eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › USŁUGA REZERWACJI, SPRZEDAŻY I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA TRASIE WARSZAWA PARYŻ NA POTRZEBY POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-02

Ogłoszenie nr 510134398-N-2019 z dnia 02-07-2019 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie: USŁUGA REZERWACJI, SPRZEDAŻY I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA TRASIE WARSZAWA PARYŻ NA POTRZEBY POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549605-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, Krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000, ul. ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 642 98 89, e-mail sekretariat@pcpr.ostroda.pl, faks 89 642 98 85.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA REZERWACJI, SPRZEDAŻY I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA TRASIE WARSZAWA PARYŻ NA POTRZEBY POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ-POWR.252.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Ogólne wymagania: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasie Warszawa- Paryż na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie. 2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami- dotyczy wszelkiego rodzaju opłat- np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń, opłat dodatkowych za bagaż ponadwagowy / ponadwymiarowy itp. 3) Przelot oznacza podróż jednej osoby do wskazanego miejsca w relacji "tam i z powrotem", realizowanej na trasie Warszawa- Paryż i Paryż- Warszawa. 2. Rezerwacja: 1) Wykonawca zapewni bezkosztową rezerwację połączeń lotniczych i sprzedaż biletów lotniczych z uwzględnieniem: a) warunków podróży określonych przez Zamawiającego: podróż w klasie ekonomicznej z możliwością bagażu podręcznego (min. 8 kg) oraz bagażem rejsowym (min. 20 kg), zapewnienie przekąsek i napoi w czasie podróży; b) zapewnienia bezpośredniego połączenia z uwzględnieniem najkrótszych połączeń na danej trasie z zastrzeżeniem, że Zamawiający jest uprawniony do wyboru trasy połączenia; c) zapewnienia połączenia w terminie określonym przez Zamawiającego; d) liczba zaplanowanych rezerwacji- 16. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań umożliwiających realizację najkorzystniejszego połączenia podróży, tj. takiego które zapewni terminowe przybycie na miejsce przeznaczenia osób podróżujących, o jak najkrótszym łącznym czasie podróży; 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania rezerwacji objętej zamówieniem lub jej zmiany w zakresie danych osoby podróżującej, a także prawo rezygnacji z rezerwacji (anulowanie rezerwacji). Wszelkie zmiany rezerwacji będą dokonywane przez Wykonawcę zgodnie z regulaminem przewoźnika, u którego została ona dokonana. Jeżeli zmiany takie spowodują zmianę ceny biletu / biletów, Zamawiający pokryje udokumentowaną różnicę w cenie. Poza różnicą w cenie, o której mowa powyżej, Wykonawca nie będzie pobierał z tytułu odwołania lub zmiany rezerwacji albo rezygnacji z zakupionego biletu dodatkowych opłat i nie przysługuje mu dodatkowe wynagrodzenie. 4) Wykonawca oddeleguje do realizacji przedmiotowego zamówienia osobę/y do kontaktu z Zamawiającym dostępną/e we wszystkie dni tygodnia (osoba odpowiedzialna za prawidłową realizację umowy), określając nr telefonu do ww. osób. Ww. osoby będą wykonywać zadania wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności będą udzielały informacji w sprawie zamawiania, rezygnacji z lotów (anulowania przelotu), zmiany rezerwacji; 3. Bilet: 1) Wykonawca ma obowiązek wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży; 2) procedura zamawiania biletów będzie realizowana każdorazowo drogą elektroniczną (e-mail) na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy; 3) bilety mają być dostarczane bezpłatnie, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres mailowy, w terminie ustalonym przez strony, jednak nie później niż na 24 godziny przed terminem planowanej podróży; 4) Wykonawca jest zobowiązany do przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacji dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, a w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub z przyczyn losowych; 5) każdy imienny bilet powinien być wysyłany w oddzielnym mailu na wskazany przez Zamawiającego adres mailowy. Bilet powinien zawierać cenę przelotu ze wskazaniem składników kosztu przelotu, takich jak podatki, opłaty lotniskowe itp.; 6) umożliwienia Zamawiającemu, zgodnie z zasadami przewoźnika, zmiany rezerwacji: czasu rozpoczęcia i/lub zakończenia podróży, terminu podróży oraz danych pasażera. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia zmiany rezerwacji ze wskazaniem całkowitej ceny za dane zlecenie oraz terminu wykupu biletu za pomocą poczty elektronicznej niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzinę od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania zmiany rezerwacji. Wszelkie koszty operacyjne w/w zmian nie zwiększą wynagrodzenia Wykonawcy; 7) przekazania biletów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej we wskazanym terminie. Bilety papierowe zostaną wystawione w przypadku, gdy na danej trasie nie ma możliwości wystawienia biletu elektronicznego i zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie określonym przez Zamawiającego, jednak nie później niż na 24 godziny przed planowanym wylotem; 8) anulowania lub zmiany zakupionego biletu zgodnie z zasadami przewoźnika, u którego wykupiono bilet. Wszelkie koszty operacyjne anulowania lub zmiany biletu nie zwiększą wynagrodzenia Wykonawcy. W sytuacji, w której zmiana biletu wiązać się będzie z koniecznością dokonania ponownej rekalkulacji ceny biletu, Zamawiający będzie zobowiązany do pokrycia powstałej z tego tytułu niedopłaty, zaś Wykonawca do zwrotu ewentualnej nadpłaty. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności, polegające na rezerwacji, zakupie i dostawie biletów, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.; dalej: KP).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DELTA TOUR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerska 18
Kod pocztowy: 00-732
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 0.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 0.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.