To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-04
Ogłoszenie nr 510136691-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.
Powiat Bielski: Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540042-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540087591-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Bielski, Krajowy numer identyfikacyjny 72181706000000,
ul. ul. Piastowska
40,
43-300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 8136-900, e-mail
jacek.kulinski@powiat.bielsko.pl, faks
33 8136-897.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.powiat.bielsko.pl/BIP.aspx?Sel=5384&js=1
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ.272.10.2019.HM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty budowlane generujące duży hałas Wykonawca zobowiązany jest wykonać w godzinach, w których nie odbywają się zajęcia szkolne, po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły harmonogramu ww. prac. Wykonawca zobowiązany jest do oddania do użytkowania zagospodarowanego terenu w pełni przystosowanego do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym niepełnosprawne ruchowo. Zamawiający odda do dyspozycji Wykonawcy materiał górnej warstwy nawierzchni bezpiecznej placu zabaw, w postaci suchego granulatu EPDM gr. 1cm (ilość granulatu: Rainbow 16 - 750kg, Rainbow 19 - 600kg, Rainbow 20 - 900kg). Po stronie Wykonawcy pozostaną materiały do wykonania nawierzchni bezpiecznej placu zabaw takiej jak np.: spoiwo, wypełniacze, granulat SBR, itp. oraz pozostałe koszty wykonania nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w cenie oferty konieczność dostarczenia dodatkowego granulatu, w przypadku jeżeli dostarczona przez Zamawiającego ilość granulatu okaże się niewystarczająca. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie ofertowej kosztów związanych z geodezyjnym wytyczeniem ścieżek oraz usytuowania placu zabaw w terenie oraz wykonanie geodezyjnej mapy powykonawczej po zakończeniu zadania. Wyposażenie placu zabaw wraz z montażem urządzeń takich jak: huśtawki, zestawy integracyjne, kosze na śmieci itp. nie są przedmiotem zamówienia. Wykonawca umożliwi oraz skoordynuje w uzgodnieniu z Zamawiającym termin wejścia ekipy montażowej wyposażenia placu zabaw, na odpowiednim etapie robót, przed wykonaniem bezspoinowej nawierzchni bezpiecznej. Po wykonaniu punktowego fundamentowania zainstalowanych urządzeń, Wykonawca dokona uzupełnienia podbudowy kamiennej placu zabaw wraz z korektą drenażu (roboty winny być skalkulowane w cenie ofertowej). Kostkę brukową należy dobrać pod względem kolorystyki oraz kształtu do kostki bezfazowej Akropol oraz Quadra firmy Libet, aktualnie ułożonej na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności związane z wykonaniem robót rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych oraz związanych z układaniem nawierzchni na podstawie dokumentacji projektowej, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji na zasadzie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego na zasadzie technicznego systemu odniesienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiORB. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót. Warunki rękojmi: Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi na okres, jaki został wskazany w pkt 3 formularza ofertowego (24, 36, 48 lub 60 miesięcy), licząc od daty odbioru końcowego robót (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), w tym zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia (wraz z ich nieodpłatną naprawą w okresie rękojmi), co oznacza, że jeżeli w okresie rękojmi ujawnią się wady fizyczne wykonanych robót, wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część robót wykona ponownie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV: 45316100-6, 45112360-6, 45236250-7, 77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
379245.53
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MET-KAM Kamil Drożdż
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
422999.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja budynku Teatru Lalek Banialuka im. Jerzego Zitzmana przy ul. Adama Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej, w zakresie poprawy bezpieczeństwa pożarowego
- "15/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Modernizacja sali gimnastycznej w Bielskiej Szkole Przemysłowej przy ulicy Teodora Sixta 20 w Bielsku-Białej
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Izolacja przeciwwilgociowa fundamentów budynku głównego Teatru Polskiego.
- Naprawa zabudowy potoku Żydowski
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rosochatem Kościelnem
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
- Poprawa efektywności energetycznej Gminy Lubaczów poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.