To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510133436-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Gmina Rajcza:
Udzielenie kredytów długoterminowych:
1)Kredyt nr 1 - Kredyt na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań na rok 2020 w wysokości: 1.350.000,00 PLN.
2)Kredyt nr 2 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie projektu "Wspólnie w Harmonii Przyrody, Ciała i Duszy" w roku 2020 w wysokości: 687.236,32 PLN.
3)Kredyt nr 3 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie projektu "Efektywna współpraca partnerskich gmin pogranicza" w roku 2020 w wysokości: 150.654,15 PLN.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547152-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rajcza, Krajowy numer identyfikacyjny 07218269200000,
ul. ul. Górska
1,
34-370
Rajcza, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 8643155 w. 33, e-mail
ksiegowosc@rajcza.com.pl, faks
338 643 887.
Adres strony internetowej (url): www.rajcza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytów długoterminowych: 1)Kredyt nr 1 - Kredyt na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań na rok 2020 w wysokości: 1.350.000,00 PLN. 2)Kredyt nr 2 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie projektu "Wspólnie w Harmonii Przyrody, Ciała i Duszy" w roku 2020 w wysokości: 687.236,32 PLN. 3)Kredyt nr 3 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie projektu "Efektywna współpraca partnerskich gmin pogranicza" w roku 2020 w wysokości: 150.654,15 PLN.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.NIEOGR.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I.Kredyt nr 1 - Kredyt na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań na rok 2020 w wysokości: 1.350.000,00 PLN. 1)Rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy 2)Okres spłaty: 30 grudnia 2028 r. - zgodnie z harmonogramem spłaty rat stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ 3)Spłata kredytu: kredyt zostanie spłacony w 16 ratach według harmonogramu spłaty rat kredytu (załącznik nr 5a do SIWZ), 4)Terminy spłaty rat do ostatniego dnia danego miesiąca kwartału wg harmonogramu (załącznik nr 5a do SIWZ), 5)Terminy spłaty odsetek: kwartalne do ostatniego dnia miesiąca kwartału. 6)Uruchomienie kredytu po podpisaniu umowy. 7)Kredyt płatny w 3 transzach: oI transza - 675.000,00 PLN - 29.06.2020 r. oII transza - 337.500,00 PLN - 15.09.2020 r. oIII transza - 337.500,00 PLN - 15.12.2020 r. 8)Zabezpieczenie kredytu weksel in. blanco wraz z deklaracją wekslową 9)W umowie kredytowej oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych liczoną jako średnia notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększoną o stałą w okresie kredytowania marżę banku. 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo przedterminowej spłaty kredytu. 11)Odsetki od kredytu będą naliczane od aktualnego zaangażowania kredytowego. 12)Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 13)Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w formularzu ofertowym. 14)Zamawiający udostępni następujące dokumenty: a)Harmonogram spłaty rat kredytu (załącznik nr 5a do SIWZ); b)Uchwała nr XX/122/2020 Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu (załącznik nr 6a do SIWZ); c)Sprawozdanie Rb-Z za I kw. 2020 r. (załącznik nr 7 do SIWZ); d)Sprawozdanie Rb-NDS za I kw. 2020 r. (załącznik nr 8 do SIWZ); e)Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Rajcza 2020-2032 (załącznik nr 9 do SIWZ); 1.Wykonawca składa w postępowaniu projekt umowy kredytowej, który winien zawierać wszystkie ustalenia zapisane w SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego przedłużenia terminu spłaty części kredytu, jeżeli będzie tego wymagała sytuacja finansowa Gminy. 3.Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 4.Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. 5.Jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN). 6.Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin wypłaty poszczególnych transzy kredytu wynosi 5 dni roboczych, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres krótszy, zgodnie z treścią Formularzy ofertowych - załączniki nr 1a. 1b, 1c do Specyfikacji (dla każdego kredytu osobny). Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzach ofertowych terminu wypłaty transzy kredytu, bądź też zaznaczy więcej niż jeden termin wypłaty transzy kredytu, wówczas Zamawiający za termin wypłaty przyjmie maksymalny wymagany termin, tj. 5 dni roboczych liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji uruchomienia transzy kredytu. II.Kredyt nr 2 - Kredyt na wyprzedzające finasowanie projektu "Wspólnie w Harmonii Przyrody, Ciała i Duszy" w roku 2020 w wysokości: 687.236,32 PLN. 1)rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy 2)Okres spłaty: 30 grudnia 2021 r. - zgodnie z harmonogramem spłaty rat stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ 3)Spłata kredytu: kredyt zostanie spłacony w 1 racie według harmonogramu spłaty rat kredytu (załącznik nr 5b do SIWZ), 4)Terminy spłaty rat do ostatniego dnia danego miesiąca kwartału wg harmonogramu (załącznik nr 5b do SIWZ), 5)Terminy spłaty odsetek: kwartalne do ostatniego dnia miesiąca kwartału. 6)Uruchomienie kredytu po podpisaniu umowy. 7)Zabezpieczenie kredytu weksel in. blanco wraz z deklaracją wekslową 8)W umowie kredytowej oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych liczoną jako średnia notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększoną o stałą w okresie kredytowania marżę banku. 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo przedterminowej spłaty kredytu. 10)Odsetki od kredytu będą naliczane od aktualnego zaangażowania kredytowego. 