eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1246N dr. woj. Nr 538 Skarlin - Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Skarlin - Nawra

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-23

Ogłoszenie nr 510134861-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.

Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1246N dr. woj. Nr 538 Skarlin - Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Skarlin - Nawra

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544835-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, Krajowy numer identyfikacyjny 87111887900000, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 056 4724220, e-mail sekretariat@powiat-nowomiejski.pl, zampubl@powiat-nowomiejski.pl, faks 056 4724222.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat-nowomiejski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1246N dr. woj. Nr 538 Skarlin - Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Skarlin - Nawra

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GM.272.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" związane z przebudową drogi powiatowej Nr 1246N dr. woj. Nr 538 Skarlin - Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Skarlin - Nawra. Część I - opracowanie dokumentacji technicznej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno - Użytkowego (załącznik nr 6 do SIWZ), która pozwoli na uzyskanie przez Powiat Nowomiejski ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych lub zgody na realizację inwestycji drogowej Przyjmując niniejsze zamówienie Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, b) wykonania wszelkich niezbędnych opracowań projektowych dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, c) zastosowania rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów, Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) odpowiednich szkiców lub rysunków, o których mowa w art. 30 ust. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.) wraz z opisem technicznym - 5 egz. b) przedmiaru robót - 2 egz. c) kosztorysu - 1 egz. Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej w ilościach podanych powyżej oraz na nośniku elektronicznym 1 egz. Część II wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. Przebudowa drogi obejmuje w szczególności: 1. Roboty przygotowawcze, w tym: a) Roboty pomiarowe, b) Roboty ziemne, c) Ścinanie poboczy d) Ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni 2. Odwodnienie: a) Rozebranie i ustawienie nowych studni rewizyjnych b) Montaż przykanalików c) Remont przepustów 3. Jezdnia: a) Poszerzenie jezdni do 5,5 m b) Pobocza gruntowe 0,75 m c) Wbudowanie oporników betonowych przy krawędzi jezdni w miejscach narażonych na uszkodzenia d) Wyrównanie miejsc zaniżonych masą mineralno-asfaltową e)Wzmocnienie jezdni poprzez: - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej, warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej i ułożeniem geosiatki przeciwspękaniowej 4. Zjazdy z asfaltobetonu - przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, w celu dowiązania ich niwelety do niwelety drogi po przebudowie: a) Wykonanie warstwy odsączającej b) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie c) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej d) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej 5. Azyl, zjazd i peron z kostki betonowej: a) Wykonanie warstwy odsączającej b) Ustawienie krawężników i obrzeży c) Wykonanie nawierzchnia z kostki betonowej 6. Roboty wykończeniowe: a) Wymiana oznakowania pionowego na odblaskowe. b) Wykonanie oznakowania poziomego - grubowarstwowo c) Regulacja wysokości poboczy gruntowych po obu stronach drogi na całej długości d) Zakup i montaż dwóch tablic informacyjnych (parametry zgodnie z wytycznymi Funduszu Dróg Samorządowych) e) Sadzenie drzew w pasie drogowym 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) Nadzór autorski b) Obsługę geodezyjną w trakcie robót oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą c) Dokumentację powykonawczą w 2 egz., na którą składa się przede wszystkim zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów robót objętych przedmiotem zamówienia, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wraz z zakresem planowanych robót budowlanych (PFU - Załącznik nr 6) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7). W przypadku stwierdzenia rozbieżności w dokumentach wymienionych w pkt. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest pisemnie zgłosić do Zamawiającego ten fakt. Zamawiający dokona wówczas zmiany treści SIWZ ujednolicając te zapisy, wprowadzając jednocześnie odpowiednie zmiany we wskazanych dokumentach. Wszystkie wskazane w dokumentach, o których mowa w pkt. 3.2 SIWZ, znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Równoważne oznacza zastosowanie materiałów i urządzeń mających cechy funkcjonalne i parametry takie same lub zbliżone do tych przyjętych w obliczeniach lub pokazanych na rysunkach, muszą też posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. Jakość równoważnych materiałów i urządzeń nie może być gorsza od jakości konkretnych produktów określonych w dokumentacji projektowej, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do wykonania warstw jezdni z masy mineralno - bitumicznej były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.). Okres rękojmi dla przedmiotu zamówienia, zgodnie z Art. 568. § 1. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.) wynosi 5 lat od dnia wydania. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania. Okres udzielonej gwarancji stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert, przy czym gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości na wykonane roboty dłuższy niż 84 miesiące (7 lat) licząc od daty odbioru końcowego, zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie okres gwarancji jako 84 miesiące.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2035280.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Colas Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 49
Kod pocztowy: 62-070
Miejscowość: Palędzie
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1813150.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1813150.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2154926.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.