eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbrosławice › Remont ulicy Wolności w Wieszowie - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-22

Ogłoszenie nr 510133951-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.

Gmina Zbrosławice: Remont ulicy Wolności w Wieszowie - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547597-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zbrosławice, Krajowy numer identyfikacyjny 27625838000000, ul. ul. Oświęcimska 2, 42-674 Zbrosławice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2337012, e-mail urzad@zbroslawice.pl, faks 032 2337100.
Adres strony internetowej (url): www.zbroslawice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont ulicy Wolności w Wieszowie - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka ul. Wolności w Wieszowie w ilości ok. 1.478,40 m2, polegający na wymianie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią - etap II. Remont odcinka ww. drogi obejmować będzie m.in. następujące roboty budowlane: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z terenu rozbiórki i utylizacją, b) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni - głębokość 32 cm, c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, d) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - grubość po zagęszczeniu 15 cm, e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w dwóch warstwach o łącznej grubości po zagęszczeniu 25 cm, f) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych w dwóch warstwach 6 cm + 5 cm, g) zabudowa krawężników betonowych wystających i wtopionych na ławie betonowej z oporem, h) zabudowa nowych wpustów ulicznych z osadnikiem (bez syfonu) wraz z przykanalikami, i) wymiana wpustów ulicznych wraz z przykanalikami, j) remont zjazdów do posesji (wykonanie konstrukcji wraz z nawierzchnią z kostki betonowej gr. 8 cm i obrzeżami), k) humusowanie poboczy z obsianiem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek i koszty zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w okolicy remontowanej drogi (szczególnie służb ratunkowych). Zaleca się aby roboty prowadzone były "pod ruchem" i dla takiego sposobu prowadzenia robót Zamawiający posiadać będzie zatwierdzoną organizację ruchu drogowego. W przypadku zakładanego wyłączenia z ruchu drogowego odcinka drogi, Wykonawca zobowiązany jest opracować i uzyskać zatwierdzenie (w ramach wynagrodzenia umownego) projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (minimum w ograniczonym zakresie). Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (techniczną) uproszczoną, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną (Załączniki nr 6, 7 i 8 do SIWZ)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45232400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 385585.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 13
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "Larix" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klonowa 11
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 273576.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 273576.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 468644.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.