eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przebudowa budynku usługowo biurowego przy ul. Szujskiego 66 zlokalizowanego na działce nr 161/1 i 18/7 obręb 173 w Tarnowie polegająca na wykonaniu szybu windowego wraz z montażem windy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-23

Ogłoszenie nr 510134091-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.

Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Przebudowa budynku usługowo biurowego przy ul. Szujskiego 66 zlokalizowanego na działce nr 161/1 i 18/7 obręb 173 w Tarnowie polegająca na wykonaniu szybu windowego wraz z montażem windy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545650-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540102220-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 85036751500000, ul. ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 623 55 00, e-mail tarr@tarr.tarnow.pl, faks 14 687 50 55.
Adres strony internetowej (url): www.tarr.tarnow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku usługowo biurowego przy ul. Szujskiego 66 zlokalizowanego na działce nr 161/1 i 18/7 obręb 173 w Tarnowie polegająca na wykonaniu szybu windowego wraz z montażem windy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TARR-57/A/226/2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przy ul. Szujskiego 66 w Tarnowie polegającą na adaptacji budynku Tarnowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. pod zabudowę 6 przystankowej windy wraz z szybem windowym. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: - wykonanie nowego szybu windowego o parametrach: szerokość szybu - 2790 mm, głębokość szybu 1900mm, wysokość poszybia 1050mm, wysokość nadszybia 3450mm wraz z dostawą i montażem windy - wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej szybu windowego - przełożenie instalacji (systemu monitoringu CCTV, systemu głównego węzła internetowego i serwerowni wraz z montażem klimatyzacji) Przełożenie serwerowni znajdującej się na parterze w pomieszczeniu szybu windowego na drugie (II) piętro i wyprowadzenie okablowania z szybu windowego na zamawiany trakt kablowy . Zakres: Demontaż starej klimatyzacji na parterze, Montaż nowej klimatyzacji w pomieszczeniu na II piętrze, Przełożenie podrozdzielnicy prądowej (wraz z rozprowadzonym okablowaniem i gniazdkami natynkowymi) z serwerowni na parterze do serwerowni na drugim piętrze wraz poprowadzeniem kabla elektrycznego z rozdzielnicy (parter) do przenoszonej rozdzielnicy (w zamawianym szachcie kablowym). Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - wykonywania wszelkich robót porządkowych w trakcie realizacji zamówienia i po ich zakończeniu, - wykonania wszelkich uzgodnień z UDT i ponoszeniem związanych z tym opłat, - przygotowania dokumentacji rejestracyjnej windy zgodnie z wymaganiami UDT i dokumentacji powykonawczej, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie windy, - przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, - wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45313100-5, 42416100-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 268258.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Dukielska 83
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 353764.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 353764.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 412048.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.