To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-21
Ogłoszenie nr 510132771-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.
Politechnika Wrocławska: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki
Wrocławskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524638-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540067184-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000,
ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50-370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AC/BZP/242-062/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki Wrocławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia z kalkulacją cenową. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. Podana ilość materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 4 jest ilością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zamówić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy. Zamawiający przewiduje również prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu, do 20% wartości brutto umowy z zakresu podstawowego na warunkach określonych w § 7 wzoru umowy. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczenie asortymentu na własny koszt i ryzyko, środkami transportu w dyspozycji Wykonawcy lub przy pomocy kuriera wybranego przez Wykonawcę - z zachowaniem określonych w umowie warunków i terminów dostawy, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego do komórek organizacyjnych Zamawiającego na terenie Wrocławia, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry (adresy kampusów: https://pwr.edu.pl/uczelnia/mapa-kampusu) materiałów: tonerów, tuszy, taśm, bębnów, pojemników na zużyte tonery i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących - fabrycznie nowych, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej - nieregenerowanych, - wyprodukowanych z nowych elementów, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej - kompatybilnych z urządzeniami Zamawiającego, - parametrami i rodzajem odpowiadających wyszczególnionym w Załączniku Nr 4 do SIWZ, - nieużywanych, - nieuszkodzonych, - zapakowanych w sposób umożliwiających bezpieczne przechowywanie i transport 3. W przypadku wszystkich materiałów eksploatacyjnych, przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, modelami sprzętu, do którego jest przeznaczony, kolorem tonera czy tuszu, terminem przydatności do użytku lub datą produkcji, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. 4. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w Załączniku nr 4 do SIWZ, mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (licząc od daty dostawy do Zamawiającego). Pod pojęciem "fabrycznie nowy", Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym może być obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia). Wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku (listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające, chipy, plomby itp.) są w 100% nowe i nieregenerowane bez śladów uszkodzenia, chyba że producent oryginalnego materiału eksploatacyjnego (tzw. producent OEM) zmieni w swoich materiałach eksploatacyjnych proces produkcyjny i doda kolejny element powtórnie wykorzystywany, który przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszedł testy wykluczające wady materiałowe, wydajnościowe. Wykonawca, zobowiązany jest poinformować, o tym fakcie Zamawiającego i dostarczyć dokumenty potwierdzające od producenta OEM. 5. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 22600000-6, 30192320-0, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
871200
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WORLD TRADE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
605942.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wartością umowy jest kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia tj. 892980,00 zł brutto. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
- Remont klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 13-29 we Wrocławiu. (Remont dotyczy klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 21,23,25,27).
- Wykonanie usługi w zakresie konserwacji - serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia
- DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I PASTY DO OBUWIA
- Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej podczas 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.