eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki › "Organizacja wyżywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim- usługa cateringu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-27

Ogłoszenie nr 510137086-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.

Stowarzyszenie "Nasza Gmina": "Organizacja wyżywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim- usługa cateringu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest finansowane ze środków UE w ramach projektu "Dzienny Dom Pomocy w Radomyślu Wielkim", Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych w ramach RPO WP na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549894-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stowarzyszenie "Nasza Gmina", Krajowy numer identyfikacyjny 83136791200000, ul. Dulcza Mała 40, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 682 07 05, e-mail nasza_gmina@poczta.onet.pl, faks 14 682 07 05.
Adres strony internetowej (url): http://nasza-gmina.org/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Organizacja wyżywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim- usługa cateringu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje dostarczanie dwóch posiłków w formie cateringu dla 20 uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy prowadzonego przez Stowarzyszenie "Nasza Gmina" w okresie od 6 lipca 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. 2. Forma wyżywienia: codzienny zróżnicowany posiłek w formie: 1) Śniadanie/kolacja (np. bułka/kanapka, owoc i sok owocowy/owocowo-warzywny - 20 szt./dziennie, 2) Obiadu dwudaniowego: a) zupa; b) drugie danie: - ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza itp.) - danie mięsne np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. lub filet rybny lub dania typu pierogi, naleśniki, knedle, kopytka, gołąbki itp. - surówka, kompot lub napój- min. 250 ml, jogurt) 3) Gramatura posiłków: a) zupa - nie mniej niż 400 ml, łącznie 20 szt./dziennie, b) drugie dania: - ziemniaki - min. 200 g lub zamiennie: ryż/kasza - min. 150 g; - mięso - min. 100 g; lub ryba - min. 100 g; - surówka - min. 100 g w przypadku braku surówki - jogurt; - dania typu pierogi, naleśniki, knedle, kopytka, gołąbki itp.- nie mniej niż 350 gram- łącznie 20 szt./dziennie. 3. Miejsce dostawy: Dzienny Dom Pomocy w Radomyślu Wielkim, ul. Krasińskiego 1 , 39 - 310 Radomyśl Wielki. 4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki w godzinach ustalonych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 3) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych (2 tygodnie) i dostarczany Zamawiającemu do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania, 4) Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników projektu, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego. Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polską tradycję kulinarną, 7) Zalecenia Zamawiającego dotyczące ustalania jadłospisu dekadowego i jakości serwowanych potraw: - piramida zdrowia, - posiłki powinny zawierać produkty ze wszystkich grup: zbożowe, białkowe, warzywa i owoce, cukry i tłuszcze, - wykorzystanie produktów mącznych opartych na mąkach razowych, i różnych rodzajach kasz, - świeże warzywa i owoce, - urozmaicone produkty białkowe, w tym mało przetworzone produkty mleczne, ryby, jajka, wysokiej jakości mięso, rośliny strączkowe, - tłuszcze roślinne w postaci wysokiej jakości olejów bez składników konserwujących, - unikanie produktów spożywczych przetworzonych technologicznie z dużą ilością środków chemicznych, - ograniczyć stosowanie octu, kwasu cytrynowego, winnego i mlekowego, - nie podawać tłuszczów utwardzonych tj. margaryn, umiarkowanie stosować masło 8) Dzienny jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne oraz jarskie, jak również uwzględnić urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta. Jeśli śniadanie jest bezmięsne zaleca się mięsny obiad. W ciągu dziesięciodniowego jadłospisu Zamawiający wymaga, aby co najmniej w 5 dni był serwowany obiad mięsny. Dodatkowo w ramach kryterium oceny ofert Wykonawca może zwiększyć liczbę obiadów mięsnych do 8 dni. 9) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania posiłków z naturalnych produktów, bez używania produktów typu instant czy gotowych półproduktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.) z gwarancją świeżości artykułów i produktów. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów zakupowych podmiotu wykonującego usługę cateringu w celu sprawdzenia jakości oraz Dostawców surowców służących do przygotowania dań obiadowych. 11) Do obowiązków Zamawiającego, realizowanych za pomocą personelu własnego, należeć będzie wydawanie posiłków oraz sprzątanie, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku. 12) Do obowiązku Wykonawcy należy codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy posiłków. 13) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki. 14) Zamówienie będzie realizowane w okresie od 6 lipca 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usługi. 15) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia posiłków wyłącznie w dni, w które odbywają się zajęcia w Dziennym Domu Pomocy tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia. Wykonawca zostanie o konkretnych datach poinformowany telefonicznie. 16) Do kalkulacji kosztów należy przyjąć średnio 20 dni roboczych w miesiącu. 17) Ilość wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji uczestników. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczestników i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego uczestnika projektu. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności uczestników projektu, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia o takim fakcie Wykonawcy. O liczbie wydawanych posiłków w danym dniu Wykonawca informowany będzie dzień poprzedzający dostarczenie cateringu. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na mniejsze lub większe zapotrzebowanie Zamawiającego, bez prawa dochodzenia wynagrodzenia za mniejszą niż ustalona liczbę posiłków. 18) Wykonawca zobowiązany jest do pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia pobrania próbek w miejscu przygotowywania potraw, 19) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 20) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 21) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 22) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88888.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Anna Jakobus
Email wykonawcy: fhuanwi@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kusocińskiego 19/19
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.