eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie Działu Zagospodarowania odpadów ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-04

Ogłoszenie nr 510136395-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie Działu Zagospodarowania odpadów ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539727-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000, ul. Zjednoczenia 110 C, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 62 322 91 97, e-mail dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks 68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url): www.zgk.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie Działu Zagospodarowania odpadów ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ.260.33.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Budowa systemu monitoringu na terenie Działu Zagospodarowania Odpadów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. oPrzedsięwzięcie będzie polegało m. in. na zaprojektowaniu kompleksowego systemu monitoringu wizyjnego, dostawie niezbędnej infrastruktury, na wykonaniu robót budowlano - montażowych w zakresie budowy kanalizacji teletechnicznej, posadowienia słupów pod kamery oraz montażowych i uruchomieniowych w zakresie układania okablowania światłowodowego i miedzianego, montażu osprzętu punktów kamerowych, uruchomienie urządzeń i torów transmisji, montażu i uruchomienia punktów dystrybucyjnych oraz centrum i systemu monitoringu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, Programem Funkcjonalno - Użytkowym, zwanym dalej "PF-U" stanowiącym integralną część opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr I.3. do SIWZ). 3) Prace/roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia, będą realizowane w 2 (dwóch) etapach: Etap I obejmuje: a. wykonanie Dokumentacji Projektowej w oparciu o PF-U i przedłożenie Dokumentacji Projektowej Zamawiającemu, celem zatwierdzenia; b. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa), w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę. Etap II obejmuje: a) kompleksowe wykonanie - zgodnie z PF-U oraz opracowaną Dokumentacją Projektową i uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę / treścią - zgłoszenia zamiaru wykonywania robót; - monitoringu spełniającego wymogi określone w art. 25 ust.6a-6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach dodane art. 1 pkt 1 lit. d oraz lit. e ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592). W przypadku, gdy do dnia rozpoczęcia przez Wykonawcę realizacji prac/robót związanych z montażem i instalacją monitoringu (o fakcie rozpoczęcia tych prac/robót Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej) nie wejdzie w życie rozporządzenie, o którym mowa w art.25 ust.8a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach dodanym przez art. 1 pkt 1 lit. e ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. (Dz.U.2018.1592), za wiążące Wykonawcę wymogi dot. prowadzenia monitoringu wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów, minimalnych wymagań dla urządzeń technicznych wizyjnego systemu kontroli oraz wymogów przechowywania i udostępniania zapisanego obrazu, będą uznane wymogi zawarte w aktualnym (na dzień rozpoczęcia realizacji tych prac/robót) projekcie tego rozporządzenia dostępnym na oficjalnych stronach internetowych Rządowego Centrum Legislacji (www.legislacja.rcl.gov.pl); b) po zakończeniu realizacji robót budowlanych opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji Powykonawczej; c) złożenie w imieniu Zamawiającego (w oparciu o stosowne pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy) do właściwego organu nadzoru budowlanego kompletnego (tj. zawierającego wszystkie wymagane prawem załączniki) wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej budowy/instalacji oraz zawiadomienia o zakończeniu budowy o ile wymagać tego będą obowiązujące przepisy uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego/zrealizowanej instalacji wydanej przez odpowiedni organ nadzoru budowlanego oraz dla robót nie wymagających uzyskania ostatecznej decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego/zrealizowanej instalacji uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanego przez odpowiedni organ nadzoru budowlanego; Zamawiający określa ostateczny termin na wykonanie przedmiotu zamówienia na dzień 20.08.2019 r. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń. Warunkiem podpisania protokołu odbioru końcowego jest uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o których mowa w pkt. d) powyżej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45314300-4, 45317200-4, 45316100-6, 45317300-5, 45315100-9, 32421000-0, 45316110-9, 32421000-0, 32231000-1, 35125300-2, 35121700-5, 72710000-0, 71320000-7, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 799500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KARTEL-TECH Import- export Pawel Zdziarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 2
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 547777.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 547777.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1080000.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 799500.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 547777.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 547777.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1080000.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.