eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 35 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-02

Ogłoszenie nr 510133775-N-2019 z dnia 02-07-2019 r.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 35 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Część 35 - 1/ pt. "EKSPERYMENTUJ, POZNAWAJ, POSZERZAJ SWOJE HORYZONTY - Praktyczna edukacja chemii w laboratorium", 2/ Ochrona czynna szczególnie zagrożonych gatunków roślin reliktowych z rodziny Salicaceae w siedliskach torfowiskowych, 3/ Ochrona czynna aldrowandy pęcherzykowatej (Aldrovanda vesiculosa) na terenie Lubelszczyzny

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538355-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540091021-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 18960000000000, ul. ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 4456603, 4456073, e-mail zamowienia@up.lublin.pl, faks 81 4456730.
Adres strony internetowej (url): https://www.up.lublin.pl/szp/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 35 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZP/PNO/14/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający żąda także, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu 1/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 35 do SIWZ, 2/ Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Dział Logistyki za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, która będzie wykonywana przez Wykonawcę. Dostawy będą odbywać się w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 13:00, zaś adresy dostaw na terenie miasta Lublina będą wskazywane każdorazowo w zamówieniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę, 4/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-35 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie, 5/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. 6/ Wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność dostarczanego przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ, złożona ofertą oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. 7/ Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokołu odbioru częściowego przedmiotu umowy. Wykonawca gwarantuje, że produkty stanowiące przedmiot zamówienia: 1/ spełniają wymagania pozwalające na zapewnienie określonego standardu w zakresie prowadzonych badań laboratoryjnych, oceny ich jakości i wartości badawczej, naukowej i laboratoryjnej oraz interpretacji i autoryzacji wyników badań wykonywanych przez Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności czy procedur, w tym np. kalibracji urządzeń, 2/ nie zwiększą kosztów wskutek konieczności powtórzenia badań, nabycia dodatkowych odczynników lub innych materiałów zużywalnych przez bezpośredniego użytkownika przedmiotu zamówienia. 8/ Czas przydatności do użytku dostarczonego przez Wykonawcę drobnego osprzętu laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego w dniu dostawy do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, nie może być krótszy niż połowa okresu przydatności produktu, deklarowana przez producenta, liczona od daty produkcji. Źródło finansowania (z projektu): Część 4 - projekt NCN Opus, TKA/BIOST/4, Część 6 - BIOST/6, Projekt Badawczy Miniatura 2, Część 7 - Projekt Badawczy Miniatura Część 18- Projekt Badawczy Opus, Część 19 - Projekt Badawczy Miniatura Część 20 - WKD/BIOST/6 Część 35 przedmiot zamówienia jest współfinansowany z projektu: 1/ pt. "EKSPERYMENTUJ, POZNAWAJ, POSZERZAJ SWOJE HORYZONTY - Praktyczna edukacja chemii w laboratorium" - nr projektu POWR.03.01.00-00-U089/17, 2/ Ochrona czynna szczególnie zagrożonych gatunków roślin reliktowych z rodziny Salicaceae w siedliskach torfowiskowych, POIS.02.04.00-00-0008/17. Infrastruktura i Środowisko, POIiŚ 2014-2020, II oś priorytetowa Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, działania 2.4. Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, typ projektu 2.4.1. Ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych, podtyp projektu 2.4.1a Działania o charakterze dobrych praktyk, związane z ochroną zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych. 3/ Ochrona czynna aldrowandy pęcherzykowatej (Aldrovanda vesiculosa) na terenie Lubelszczyzny, POIS 02.04.00-00-0034/18. Infrastruktura i Środowisko, POIiŚ 2014-2020, II oś priorytetowa Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, działania 2.4. Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, typ projektu 2.4.1. Ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych, podtyp projektu 2.4.1a Działania o charakterze dobrych praktyk, związane z ochroną zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych. 4/ TKA/BIOST/4, WKD/BIOST/6, BIOST/3, WKD/Projekt Badawczy Miniatura, Projekt NCN OPUS 14 nr 2017/27/B/NZ9/01007, VKCh/POKL/4/2018