11)Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 12)Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w formularzu ofertowym. 13)Zamawiający udostępni następujące dokumenty: a)Harmonogram spłaty rat kredytu (załącznik nr 5b do SIWZ); b)Uchwała nr XX/120/2020 Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu (załącznik nr 6b do SIWZ); c)Sprawozdanie Rb-Z za I kw. 2020 r. (załącznik nr 7 do SIWZ); d)Sprawozdanie Rb-NDS za I kw. 2020 r. (załącznik nr 8 do SIWZ); e)Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Rajcza 2020-2032 (załącznik nr 9 do SIWZ); 1.Wykonawca składa w postępowaniu projekt umowy kredytowej, który winien zawierać wszystkie ustalenia zapisane w SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego przedłużenia terminu spłaty części kredytu, jeżeli będzie tego wymagała sytuacja finansowa Gminy. 3.Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 4.Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. 5.Jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN). 6.Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin wypłaty poszczególnych transzy kredytu wynosi 5 dni roboczych, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres krótszy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego - załączniki nr 1a, 1b, 1c do Specyfikacji (dla każdego kredytu osobny). Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym terminu wypłaty transzy kredytu, bądź też zaznaczy więcej niż jeden termin wypłaty transzy kredytu, wówczas Zamawiający za termin wypłaty przyjmie maksymalny wymagany termin, tj. 5 dni roboczych liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji uruchomienia transzy kredytu. III.Kredyt nr 3 - Kredyt na wyprzedzające finasowanie projektu "Efektywna współpraca partnerskich gmin pogranicza" w roku 2020 w wysokości: 150.654,15 PLN. 1)Rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy 2)Okres spłaty: 30 grudnia 2021 r. - zgodnie z harmonogramem spłaty rat stanowiącym załącznik nr 5c do SIWZ 3)Spłata kredytu: kredyt zostanie spłacony w 16 ratach według harmonogramu spłaty rat kredytu (załącznik nr 5c do SIWZ), 4)Terminy spłaty rat do ostatniego dnia danego miesiąca kwartału wg harmonogramu (załącznik nr 5c do SIWZ), 5)Terminy spłaty odsetek: kwartalne do ostatniego dnia miesiąca kwartału. 6)Uruchomienie kredytu po podpisaniu umowy. 7)Zabezpieczenie kredytu weksel in. blanco wraz z deklaracją wekslową 8)W umowie kredytowej oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych liczoną jako średnia notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększoną o stałą w okresie kredytowania marżę banku. 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo przedterminowej spłaty kredytu. 10)Odsetki od kredytu będą naliczane od aktualnego zaangażowania kredytowego. 11)Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 12)Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w formularzu ofertowym. 13)Zamawiający udostępni następujące dokumenty: a)Harmonogram spłaty rat kredytu (załącznik nr 5c do SIWZ); b)Uchwała nr XX/121/2020 Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu (załącznik nr 6c do SIWZ); c)Sprawozdanie Rb-Z za I kw. 2020 r. (załącznik nr 7 do SIWZ); d)Sprawozdanie Rb-NDS za I kw. 2020 r. (załącznik nr 8 do SIWZ); e)Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Rajcza 2020-2032 (załącznik nr 9 do SIWZ); 1.Wykonawca składa w postępowaniu projekt umowy kredytowej, który winien zawierać wszystkie ustalenia zapisane w SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego przedłużenia terminu spłaty części kredytu, jeżeli będzie tego wymagała sytuacja finansowa Gminy. 3.Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 4.Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. 5.Jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN). 6.Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin wypłaty poszczególnych transzy kredytu wynosi 5 dni roboczych, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres krótszy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego - załączniki nr 1a, 1b, 1c do Specyfikacji (dla każdego kredytu osobny). Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym terminu wypłaty transzy kredytu, bądź też zaznaczy więcej niż jeden termin wypłaty transzy kredytu, wówczas Zamawiający za termin wypłaty przyjmie maksymalny wymagany termin, tj. 5 dni roboczych liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji uruchomienia transzy kredytu. UWAGA: Dla każdej części zamówienia Oferent przygotowuje osobną ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1) Kredyt nr 1 - Kredyt na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań na rok 2020 w wysokości: 1.350.000,00 PLN. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
166595.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Rajczy
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162183.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2)Kredyt nr 2 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie projektu "Wspólnie w Harmonii Przyrody, Ciała i Duszy" w roku 2020 w wysokości: 687.236,32 PLN. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21166.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Rajczy
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18296.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 1)Kredyt nr 3 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie projektu "Efektywna współpraca partnerskich gmin pogranicza" w roku 2020 w wysokości: 150.654,15 PLN. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4640.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Rajczy
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4010.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych".
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.