eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Budowa świetlicy wiejskiej w Pęgowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-03

Ogłoszenie nr 510135140-N-2019 z dnia 03-07-2019 r.

Obornicki Ośrodek Kultury: Budowa świetlicy wiejskiej w Pęgowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacje typu: "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne", "Kształtowanie przestrzeni publicznej", "Ochrona zabytków budownictwa tradycyjnego", w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549643-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Obornicki Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 93228498700000, ul. Dworcowa 26, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3101251, e-mail ook2005@o2.pl, faks 71 3101251.
Adres strony internetowej (url): http://kultura-oborniki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa świetlicy wiejskiej w Pęgowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OOK.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. LOKALIZACJA I STAN INSTNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny: 27/42 AM-1, obręb Pęgów, - adres: ul. Poprzeczna, Pęgów 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: Działka o numerze ewidencyjnym 27/42 AM-1 obręb Pęgów, zlokalizowana przy ul. A. Mickiewicza i ul. Poprzecznej. Obecnie na działce będącej przedmiotem niniejszego opracowania znajduje się budynek remizy OSP oraz plac zabaw z nawierzchnią piaskowo-trawiastą, który ze względu na zbyt małą odległość od projektowanych miejsc parkingowych zostanie przeniesiony przez Inwestora w miejsce nie kolidujące z projektowaną inwestycją. Działka jest uzbrojona w sieć wodociągową i przyłącza energetyczne. II. DANE OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 1. Forma obiektu: Projekt zakłada budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Pęgów wraz z instalacjami wewnętrznymi, zewnętrzną instalacją: elektroenergetyczną, wodociągową oraz kanalizacyjną z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości. W zakres prac włączone zostały prace mające na celu stworzenie ciągów pieszych, wyznaczenie dziesięciu miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w tym dwóch dla osób niepełnosprawnych, wykonanie trawników oraz zieleni niskiej. III. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: A. Roboty przygotowawcze: - rozebranie części ścian fundamentowych i elementów konstrukcji betonowych zbrojeniowych, - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji. B. Roboty fundamentowe: - wykonanie podkładów betonowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ław i ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych XPS gr. 12 cm. C. Roboty ogólnobudowlane: - wykonanie ścian gr. 25 cm z pustaków ceramicznych, - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi, - wykonanie ścianek działowych o gr. 12 cm z pustaków ceramicznych, - wykonanie wieloprzewodowych kominów wolnostojących z cegieł, - wykonanie słupów z cegły klinkierowej szer. 1 cegły oraz słupów z cegły klinkierowej szer. 1,5 cegł., - dostawa i montaż konstrukcji dachu w postaci prefabrykowanych dźwigarów kratownicowych z drewna c24. Konstrukcja o nachyleniu 20 stopni, średni rozstaw osiowy dźwigarów 1,0 m, - montaż foli paroizolacyjnej pod połacią dachową, - ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej, - pokrycie dachów blachą dachówkopodobną, - wykonanie włazu dachowego z drabinką, - montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej, - montaż rur spustowych okrągłych o średnicy 10 cm z blachy stalowej ocynkowanej, - wykonanie deskowania na pasach wolnych dźwigarów, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - jedna warstwa gr. 25 cm, - montaż daszka stalowego kominowego, - montaż drzwi z PCV wraz z obróbką obsadzenia, - montaż drzwi wewnętrznych stalowych o odporności ogniowej El60, - montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 2.0 m2, - montaż parapetów wewnętrznych kamiennych, - zakup wraz z montażem ścianek systemowych gr. 13 mm - laminat systemowy kabin sanitarnych z drzwiami, - wykonanie izolacji przeciwwodnych z papy powierzchni