To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-27
Ogłoszenie nr 510136961-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: 24 miesięczna sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, produktów farmaceutycznych dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/9/2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543000-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540094674-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000,
ul. ul. Wschowska
3,
64-200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
68 347 73 00, 347 73 63, e-mail
przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks
683 842 590.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SPZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
24 miesięczna sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, produktów farmaceutycznych dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/9/2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/9/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 24 miesięczna sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, produktów farmaceutycznych dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/9/2020, z dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): ?33692500-2 płyny dożylne ?33600000-6 produkty farmaceutyczne. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne części/ zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2, tj. pakietach 1-3 do SIWZ.Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany produktami farmaceutycznymi.Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ; b)Zamawiający wymaga, aby zaoferowane płyny infuzyjne/produkty farmaceutyczne w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności; c)Zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie posiadały wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2019.499 t.j. z późn. zmianami) właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski wydane przez uprawniony do tego organ, d)Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj.Dz. U. z 2020.186.);e)Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami opisanymi przez Zamawiającego odpowiednio w pakietach (zadaniach); f)Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich pakietach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu - nie dotyczy produktów leczniczych), transportu i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu.g)W zakresie Pakietu nr 1, Zamawiający dla produktu w formie worka wymaga dostarczenia koszyków do przechowywania płynów w ilości podanej pod Pakietem; h)W zakresie Pakietu nr 2, Zamawiający wymaga aby płyny były w opakowaniu stojącym z dwoma portami samouszczelniającymi. Warunki realizacji zamówienia ?Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 24 miesięczne dostawy ?Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy. ?Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. ?Miejscem dostawy jest: Apteka Szpitalna, mieszcząca się przy ul. Wschowskiej 3,?Towar musi zostać dostarczony bezpośrednio do Magazynu Apteki i rozładowany na półki magazynowe wskazane przez pracownika Apteki. ?Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo - asortymentowych w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia. ?Wykonawca w przypadku wystąpienia braków w realizacji zamówienia na płyny infuzyjne, produkty farmaceutyczne wyszczególnione w umowie przetargowej niezwłocznie wskaże ewentualne braki w dostawie do Apteki szpitalnej: mail: apteka@spzozwolsztyn.pl,?Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33692500-2
Dodatkowe kody CPV: 33600000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1, poz. 1-8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28068.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Baxter Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31129.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1A, poz. 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu. Uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2, poz. 1-19 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
335849.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
357053.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakier nr 3, poz. 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu. Uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 11/24 Dostawa leków
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa leku Eltrombopagum
- Dostawa produktów leczniczych w ramach terapeutycznego programu zdrowotnego
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.