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39300000-5


Dodatkowe kody CPV: 31711140-6, 33793000-5, 33192500-7, 38437110-1, 38437000-7, 38437100-8, 38437120-4, 39715200-9, 19520000-7, 15994200-4, 42912310-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1- dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 1 postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1169.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bio-Rad Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przyokopowa 33
Kod pocztowy: 01-208
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1612.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1612.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1612.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 3 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 4 postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp ("Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty"). W części 4 zgodnie z kryterium oceny ofert najkorzystniejszą ofertą jest GenoPlast Biochemicals Tomasz Schröder. Zamawiający unieważnił część 4 postępowania z uwagi na to, że cena oferty najkorzystniejszej (9.744,94 zł.) przewyższa kwotę (8.115,54 zł.), którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

część 5 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część 6 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15073.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANCHEM sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Międzyborska 23
Kod pocztowy: 04-041
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15559.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15559.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15559.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część 7 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w części 7 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp ("Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty"). Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 39.984,84 zł., natomiast kwota w złożonej ofercie wyniosła 57.998,19 zł. W związku z tym Zamawiający unieważnił część 7 postępowania.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część 8 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21826.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SHIM-POL A.M. Borzymowski E. Borzymowska -Reszka, sp. jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Lubomirskiego 5
Kod pocztowy: 05-080
Miejscowość: Izabelin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23616.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23616.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23616.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część 9 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1620.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GenoPlast Biochemicals Tomasz Schröder
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 10,
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Rokocin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3559.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3559.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8886.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Część 10 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 10 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Część 11 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 11 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Część 12 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 12 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Część 13 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 13 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Część 14 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 14 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Część 15 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 15 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Część 16 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6080.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alchem Grupa sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 21,
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7183.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7183.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8856.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Część 17 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1320.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Puławska 303
Kod pocztowy: 02-785
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 811.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 811.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 811.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Część 18 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 768.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eppendorf Poland sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 212
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 817.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 817.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 817.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Część 19 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 20 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Część 20 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 20 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Część 21 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 21 została na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Część 22 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16070.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Symbios sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Modrzewiowa 37
Kod pocztowy: 83-010
Miejscowość: Rotmanka
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13934.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13934.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25511.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Część 23 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 23 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5953.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GenoPlast Biochemicals Tomasz Schröder
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 10,
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Rokocin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5168.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5168.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5639.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Część 24 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 24 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11677.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Puławska 303
Kod pocztowy: 02-785
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9115.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9115.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10209.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Część 25 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 25 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2575.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Chemagra sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Rapackiego 25
Kod pocztowy: 20-150
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1761.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1761.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1761.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Część 26 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 26 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elektro Med. Grzegorz Pałkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Zabierzowska 11,
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1944.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1944.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2527.20
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Część 27 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 27 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alchem Grupa sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 21,
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2585.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: Część 28 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 28 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 820.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANCHEM sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Międzyborska 23
Kod pocztowy: 04-041
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1033.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 861.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1033.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: Część 29 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 29 do SIWZ,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1830.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Puławska 303
Kod pocztowy: 02-785
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2066.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2066.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2091.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Część 30 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 30 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3965.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANCHEM sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Międzyborska 23,
Kod pocztowy: 04-041
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5412.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5412.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5412.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: Część 31 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 31 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5260.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alchem Grupa sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 21,
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4009.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5043.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5043.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 32

NAZWA: Część 32 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 32 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 890.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Chemagra sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Rapackiego 25
Kod pocztowy: 20-150
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1161.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1161.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1161.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 33

NAZWA: Część 33 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 33 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 33 postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 34

NAZWA: Część 34 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 34 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 34 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty,

CZĘŚĆ NR: 35

NAZWA: Część 35 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 35 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 441493.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alfachem sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Unii Lubelskiej 3
Kod pocztowy: 61-249
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 417556.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 417556.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 434329.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.