To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-03
Ogłoszenie nr 510135694-N-2019 z dnia 03-07-2019 r.
AQUADROM Sp. z o.o.: Dostawy artykuło?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541719-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
AQUADROM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24030950400000,
ul. ul. Kłodnicka
,
41-706
Ruda Śląska, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 797 32 70, e-mail
zamowienia@aquadrom.pl, faks
32 797 32 71.
Adres strony internetowej (url): www.aquadrom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykuło?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamo?wienia jest dostawa artykuło?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach: Cze?s?c? I - ro?z?ne produkty spoz?ywcze. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3 do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci I. Kod CPV: 15800000-6 Ro?z?ne produkty spoz?ywcze Cze?s?c? II - kawa, herbata i produkty podobne. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3a do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci II. Kod CPV: 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty Cze?s?c? III - nabiał. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3b do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci III. Kod CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie Cze?s?c? IV - mie?so, we?dliny. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3c do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci IV. Kody CPV: 15112000-6 Dro?b 15119000-5 Mie?sa ro?z?ne 15131100-6 Produkty mie?sno-we?dliniarskie 15131130-5 We?dliny Cze?s?c? V - owoce, warzywa. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3d do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci V. Kody CPV: 03221000-6 Warzywa 03222300-6 Owoce inne niz? tropikalne 03222200-5 Owoce cytrusowe Cze?s?c? VI - napoje. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3e do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci VI. Kody CPV: 15980000-1 Napoje bezalkoholowe 15320000-7 Soki owocowe i warzywne Cze?s?c? VII - soki tłoczone. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3f do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci VII. Kod CPV: 15320000-7 Soki owocowe i warzywne 2.Dodatkowe wymagania. Produkty be?da?ce przedmiotem zamo?wienia be?da? wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), be?da? spełniac? prawem okres?lone wymogi bezpieczen?stwa z?ywnos?ci i z?ywienia, posiadac? waz?ny termin przydatnos?ci do spoz?ycia (nie po?z?niej niz? w 3/4 okresu przydatnos?ci do spoz?ycia przewidzianego dla danego artykułu spoz?ywczego) oraz posiadac? atesty, s?wiadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczaja?ce do ich spoz?ycia przez ludzi zgodnie z obowia?zuja?cymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy be?da?cej przedmiotem zamo?wienia be?dzie zapewniał bezpieczen?stwo dostaw i winien byc? zgodny z obowia?zuja?cym systemem HACCP w przetwo?rstwie spoz?ywczym. 3.Cykl z?ycia produktu. Zamawiaja?cy informuje, iz? koszty zwia?zane z cyklem z?ycia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produkto?w oraz ich utylizacji ponosi Zamawiaja?cy, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiaja?cego ponosi Wykonawca. 4.Rozwia?zania ro?wnowaz?ne. Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia, zała?cznikach, umowie został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, z?ro?dło lub szczego?lny proces, kto?ry charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawce? lub nasta?piło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspo?lnych specyfikacji technicznych lub innych odniesien?, o kto?rych mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiaja?cy zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złoz?enie oferty ro?wnowaz?nej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwia?zan? "ro?wnowaz?nych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, z?e zapewnia? uzyskanie produkto?w nie gorszych od załoz?onych w opisie przedmiotu zamo?wienia oraz be?da? zgodne pod wzgle?dem jakos?ciowym i uz?ytkowym. 5.Warunki płatnos?ci. Nalez?nos?c? za dostarczone artykuły spoz?ywcze be?dzie płatna przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesia?c s?wiadczonych dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15860000-4, 15500000-3, 15112000-6, 15119000-5, 15131100-6, 15131130-5, 03221000-6, 03222300-6, 03222200-5, 15980000-1, 15320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Różne artykuły spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139851.79
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iglotex Kraków Spółka z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
133270.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: kawa, herbata i produkty podobne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: nabiał |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: mięso, wędlina |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: owoce, warzywa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: napoje |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: soki tłoczone |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13860.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIURKOM-FLAMPOL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14910.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
- Remont dachu budynku Domu Pomocy Społecznej "Senior" przy ul. Puszkina 7 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na cztery pakiety: PAKIET I Igły i strzykawki PAKIET II Materiały opatrunkowe PAKIET III Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG PAKIET IV Artykuły medyczne jednorazowe
- Remont elewacji oraz piwnic budynku przy ul. Szyb Bartosza 10 w Rudzie Śląskiej w ramach adaptacji "Szybu Franciszek" na Lokalne Centrum Tradycji
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.