To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-02
Ogłoszenie nr 510133775-N-2019 z dnia 02-07-2019 r.
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 35 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Część 35 - 1/ pt. "EKSPERYMENTUJ, POZNAWAJ, POSZERZAJ SWOJE HORYZONTY - Praktyczna edukacja chemii w laboratorium", 2/ Ochrona czynna szczególnie zagrożonych gatunków roślin reliktowych z rodziny Salicaceae w siedliskach torfowiskowych, 3/ Ochrona czynna aldrowandy pęcherzykowatej (Aldrovanda vesiculosa) na terenie Lubelszczyzny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538355-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540091021-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 18960000000000,
ul. ul. Akademicka
13,
20-950
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 4456603, 4456073, e-mail
zamowienia@up.lublin.pl, faks
81 4456730.
Adres strony internetowej (url): https://www.up.lublin.pl/szp/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 35 części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZP/PNO/14/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający żąda także, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu 1/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 35 do SIWZ, 2/ Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Dział Logistyki za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, która będzie wykonywana przez Wykonawcę. Dostawy będą odbywać się w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 13:00, zaś adresy dostaw na terenie miasta Lublina będą wskazywane każdorazowo w zamówieniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę, 4/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-35 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie, 5/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. 6/ Wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność dostarczanego przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ, złożona ofertą oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. 7/ Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokołu odbioru częściowego przedmiotu umowy. Wykonawca gwarantuje, że produkty stanowiące przedmiot zamówienia: 1/ spełniają wymagania pozwalające na zapewnienie określonego standardu w zakresie prowadzonych badań laboratoryjnych, oceny ich jakości i wartości badawczej, naukowej i laboratoryjnej oraz interpretacji i autoryzacji wyników badań wykonywanych przez Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności czy procedur, w tym np. kalibracji urządzeń, 2/ nie zwiększą kosztów wskutek konieczności powtórzenia badań, nabycia dodatkowych odczynników lub innych materiałów zużywalnych przez bezpośredniego użytkownika przedmiotu zamówienia. 8/ Czas przydatności do użytku dostarczonego przez Wykonawcę drobnego osprzętu laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego w dniu dostawy do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, nie może być krótszy niż połowa okresu przydatności produktu, deklarowana przez producenta, liczona od daty produkcji. Źródło finansowania (z projektu): Część 4 - projekt NCN Opus, TKA/BIOST/4, Część 6 - BIOST/6, Projekt Badawczy Miniatura 2, Część 7 - Projekt Badawczy Miniatura Część 18- Projekt Badawczy Opus, Część 19 - Projekt Badawczy Miniatura Część 20 - WKD/BIOST/6 Część 35 przedmiot zamówienia jest współfinansowany z projektu: 1/ pt. "EKSPERYMENTUJ, POZNAWAJ, POSZERZAJ SWOJE HORYZONTY - Praktyczna edukacja chemii w laboratorium" - nr projektu POWR.03.01.00-00-U089/17, 2/ Ochrona czynna szczególnie zagrożonych gatunków roślin reliktowych z rodziny Salicaceae w siedliskach torfowiskowych, POIS.02.04.00-00-0008/17. Infrastruktura i Środowisko, POIiŚ 2014-2020, II oś priorytetowa Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, działania 2.4. Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, typ projektu 2.4.1. Ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych, podtyp projektu 2.4.1a Działania o charakterze dobrych praktyk, związane z ochroną zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych. 3/ Ochrona czynna aldrowandy pęcherzykowatej (Aldrovanda vesiculosa) na terenie Lubelszczyzny, POIS 02.04.00-00-0034/18. Infrastruktura i Środowisko, POIiŚ 2014-2020, II oś priorytetowa Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, działania 2.4. Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, typ projektu 2.4.1. Ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych, podtyp projektu 2.4.1a Działania o charakterze dobrych praktyk, związane z ochroną zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych. 4/ TKA/BIOST/4, WKD/BIOST/6, BIOST/3, WKD/Projekt Badawczy Miniatura, Projekt NCN OPUS 14 nr 2017/27/B/NZ9/01007, VKCh/POKL/4/2018
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39300000-5
Dodatkowe kody CPV: 31711140-6, 33793000-5, 33192500-7, 38437110-1, 38437000-7, 38437100-8, 38437120-4, 39715200-9, 19520000-7, 15994200-4, 42912310-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1- dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 1 postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1169.45
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bio-Rad Polska sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1612.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 3 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 4 postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp ("Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty"). W części 4 zgodnie z kryterium oceny ofert najkorzystniejszą ofertą jest GenoPlast Biochemicals Tomasz Schröder. Zamawiający unieważnił część 4 postępowania z uwagi na to, że cena oferty najkorzystniejszej (9.744,94 zł.) przewyższa kwotę (8.115,54 zł.), którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: część 5 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15073.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANCHEM sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15559.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w części 7 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp ("Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty"). Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 39.984,84 zł., natomiast kwota w złożonej ofercie wyniosła 57.998,19 zł. W związku z tym Zamawiający unieważnił część 7 postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21826.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SHIM-POL A.M. Borzymowski E. Borzymowska -Reszka, sp. jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23616.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1620.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GenoPlast Biochemicals Tomasz Schröder
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3559.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 10 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część 11 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 11 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część 12 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 12 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część 13 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 13 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część 14 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 14 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Część 15 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 15 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Część 16 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6080.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alchem Grupa sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7183.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Część 17 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1320.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
811.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Część 18 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
768.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Eppendorf Poland sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
817.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Część 19 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 20 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Część 20 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 20 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Część 21 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 21 została na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Część 22 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16070.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Symbios sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13934.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Część 23 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 23 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5953.87
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GenoPlast Biochemicals Tomasz Schröder
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5168.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Część 24 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 24 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11677.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9115.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Część 25 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 25 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2575.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chemagra sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1761.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Część 26 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 26 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2100.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elektro Med. Grzegorz Pałkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1944.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Część 27 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 27 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
250.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alchem Grupa sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
270.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Część 28 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 28 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
820.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANCHEM sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1033.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Część 29 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 29 do SIWZ, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1830.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2066.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Część 30 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 30 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3965.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANCHEM sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5412.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Część 31 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 31 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5260.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alchem Grupa sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4009.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Część 32 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 32 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
890.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chemagra sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1161.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Część 33 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 33 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 33 postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 34 NAZWA: Część 34 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 34 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 34 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)", ponieważ nie zostały złożone żadne oferty, |
|
CZĘŚĆ NR: 35 NAZWA: Część 35 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 35 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
441493.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alfachem sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
417556.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykółów niesterylnych 1 - użytku dla porezb Jednostek USK Nr 1 - 7 zadań
- Dostawa zużywalnych materiałów stomatologicznych
- Dostawa pojemników pustych do przechowywania KKP
- Usługa przeprowadzenia stacjonarnego szkolenia dotyczącego konfliktu interesów dla Członków Komitetu Monitorującego Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz ich zastępców.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Jana Sawy w Lublinie wraz z przebudową bocznych dróg wewnętrznych polegająca na budowie oświetlenia drogowego
- "Montaż infrastruktury telekomunikacyjnej systemu TETRA wraz z dostawą urządzeń"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.