eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawy artykuło?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-03

Ogłoszenie nr 510135694-N-2019 z dnia 03-07-2019 r.

AQUADROM Sp. z o.o.: Dostawy artykuło?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541719-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AQUADROM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24030950400000, ul. ul. Kłodnicka , 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 797 32 70, e-mail zamowienia@aquadrom.pl, faks 32 797 32 71.
Adres strony internetowej (url): www.aquadrom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykuło?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamo?wienia jest dostawa artykuło?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach: Cze?s?c? I - ro?z?ne produkty spoz?ywcze. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3 do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci I. Kod CPV: 15800000-6 Ro?z?ne produkty spoz?ywcze Cze?s?c? II - kawa, herbata i produkty podobne. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3a do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci II. Kod CPV: 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty Cze?s?c? III - nabiał. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3b do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci III. Kod CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie Cze?s?c? IV - mie?so, we?dliny. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3c do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci IV. Kody CPV: 15112000-6 Dro?b 15119000-5 Mie?sa ro?z?ne 15131100-6 Produkty mie?sno-we?dliniarskie 15131130-5 We?dliny Cze?s?c? V - owoce, warzywa. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3d do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci V. Kody CPV: 03221000-6 Warzywa 03222300-6 Owoce inne niz? tropikalne 03222200-5 Owoce cytrusowe Cze?s?c? VI - napoje. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3e do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci VI. Kody CPV: 15980000-1 Napoje bezalkoholowe 15320000-7 Soki owocowe i warzywne Cze?s?c? VII - soki tłoczone. Szczego?łowy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3f do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci VII. Kod CPV: 15320000-7 Soki owocowe i warzywne 2.Dodatkowe wymagania. Produkty be?da?ce przedmiotem zamo?wienia be?da? wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), be?da? spełniac? prawem okres?lone wymogi bezpieczen?stwa z?ywnos?ci i z?ywienia, posiadac? waz?ny termin przydatnos?ci do spoz?ycia (nie po?z?niej niz? w 3/4 okresu przydatnos?ci do spoz?ycia przewidzianego dla danego artykułu spoz?ywczego) oraz posiadac? atesty, s?wiadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczaja?ce do ich spoz?ycia przez ludzi zgodnie z obowia?zuja?cymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy be?da?cej przedmiotem zamo?wienia be?dzie zapewniał bezpieczen?stwo dostaw i winien byc? zgodny z obowia?zuja?cym systemem HACCP w przetwo?rstwie spoz?ywczym. 3.Cykl z?ycia produktu. Zamawiaja?cy informuje, iz? koszty zwia?zane z cyklem z?ycia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produkto?w oraz ich utylizacji ponosi Zamawiaja?cy, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiaja?cego ponosi Wykonawca. 4.Rozwia?zania ro?wnowaz?ne. Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia, zała?cznikach, umowie został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, z?ro?dło lub szczego?lny proces, kto?ry charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawce? lub nasta?piło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspo?lnych specyfikacji technicznych lub innych odniesien?, o kto?rych mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiaja?cy zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złoz?enie oferty ro?wnowaz?nej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwia?zan? "ro?wnowaz?nych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, z?e zapewnia? uzyskanie produkto?w nie gorszych od załoz?onych w opisie przedmiotu zamo?wienia oraz be?da? zgodne pod wzgle?dem jakos?ciowym i uz?ytkowym. 5.Warunki płatnos?ci. Nalez?nos?c? za dostarczone artykuły spoz?ywcze be?dzie płatna przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesia?c s?wiadczonych dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15860000-4, 15500000-3, 15112000-6, 15119000-5, 15131100-6, 15131130-5, 03221000-6, 03222300-6, 03222200-5, 15980000-1, 15320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Różne artykuły spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139851.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Iglotex Kraków Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 20
Kod pocztowy: 81-339
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133270.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128457.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133270.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: kawa, herbata i produkty podobne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: nabiał

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: mięso, wędlina

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: owoce, warzywa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: napoje

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: soki tłoczone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13860.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIURKOM-FLAMPOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szeligowo 1
Kod pocztowy: 78-325
Miejscowość: Redło
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14910.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14910.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14910.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.