eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/NDM/4620-4/2019Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i sanitarnej w ramach przebudowy budynku nr 16 na cerkiew prawosławną przy ul. Warszawskiej łów Białymstoku - zadanie nr 34425, Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-01

Ogłoszenie nr 510132311-N-2019 z dnia 01-07-2019 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/NDM/4620-4/2019: Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i sanitarnej w ramach przebudowy budynku nr 16 na cerkiew prawosławną przy ul. Warszawskiej łów Białymstoku - zadanie nr 34425, Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520501-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540051488-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/NDM/4620-4/2019: Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i sanitarnej w ramach przebudowy budynku nr 16 na cerkiew prawosławną przy ul. Warszawskiej łów Białymstoku - zadanie nr 34425, Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/NDM/4620-4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i sanitarnej w ramach przebudowy budynku nr 16 na cerkiew prawosławną przy ul. Warszawskiej 16 w Białymstoku: 2. Zamawiający podzielił zamówienie napięć części, tj.: 1) część 1 - Wykonanie tynków wewnętrznych w następującym zakresie: Przedmiotem zamówienia jest: a. Wykonanie tynków wewnętrznych budynku cerkwi poziom parteru. Ściany i sufity od wewnątrz otynkowane tynkiem renowacyjnym cementowo-wapiennym lub gipsowym II kategorii, b. Wykonanie tynków wewnętrznych budynku garażowego. Ściany i sufity od wewnątrz otynkowane tynkiem cementowo-wapiennym II kategorii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ). Przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. CPV - 45000000-7 Roboty budowlane, 45410000-4 - Tynkowanie. 2) część 2 - Wykonanie tynków zewnętrznych w następującym zakresie: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tynków zewnętrznych (elewacji) - Ściany od zewnątrz cerkwi i budynku garażowego otynkowane tynkiem ciepłochronnym - termicznym i malowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ). Przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. CPV - 45000000-7 Roboty budowlane, 45410000-4 - Tynkowanie, 45443000-4 - roboty elewacyjne. 3) część 3 - Wykonanie posadzek cementowych w następującym zakresie: Przedmiotem zamówienia jest: a. Wykonanie posadzki cementowej budynek Cerkwii (piwnica), b. Wykonanie posadzki cementowej budynek Cerkwii (parter). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ). Przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. CPV - 45000000-7 Roboty budowlane, 45320000-6 - Roboty izolacyjne, 45432112-2 - Kładzenie nawierzchni. 4) część 4 - Wykonanie pokrycia dachu w następującym zakresie: Przedmiotem zamówienia jest: a. Wykonanie kompletnego pokrycia dachu, rynny, rury spustowe, wywiewki. Wykonanie wyłazu dachowego -Budynek Cerkwi, b. Wykonanie kompletnego pokrycia dachu, rynny, rury spustowe, wywiewki - Budynek garażowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ). Przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. CPV - 45000000-7 Roboty budowlane, 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty. 5) część 5 - Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji w następującym zakresie: Przedmiotem zamówienia jest: a. Wykonanie instalacji wentylacji, b. Wykonanie instalacji klimatyzacji, c. Wykonanie instalacji skroplin. d. Wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń, pomiarów, e. Szkolenie z obsługi instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ). Przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. CPV - 45000000-7 Roboty budowlane, 45331200-08 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Do dokumentacji przetargowej załączone są tabele elementów rozliczeniowych (załącznik nr 6 do SIWZ). Wypełnioną tabelę elementów rozliczeniowych dla każdej części, należy złożyć wraz z ofertą. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45443000-4, 45320000-6, 45432112-2, 45261000-4, 45331200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie tynków wewnętrznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W części nr 1, unieważnienia dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. W tej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie tynków zewnętrznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W części nr 2, unieważnienia dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. W tej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie posadzek cementowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W części nr 3, unieważnienia dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. W tej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wykonanie pokrycia dachu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W części zamówienia nr 4 unieważnienia dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W tej części postępowania oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 298467.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ~SAWENT - SERVICE~ Mateusz Sawicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: OPACZ-KOLONIA, ZACHODNIA, nr 57
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: OPACZ
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 292000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 292000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 354793.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.