eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu podłóg w budynku Szkoły Podstawowej nr 143 przy ul. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-27

Ogłoszenie nr 510136811-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: Wykonanie remontu podłóg w budynku Szkoły Podstawowej nr 143 przy ul. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550895-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 015259663, ul. ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435509, e-mail ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 4435552.
Adres strony internetowej (url): www.pragapld.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu podłóg w budynku Szkoły Podstawowej nr 143 przy ul. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VI-ZP/27/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie Remontu podłóg w budynku Szkoły Podstawowej nr 143, przy ul. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie. Przewiduje się zerwanie istniejącej klepki i demontaż listew cokołowych. Zdemontowane zostaną również grzejniki. Parkiety w szkole układane były na "Subit". Aktualnie parkiet nie trzyma się podłoża. Klepki są ruchome. Po zdjęciu parkietu, konieczne będzie zeszlifowanie pozostałości "subitu" z posadzki betonowej. Następnie, po zagruntowaniu "Betokontaktem", wykonana zostanie warstwa wyrównująca z masy samopoziomującej( na bazie cementu) i ułożony nowy parkiet. Wykończeniem będzie cokół o wysokości min. 10 cm. Na korytarzach I i II piętra wykonana zostanie reperacja fragmentów parkietu . Łączna ilość remontowanej klepki na korytarzach to ok. 15 - 20 m2. Lakierowanie parkietów tylko lakierami nie zawierającymi w swym składzie szkodliwych substancji i nie wydzielającymi nieprzyjemnych woni. W ramach robót remontowych wyrównane zostaną ściany w obrębie cokołów przypodłogowych. Całość ścian po przeszlifowaniu podlegać będzie malowaniu. Farba, do wysokości 160 cm pomalowana zostanie bezbarwnym, matowym lakierem. Grzejniki i rury centralnego ogrzewania zostaną odnowione. Grzejniki ponownie zamontowane we wszystkich salach zamontowane są sufity z płyt akustycznych. W robotach należy przyjmować technologie powodujące najmniejsze zapylenie. Sufity należy zabezpieczać. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania robót remontowych muszą posiadać atesty oraz dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót oraz STWiOR- załączniki nr 9, 10 i 11 do SIWZ. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych, pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych na umowę o pracę. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane m.in.: robotami budowlanymi rozbiórkowymi, robotami budowlanymi wykończeniowymi, układaniem parkietów, malowaniem, montażem instalacji sanitarnych. Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45432113-9


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45430000-0, 45442100-8, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162467.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAL-BUD POWER-SUN Paweł Borusiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 62 lok. 59
Kod pocztowy: 00-545
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158001.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158001.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.