystości, dezynfekujących, zapachowych, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz worków na śmieci oraz uzupełniania środków higienicznych wg codziennych potrzeb: o płyn odkażający do mycia muszli klozetowych - czyszczący - dezynfekujący, usuwający kamień, bakterie, wirusy, grzyby, o kostka zapachowa do WC z zawieszką, odświeżająca, o właściwościach antybakteryjnych i zapobiegająca osadzaniu się kamienia, o preparat odświeżające powietrze - w aerozolu pozostawiające świeży zapach, o płyn do mycia szyb i powierzchni szklanych - nie pozostawiający zacieków smug, nadający przyjemny zapach, o płyn do mycia glazury/terakoty - usuwający brud, osad z mydła pozostawiając świeży zapach nadając połysk powierzchniom czyszczonym, o mleczko do czyszczenia wc i umywalek - pozwalający utrzymać powierzchnię w stanie czystości, nie rysujący powierzchni, usuwający tłuszcz, brud, plamy pleśni, osady z kamienia i rdzy, o środek czyszczący do mebli - środek w aerozolu, nie pozostawiający smug i zacieków, usuwający kurz oraz opóźniający gromadzenie się go na czyszczonych powierzchniach, zawierający komponent antystatyczny. o środek czyszczący do ekranów komputerów i innych urządzeń biurowych - środek w aerozolu nie pozostawiający smug, usuwający kurz oraz opóźniający gromadzenie się go na czyszczonych powierzchniach, zawierający komponent antystatyczny. o środek czyszczący do mebli zabytkowych w stylu Art. Deco firmy Renuwell, Moebel Regenerator fuer helle und dunkle Moebel lub równoważny o nie gorszych własciwosciach od wymienionych Meble zabytkowe znajdują się na I piętrze oraz w recepcji w budynku głównym przy ul. Mokotowskiej 25 (zalecenie konserwatora mebli zabytkowych). o papier toaletowy w dużej rolce, biały, miękki, celulozowo-makulaturowy, min. 2-warstwowy, łatwo się rozpuszczający, gofrowany, (zapotrzebowanie dla ok. 190 osób, które codziennie pracują w biurze) o ręcznik składany papierowy typu Z-Z, miękki, o niskim stopniu pylenia, kolor biały, wodo-utwardzony, gofrowany (zapotrzebowanie dla ok. 190 osób, które codziennie pracują w biurze). o ręczniki papierowe w dużej rolce (ok. 60 szt. miesięcznie), o mydło w płynie - z zawartością lanoliny, nawilżające skórę zawierające naturalny składnik antybakteryjny (zapotrzebowanie dla około 190 osób, które codziennie pracują w biurze ), o kostki do zmywarki gwarantujące wysoką jakość mycia naczyń (ok. 120 szt. kostek miesięcznie), o płyn do mycia naczyń - zawierający substancje usuwające tłuszcz i wszelkiego rodzaju inne silne zabrudzenia, niepodrażniający skóry rąk, o przyjemnym zapachu, o płyn do zmywania powierzchni twardych (m.in. gres, parkiet, marmur i inne) - o właściwościach myjących, o przyjemnym zapachu, o gąbki do zmywania naczyń o wymiarach nie mniejszych niż 85 x 55 x 25 mm, posiadające szorstką powłokę do czyszczenia trwałych zabrudzeń, o Zamawiający prowadzi selektywną segregację odpadów, w związku z tym wymagane będzie zapewnienie worków w odpowiedniej kolorystyce zgodnie z obowiązującymi przepisami (pojemność koszy na śmieci od 5L do 80 L). Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie w czystości ścierek, mopów, szczotek i innych akcesoriów służących do sprzątania (akcesoria nie mogą nosić oznak całkowitego zużycia) poprzez ich okresową wymianę: a) wymiana ścierek do kurzu z włóknem antystatycznym - 1 raz w tygodniu, b) wymiana mopów - 1 raz w miesiącu lub w razie potrzeby, c) wymiana gąbek do zmywania - 1 raz w tygodniu lub w razie potrzeby. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1,1A,1B do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911300-9, 98312000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 576000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROKA A I Kantorski Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Polna 14,
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297070.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227722.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 609734.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.