poziomych na lepiku asfaltowym na gorąco - dwie warstwy, - wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych 15 cm poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii polietylrnowej szerokiej - poziome posadowienie, - wykonanie posadzek betonowych zatartych na ostro o gr. 25 mm, - wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm, - wyłożenie posadzek płytkami ceramicznymi oraz wykonanie posadzki z płytek gresowych, mrozoodpornych na schodach zewnętrznych, - wykonanie tynków zwykłych kat. III, - wykonanie tynków (gładzi) jednowarstwowych wewnętrzne z gipsu szpachlowego wykonane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej bitumicznej pionowej - wykonanie na zimno z folii w płynie - trzy warstwy, - licowanie ścian o pow. do 5m2 płytkami glazurowanymi, - wykonanie sufitów podwieszanych modułowych z płyt min. 600x600mm, - roboty malarskie, - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących, - licowanie płytami elewacyjnymi imitującymi kamień, - licowanie klinkierowanymi płytkami elewacyjnymi w strefie cokołowej, - wykonanie elewacji z desek układanych poziomo - montaż rusztu na konstrukcji drewnianej na ścianach. D. Zagospodarowanie terenu i elementy zewnętrzne: - ułożenie geowłókniny, - wykonanie opaski ze żwiru o grubości 8 cm, - wykonanie betonowych podjazdów o grubości 15 cm, - montaż dostarczonych prefabrykantów zbrojeniarskich w elementach budynku - płyty pojedynczo zbrojone siatka d=6 o oczkach 15x15 cm, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV, - wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 30x30 cm w gruncie kat. III-IV, - wykonanie obrzeż betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej "STAROBRUK" o grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - dostawa i montaż balustrady systemowej ze stali nierdzewnej wzdłuż pochylni dostosowanej do osób niepełnosprawnych, - wykonanie wycieraczek zewnętrznych czyszczących z wkładami szczotkowymi o wymiarach 0,7x1,0 m, - wykonanie ogrodzenia z siatki o wys. 1,5 m na słupach stalowych obsadzonych w gruncie i obetonowanych wraz z montażem furtki, - dostawa i montaż furtki stalowej szer. 1,0 m, wysokość 1,5 m, zamek patentowy, - rozścielenie zieleni urządzonej ręcznie przy pomocy transportu taczkami na terenie płaskim, - ręczne rozrzucenie mieszanki z torfu i ziemi urodzajnej na terenie płaskim grub. warstwy 2 cm, - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II z nawożeniem. E. Roboty instalacyjne: Wodno - kanalizacyjne, klimatyzacja: - montaż pompy ciepła powietrze-powietrze do ciepłej wody użytkowej, - montaż naczynia wzbiorczego przeponowego dla układu, - montaż agregatu zewnętrznego, - montaż klimatyzatora ściennego, - montaż sterownika, - montaż trójnika systemowego, - dostawa urządzeń klimatyzacyjnych i akcesoriów, - montaż rurociągów w instalacjach chłodniczych miedzianych w otulinie na ścianach budynku, - wykonanie próby szczelności urządzeń i instalacji obiegu freonu, - montaż kanalizacji sanitarnej wewnętrznej z rur i kształtek z tworzyw sztucznych HT/PCV i PCV-U, - przedmuchanie azotem urządzeń i instalacji obiegu freonu i podobnych czynników czynnikiem chłodniczym, - montaż grzejnika elektrycznego Q=500W; H/L = 500/500 mm, - wykonanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, kołowe, typ S(Spiro) o śr. 315 mm, - wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych o przekroju okrągłym matą lamelową ALU gr. 20 mm mocowaną na szpilki zgrzewana, średnica kanałów do 200 mm, - płukanie instalacji wodociągowej w budynku, - montaż filtrów osadnikowych siatkowych o śr. nom 20 mm i 40 mm, - zlecenie badania wody przez sanepid, - wykonanie rurociągów stalowych ocynkowanych o śr. nominalnej 25 mm o połączeniach gwintowanych na ścianach budynku, - izolacja rurociągów śr. 25 mm, 32 mm, 63 mm otulinami ze spien. PE- jednowarstwowymi gr. 9 mm (E), - wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych, - dostarczenie i montaż tablic informacyjnych ppoż., - wykonanie wypustów ściekowych podłogowych z kratką ze stali nierdzewnej 150x150 mm, - doprowadzenie i podłączenie instalacji elektrycznej do wentylatora, sprawdzenie, regulacja