eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej wzdłuż ogrodów działkowych pomiędzy ulicami Spokojną i Broniewskiego oraz fragmentu ulicy Okulickiego w Stargardzie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-22

Ogłoszenie nr 510133458-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.

Gmina Miasto Stargard: modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej wzdłuż ogrodów działkowych pomiędzy ulicami Spokojną i Broniewskiego oraz fragmentu ulicy Okulickiego w Stargardzie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547102-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Stargard, Krajowy numer identyfikacyjny 59191700000000, ul. ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 784 881, e-mail urzad@um.stargard.pl, faks 915 784 889.
Adres strony internetowej (url): www.stargard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej wzdłuż ogrodów działkowych pomiędzy ulicami Spokojną i Broniewskiego oraz fragmentu ulicy Okulickiego w Stargardzie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZ.271.7.2020.2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z modernizacją nawierzchni drogi wewnętrznej wzdłuż ogrodów działkowych pomiędzy ulicami Spokojną i Broniewskiego oraz fragmentu ulicy Okulickiego na odcinku ok. 400 m od skrzyżowania z ul. Lotników w Stargardzie, w zakresie i granicach określonych uproszczoną dokumentacją projektowo-kosztorysową, w skład których wchodzą: a) dla drogi wewnętrznej: utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej poprzez ułożenie nakładki bitumicznej na istniejącej podbudowie, a w tym: a. prace pomiarowe i roboty przygotowawcze; b. opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu; c. oznakowanie robót; d. uzupełnienie ubytków w nawierzchni poprzez wykonanie wyrównania masą bitumiczną; e. oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy; f. wykonanie warstwy bitumicznej (ścieralnej); g. uzupełnienie poboczy gruntowych; h. inne roboty ujęte w przedmiarach robót, b) dla ulicy Okulickiego: utwardzenie nawierzchni drogi bitumicznej poprzez ułożenie nakładki bitumicznej na istniejącej podbudowie, a w tym: a. prace pomiarowe i roboty przygotowawcze; b. opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu; c. oznakowanie robót; d. uzupełnienie ubytków w nawierzchni poprzez wykonanie wyrównania masą bitumiczną; e. ułożenie siatki wzmacniającej uzupełnienie ubytków w nawierzchni poprzez wykonanie wyrównania masą bitumiczną; f. oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy; g. ułożenie siatki wzmacniającej; h. wykonanie warstwy bitumicznej (ścieralnej); i. uzupełnienie poboczy gruntowych; j. inne roboty ujęte w przedmiarach robót, oraz wszelkie inne, niewymienione powyżej, roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu oraz dla uzyskania zakładanego rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego 2) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i niewykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu); 3) za roboty niewykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny - pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń - od sposobu określonego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno-konstrukcyjnych, uwarunkowań związanych z dostępnością materiałów i urządzeń (zaniechanie lub ograniczanie produkcji, brak wsparcia technicznego i serwisowego, utrudnienia z częściami zamiennymi itp.) lub z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej - pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania; 4) wszystkie roboty nieprzewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nieujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, niewykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej); 5) dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych przypadkach ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, czyli rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich części, zwanych dalej robotami zaniechanymi, które były pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót lub w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy: a) wykonanie danych robót będzie w sposób oczywisty zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a zbędność zaniechanych robót ujawniona została dopiero podczas realizacji zamówienia; b) zmniejszenie zakresu robót powodowane jest ograniczoną wielkością środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Wartość robót zaniechanych nie może przekroczyć 10% ceny wynikającej ze złożonej oferty przetargowej. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest przez uproszczoną dokumentację projektową, specyfikacje techniczne (ST), przedmiary robót oraz pozostałe materiały przetargowe; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST): a) jeżeli postanowienia ST w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń SIWZ i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiary robót, b) jeżeli postanowienia SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ, c) wyłączenia - nie należy wykonywać PZJ, 3) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego; 4) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) modernizacja nawierzchni ul. Okulickiego: nawierzchnia bitumiczna: ~2103 m2 (szer. ok. 5,0 m, długość ~414 m), 2) modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej: nawierzchnia bitumiczna: ~3465 m2 (szer. 3,5 m, długość ~990 m). 4. Pozostałe obowiązki Wykonawcy - określa wzór umowy (§ 1 ) załącznik nr 6 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu i warunków zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub http://bipstargard.pl/5587 Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy wykonujący na polecenie i pod nadzorem kierownictwa budowy konkretne prace fizyczne związane z wykonywaniem robót instalacyjno-budowlano-montażowych (robotnicy) zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 423000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MALDROBUD Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Królewiecka 43
Kod pocztowy: 74-300
Miejscowość: Myślibórz
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 437963.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 437963.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 866173.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.