eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki Wrocławskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-21

Ogłoszenie nr 510132771-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.

Politechnika Wrocławska: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki Wrocławskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524638-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540067184-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki Wrocławskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AC/BZP/242-062/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki Wrocławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia z kalkulacją cenową. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. Podana ilość materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 4 jest ilością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zamówić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy. Zamawiający przewiduje również prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu, do 20% wartości brutto umowy z zakresu podstawowego na warunkach określonych w § 7 wzoru umowy. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczenie asortymentu na własny koszt i ryzyko, środkami transportu w dyspozycji Wykonawcy lub przy pomocy kuriera wybranego przez Wykonawcę - z zachowaniem określonych w umowie warunków i terminów dostawy, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego do komórek organizacyjnych Zamawiającego na terenie Wrocławia, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry (adresy kampusów: https://pwr.edu.pl/uczelnia/mapa-kampusu) materiałów: tonerów, tuszy, taśm, bębnów, pojemników na zużyte tonery i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących - fabrycznie nowych, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej - nieregenerowanych, - wyprodukowanych z nowych elementów, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej - kompatybilnych z urządzeniami Zamawiającego, - parametrami i rodzajem odpowiadających wyszczególnionym w Załączniku Nr 4 do SIWZ, - nieużywanych, - nieuszkodzonych, - zapakowanych w sposób umożliwiających bezpieczne przechowywanie i transport 3. W przypadku wszystkich materiałów eksploatacyjnych, przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, modelami sprzętu, do którego jest przeznaczony, kolorem tonera czy tuszu, terminem przydatności do użytku lub datą produkcji, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. 4. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w Załączniku nr 4 do SIWZ, mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (licząc od daty dostawy do Zamawiającego). Pod pojęciem "fabrycznie nowy", Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym może być obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia). Wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku (listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające, chipy, plomby itp.) są w 100% nowe i nieregenerowane bez śladów uszkodzenia, chyba że producent oryginalnego materiału eksploatacyjnego (tzw. producent OEM) zmieni w swoich materiałach eksploatacyjnych proces produkcyjny i doda kolejny element powtórnie wykorzystywany, który przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszedł testy wykluczające wady materiałowe, wydajnościowe. Wykonawca, zobowiązany jest poinformować, o tym fakcie Zamawiającego i dostarczyć dokumenty potwierdzające od producenta OEM. 5. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 22600000-6, 30192320-0, 30125110-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 871200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WORLD TRADE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: JANOWICE 387
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: WIELICZKA
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 605942.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 329064.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1159040.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartością umowy jest kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia tj. 892980,00 zł brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.