i rozruch wentylacji, badania i pomiary, - wykonanie instalacji przeciwdźwiękowych szachtów wełną np. płyta z wełny skalnej PAROC InVent 80 G9, - wykonanie izolacji akustycznej z wełny sufitów pomieszczeń z centralami wentylacyjnymi np. płytą z wełny skalnej, - montaż szafek kuchennych: zlewozmywakowe, - montaż syfonów zlewozmywakowych podwójnych, - montaż regulatora tyrystyrowego aparatu nawiewnego wraz z okablowaniem i połączeniem, - biały montaż według projektu. Elektryczne: - roboty w zakresie okablowania budynku oraz instalacji elektrycznych w zakresie dostosowania do nowych urządzeń grzewczych, - wykonanie instalacji elektrycznych dla urządzeń grzewczych, - wykonanie podstawy pod jednostki zewnętrzne - płyta betonowa - ręczne układnie betonu, - ułożenie rur ochronnych z PCW o śr. do 75 mm w wykopie - rura DVK50, - ułożenie kabli wielożyłowych o masie do 1.0kg/m na nap. znamionowe poniżej 110 kV w rurach pustakach lub kanałach zamkniętych, - ręczne ułożenie kabli wielożyłowych o masie do 1.0 kg/m na napięcie znamionowe poniżej 110 kV w rowach kablowych, - obróbka na sucho kabli na napięcie od 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, - przeniesienie kamery monitoringu wizyjnego na nową ścianę frontową, - wykonanie skrzynki i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 20 kg wraz z konstrukcją mocowaną do podłoża, - montaż puszek instalacyjnych podtynkowych o śr. do 80 mm o 3 wlotach, - wykonanie i montaż gniazdek instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym podtynkowym 2-biegunowe, - montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru - przycisk typu konwencjonalnego - przyciski wyzwalające, - wykonanie połączeń przewodów kablowych w puszkach i odgałęźnikach n.t. i p.t. bez zadławienia przewodów, przekrój żyły do 2,5 m2, 4 odgałęzienia, - wykonanie oprawy oświetlenia awaryjnego LED, - wykonanie oprawy oświetlenia ewakuacyjnego LED, - montaż uziomu powierzchniowego w wykopie o głęb. do 1,0 m, - łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie, - montaż głównej szyny wyrównawczej GSU, - sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, - sprawdzenie i pomiar 1-fazoweogo obwodu elektrycznego niskiego napięcia, - wykonanie badania i pomiar instalacji piorunochronnej, - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, - wykonanie pomiaru natężenia oświetlenia. IV. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: kierownika budowy i kierowników robót, b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo Budowlane, c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną, wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. 4. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 7. Koszty obsługi geodezyjnej inwestycji leżą po stronie Wykonawcy. 8. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 9. Zadanie współfinansowane jest w ramach: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przyznana pomoc zostanie przeznaczona na operacje typu: "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne", na operacje typu "Kształtowanie przestrzeni publicznej" oraz na operacje typu "Ochrona zabytków budownictwa tradycyjnego" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego programem. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający informuje, że środki przewidziane na realizację zadania w roku 2019 wynoszą 200 000 zł brutto. Pozostała kwota zostanie wypłacone wykonawcy po realizacji zamówienia w roku 2020. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111291-4, 45112000-5, 45260000-7, 45300000-0, 45311200-2, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa świetlicy wiejskiej w Pęgowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 948450.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WB TECH WIESŁAW BUREK
Email wykonawcy: biuro@wbtechoborniki.pl
Adres pocztowy: ul. Korzeniowskiego 45
Kod pocztowy: 55-120
Miejscowość: Oborniki Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1229975.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1229975.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1493975.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.