eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Remont budynku krat w Chrzanowie, wymiana krat, płuczki skratek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-03

Ogłoszenie nr 510135073-N-2019 z dnia 03-07-2019 r.

Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: Remont budynku krat w Chrzanowie, wymiana krat, płuczki skratek.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538257-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540101325-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27195380400000, ul. ul. Jagiellońska 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 233 232, e-mail jwg@rpwik.home.pl, faks 326 233 242.
Adres strony internetowej (url): www.rpwik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku krat w Chrzanowie, wymiana krat, płuczki skratek.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PP-226-23/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

7.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem urządzeń, związanych z realizacją zadania pn. "Remont budynku krat w Chrzanowie, wymiana krat, płuczki skratek". 1) kompletna instalacja krat, musi pochodzić w całości od jednego dostawcy/producenta, posiadającego autoryzowany serwis oraz magazyn części zamiennych na terenie Polski. 2) Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń prototypowych. 7.2. Szczegółowy zakres robót określa Projekt Budowlany, STWiORB oraz przedmiar, stanowiące załączniki nr 7, 8 i 9 do SIWZ. 7.3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia przed sporządzeniem oferty, w celu oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyk oraz pozyskania danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego sporządzenia oferty. 1) Dokonanie wizji lokalnej, będzie możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Panem Robertem Galosem, tel. 32 623 54 50. 2) Dokonanie wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 7.4. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia na czynnym obiekcie. Należy uwzględnić konieczność pracy zawsze dwóch krat oraz rozpoczęcie demontażu od kraty nr 3. 7.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i urządzeń, za ich zgodność z dokumentacją projektową oraz z wymaganiami określonymi w STWiORB. Zastosowane materiały, muszą być nowe, spełniać warunki Prawa Budowlanego oraz gwarantować osiągnięcie wymaganych parametrów technologicznych określonych w STWiORB. 7.6. Określenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV: 45.10.00.00 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę, rusztowania 45.11.12.00 - 0 Roboty ziemne 45.22.31.00 - 7 Konstrukcje stalowe 45.23.24.00 - 6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.24 - 0 Wyloty kanałów ściekowych 45.23.31.40 - 2 Roboty drogowe 45.26.23.00 - 4 Roboty betonowe i żelbetowe 45.26.23.00 - 4 Roboty zbrojarskie 45.26.25.20 - 2 Roboty murarskie 45.31.73.00 - 5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych 45.31.56.00 - 4 Instalacje elektryczne niskiego napięcia 45.31.70.00 - 2 Inne instalacje elektryczne 45.32.00.00 - 6 Izolacje przeciwwilgociowe 45.32.10.00 - 3 Izolacje termiczne 45.33.00.00 - 9 Hydraulika i roboty sanitarne 7.7. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629): 1) montaż, uruchomienie i rozruch krat; 2) wykonanie ocieplenia oraz pokrycia dachu; 3) wykonanie docieplenia budynku; 4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 5) wymiana płytek ceramicznych; 6) malowanie ścian i sufitów; 7) roboty budowlane w zakresie instalacji sanitarnej; 8) roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych. 7.8. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.7. SIWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą stosunku cywilnoprawnego. 7.9. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoba lub osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.7. SIWZ 7.10. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.7. SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.11. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.7. SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 7.12. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.7. SIWZ czynności. 7.13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.7. SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 18 ust. 2 pkt. 1) ppkt. c) projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 7.14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7.15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na roboty budowlane, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45223100-7, 45232400-6, 45232424-0, 45233140-2, 45262300-4, 45262520-2, 45317300-5, 45315600-4, 45317900-2, 45317000-2, 45320000-6, 45321000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2562363.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIKO-TECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@miko-tech.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Jana Pawła II 11B
Kod pocztowy: 43-170
Miejscowość: Łaziska Górne
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4017349.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4017349.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4017349.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.