eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Kampania promocyjna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-24

Ogłoszenie nr 510136075-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie: Kampania promocyjna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020; Projekt: Wsparcie procesu wdrażania RPO WP 2014-2020 poprzez działania o charakterze edukacyjno-promocyjnym w 2020 roku.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547342-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540101225-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69058725500000, ul. al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 501 776, e-mail administracja@podkarpackie.pl, faks 178 501 701.
Adres strony internetowej (url): www.podkarpackie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kampania promocyjna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-IV.272.2.28.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji strategicznej i kreatywnej oraz zaplanowanie, produkcja materiałów i finalna realizacja kampanii o charakterze wizerunkowym na terenie województwa podkarpackiego za pośrednictwem telewizji regionalnej, telewizji miejskich i Internetu oraz w ramach trzech dodatkowych narzędzi (sposobów) zaproponowanych przez Wykonawcę na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 (RPO WP), a co za tym idzie Funduszy Europejskich w regionie. Kampania musi mieć charakter wizerunkowy. Promujący tzw. "dobre praktyki", które zostały współfinansowane z RPO WP 2014 - 2020 na przestrzeni kilku ostatnich lat. Podstawą kampanii powinna być myśl, że RPO WP 2014 - 2020 (Fundusze Europejskie) realnie przyczyniły się do wprowadzenia pozytywnych zmian w regionie na wielu płaszczyznach (jakości życia, gospodarczej, socjalnej, ochrony zdrowia, turystyki, środowiska czy kultury). Ilustracją tej myśli powinna być pozytywna, nieszablonowa i charakterystyczna kampania, która trafi do zróżnicowanej grupy odbiorców: mieszkańców województwa podkarpackiego, w tym młodzieży, a także przedsiębiorców czy przedstawicieli instytucji, liderów opinii publicznej, zainteresowanych życiem i działalnością na terenie województwa podkarpackiego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Opracowania koncepcji strategicznej i kreatywnej, uwzględniających publikację treści powstałych w ramach kampanii za pośrednictwem: o Internetu: w tym lokalne i regionalne portale informacyjne wraz z ich profilami w mediach społecznościowych, o Telewizji: w tym: telewizji regionalnej i telewizji kablowych, o Trzech dodatkowych narzędzi zaproponowanych przez Wykonawcę. 2. Stworzenie szczegółowego harmonogramu, uwzględniającego ramy czasowe poszczególnych etapów pracy nad kampanią (m.in. praca strategiczna, koncepcyjna, etap wykonawczy/realizacyjny (w tym: tworzenie materiałów, publikacja/emisja w mediach), etap podsumowujący (opracowanie raportu końcowego). 3. Zaprojektowanie i produkcja wszelkich materiałów komunikacyjnych (graficzne, filmowe, fotograficzne, tekstowe itp.) niezbędnych do przeprowadzenia całej kampanii (zgodnie z koncepcją kreatywną). 4. Zakup mediów (portale internetowe, telewizja regionalna, telewizje miejskie, inne, w tym opracowanie i przedstawienie kalendarza realizacji. 5. Realizacja kampanii, zgodnie z założeniami SOPZ oraz ofertą Wykonawcy. 6. Przygotowanie raportu podsumowującego kampanię z uwzględnieniem efektów oddziaływania. 7. Przekazanie Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych wszystkich powstałych w trakcie realizacji kampanii utworów oraz majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw zależnych do wszystkich treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia bez ograniczeń na wszystkich polach eksploatacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79341400-0


Dodatkowe kody CPV: 79342200-5, 79340000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 447000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DogFilm Studio Filmowe Paweł Nazaruk
Email wykonawcy: dogfilm@dogfilm.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Styki 24/8
Kod pocztowy: 03-928
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 531360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 316823.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 541200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.