eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › REZERWACJA I ZAKUP MIEJSC HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "INNOWACYJNE PODEJŚCIE DO METOD PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE W WSPÓŁPRACY PONADNARODOWEJ"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-02

Ogłoszenie nr 510134399-N-2019 z dnia 02-07-2019 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie: REZERWACJA I ZAKUP MIEJSC HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "INNOWACYJNE PODEJŚCIE DO METOD PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE W WSPÓŁPRACY PONADNARODOWEJ"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555976-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, Krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000, ul. ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 642 98 89, e-mail sekretariat@pcpr.ostroda.pl, faks 89 642 98 85.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REZERWACJA I ZAKUP MIEJSC HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "INNOWACYJNE PODEJŚCIE DO METOD PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE W WSPÓŁPRACY PONADNARODOWEJ"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ-POWR.252.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Ogólne wymagania: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych w pokojach 1, 2 i ewentualnie 3-osobowych dla grupy 16 osób. 2) Miejsce hotelowe należy rozumieć jako dobę hotelową ze śniadaniem. 3) Planowany termin pobytu 23 czerwca 2019 r.- 29 czerwca 2019 r. w hotelu o standardzie nie niższym niż trzygwiazdkowy lub w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie o równorzędnym standardzie oraz z uwzględnieniem limitu 300,00 PLN za dobę za pokój jednoosobowy z łazienką i ze śniadaniem. 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby uczestników do 13 osób. 5) Miejsca hotelowe w miejscowości Saint-Brieuc, Departament Côtes-d´Armor, Francja. Hotel powinien również znajdować się w miarę możliwości, jak najbliżej centrum miasta. W przypadku braku miejsc noclegowych w 1 hotelu dopuszcza się zakwaterowani grupy w dwóch obiektach. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do rezerwacji noclegów zgodnie ze złożonym pisemnie zamówieniem, pokoje jedno- i dwuosobowe z łazienką i śniadaniem, zgodnie ze standardem świadczonym przez hotel, w cenie. 7) Rezerwacje noclegów dla Zamawiającego będą dokonywane po najniższych cenach, możliwych do uzyskania przez Wykonawcę za pośrednictwem systemów rezerwacyjnych lub na podstawie umów zawartych przez Wykonawcę z hotelami, czy też bezpośrednio we wskazanych przez Zamawiającego hotelach. 8) W hotelu zapewnione zostanie ponadto wyżywienie w formie kolacji dla 16 osób, zgodnie ze standardem usług świadczonych w hotelu, w dniu 23 czerwca 2019 r.- 28 czerwca 2019 r. Koszt 1 kolacji nie może przekroczyć 55,00 PLN. 9) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienie co najmniej dwóch wariantów cenowych możliwości dokonania rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych, do wyznaczonej kwoty. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności, polegające na rezerwacji i zakupie miejsc hotelowych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.; dalej: KP).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34080.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DELTA TOUR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerska 18
Kod pocztowy: 00-732
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.