eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Budowa systemu wentylacji wraz z odzyskaniem ciepła (rekuperacja) w krytej pływalni w Połomi wraz z termomodernizacją i przebudową budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-21

Ogłoszenie nr 510132532-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.

Gmina Mszana: Budowa systemu wentylacji wraz z odzyskaniem ciepła (rekuperacja) w krytej pływalni w Połomi wraz z termomodernizacją i przebudową budynku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałanie 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - RIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544139-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540100137-N-2020, 540105006-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mszana, Krajowy numer identyfikacyjny 27625868700000, ul. ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4759740, 4759755, e-mail urzad@mszana.ug.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mszana.ug.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa systemu wentylacji wraz z odzyskaniem ciepła (rekuperacja) w krytej pływalni w Połomi wraz z termomodernizacją i przebudową budynku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PI.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na termomodernizacji wraz z przebudową krytej pływalni w Połomi. Przeznaczenie obiektu pozostaje bez zmian. Projekt pod względem termomodernizacyjnym przewiduje następujące roboty: ? roboty rozbiórkowe, ? termomodernizację budynku (w zakresie elewacji, dachu oraz podłogi na gruncie), ? wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami, Zakres prac dotyczących przebudowy przewiduje: ? remont schodów zewnętrznych z wykonaniem nowych okładzin i balustrad, ? wydzielenie z zaplecza pływalni (galerii) pomieszczeń sauny (szatnia - 1.16a, wc - 1.16b, pom. sauny ze strefą odpoczynku i natryskami - 1.16c) ? wymianę paneli prysznicowych i rozbiórkę ścianek działowych w natryskach, ? rozbiórkę istniejących przebieralni, ? utworzenie przebieralni kabinowych w formie ścianek lekkich systemowych, ? utworzenie brodzika do dezynfekcji stóp przed wejściem do przestrzeni basenowej (w miejscu istniejącego brodzika), ? utworzenie czytników czasowych (zegarki czasowe + szafki) wraz z budową bramek wejściowych, ? wymianę drzwi do kotłowni na drzwi przeciwpożarowe, ? skucie posadzek w całym obiekcie, wykonanie nowych warstw podłogi na gruncie oraz wykonanie nowych posadzek wraz cokolikami; ? wykonanie nowych okładzin ścian w pom. basenu. ? wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych w pozostałych pomieszczeniach, ? wymiana stolarki drzwiowej PCV wewnętrznej do pomieszczeń biurowych, sanitarnych, socjalnych, ? przebudowa pomieszczeń celem powiększenia pomieszczeń biurowych (likwidacja ścianek działowych, wykonanie obudów z płyt kartonowo - gipsowych), ? wykonanie robót malarskich i towarzyszących W zakres prac dla instalacji sanitarnych wchodzi: ? Wykonanie kotłowni gazowej. Źródłem ciepła będzie kaskada 3 wiszących, kondensacyjnych kotłów gazowych o mocy 60kW każdy oraz kogenerator o mocy cieplnej 38kW, ? Wykonanie instalacji wewnętrznej gazu, ? Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. W pomieszczeniach hali basenowej, szatni, natrysków, suszarni, wc, hallu, gabinetów, zaprojektowano ogrzewanie podłogowe. W pomieszczeniach technicznych jako elementy grzejne zastosowano grzejniki płytowe stalowe z profilowanymi płytami grzejnymi i elementami konwekcyjnymi, wyposażone w osłony boczne i osłonę górną typu grill, ? Wykonanie wentylacji mechanicznej. Dla pomieszczenia hali basenowej zaprojektowano system wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła oparty o centralę wentylacyjną o wydajności 8000 m3/h. Wentylację pomieszczeń szatni, suszarni, natrysków i komunikacji zapewnia centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła o wydajności Vn=1700 m3/h i Vw=1000 m3/h oraz sprężu p=300Pa. Dla pomieszczeń hallu, gabinetów, szatni pracowników i trenerów zaprojektowano system wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła oparty o centralę wentylacyjną o wydajności Vn=800 m3/h i Vw=610 m3/h oraz sprężu P=300Pa, ? Wykonanie instalacji ogrzewania wody małego basenu, ? Wymiana pompy basenowej i wymiennika ciepła obiegu dużego basenu, ? Wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej do projektowanych sanitariatów, ? Wymianę istniejących przyborów sanitarnych (miski ustępowe, umywalki, kabiny natryskowe, brodziki gospodarcze), wraz z wymianą armatury, przebudową podejść, ? Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. W zakres prac dla instalacji elektrycznej wchodzi: ? Zabudowa nowych tablic rozdzielczych TR i TK, ? Przebudowa - przeniesienie istniejącej tablicy TG-R, ? Wykonanie zasilania dla central wentylacyjnych, ? Wykonanie zasilania dla wentylatorów wyciągowych, ? Wykonanie system czasowego pobytu na obiekcie, ? Wykonanie zasilania instalacji pomp, ? Wykonanie instalacji zasilania kotłów gazowych, ? Instalacja układu detekcji gazu, ? Wymiana opraw oświetleniowych, łączników instalacyjnych i gniazd wtyczkowych, ? Wykonanie układu kogeneracji, ? Wykonanie instalacji zasilania sauny. Po wykonaniu robót budowlanych obiekt będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac obejmujących zadanie w postępowaniu przetargowym został rozszerzony przez Zamawiającego o następujące roboty, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej (zostały ujęte w przedmiarach robót): - wymiana całej stolarki wewnętrznej drzwiowej PCV, - rozbiórka ścianek działowych w pomieszczeniach biurowych, - wymiana okładzin ścian z płytek, - rozbiórka z wymianą okładzin na suficie hali basenowej, - wymiana opraw oświetleniowych, łączników i gniazdek wtyczkowych, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca planowanych prac budowlanych. 2. Gwarancja i rękojmia Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny okres gwarancji udzielany przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy natomiast maksymalny okres gwarancji - nie dłużej niż 84 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. UWAGA: ? Wykonawca może zaproponować inny termin gwarancji, jednak nie dłuższy niż 84 miesiące Termin gwarancji będzie miał wpływ na wybór przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej, ponieważ termin gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Szczegóły zawarte są w pkt 2.2. rozdziału XVIII niniejszej Specyfikacji. Zaproponowany termin gwarancji należy wpisać w formularzu ofertowym (zał. nr 2a lub 2b do siwz) w pkt II.2. ? Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane należy zadeklarować w miesiącach od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót "bez zastrzeżeń". ? Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. ? Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. ? Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. ? Ustala się maksymalny termin usunięcia wad i usterek do 14 dni. 3. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany zapewnić pełną obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę na każdym etapie budowy jak również po zakończeniu budowy, wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., włącznie z naniesieniem do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl., 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.1 Na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, tj. pracowników fizycznych uczestniczących w realizacji zamówienia. Wymóg nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, wykonujących usługi transportowe, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 4.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3 W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.1 czynności w trakcie realizacji umowy Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wskazanym w wezwaniu przedłoży Zamawiającemu: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju zawartej umowy o pracę, wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Wykonawca ma obowiązek powiadomić o zmianach osób realizujących wskazane czynności. 4.4 Niezłożenie przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w pkt 4.1 niniejszego rozdziału siwz. 4.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.6 Jeżeli realizacja zamówienia wykonywana będzie przez osobę nie zatrudnioną na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel), osoba taka nie będzie mogła wykonywać jakichkolwiek prac, a wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000,00 PLN za każdy taki przypadek. Fakt wykonywania prac przez taką osobę musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli. 4.7 Zamawiający żąda, aby w umowie z Podwykonawcą Wykonawca zawarł odpowiednie postanowienia dotyczące zobowiązania Podwykonawcy do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej i umożliwiające Zamawiającemu kontrolę realizacji tego obowiązku przez Podwykonawcę. 5. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty (rozwiązania) równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w siwz - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej siwz. 6. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (zał. nr 10-18 do siwz) z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia - odpowiedzi na pytania wykonawców, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i zgodnie z ustaleniami zawartymi w siwz, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331000-6


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1, 45210000-2, 45320000-6, 45420000-7, 45450000-6, 45453000-7, 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45321000-3, 45421100-5, 45432100-5, 45442100-8, 45310000-3, 45311000-0, 42500000-1, 42510000-4, 45330000-9, 45320000-6, 45331100-7, 45331110-0, 45333000-0, 45332000-3, 45321000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2796859.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno Remontowo Budowlany Artur Marcinek
Email wykonawcy: biuro.marcinek@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Długa 61c
Kod pocztowy: 44-373
Miejscowość: Wodzisław Śl.
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3549666.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3549666.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5399235.68
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.