To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-28
Ogłoszenie nr 510131453-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.
Uniwersytet Wrocławski: Wymiana przyłącza sanitarnego S-2 z przykanalikami P6, P7, P8, P9 oraz studni S1-2 z przykanalikami P1 P2A, P3 i P5 na terenie DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu - ETAP III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539945-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 13010000000000,
ul. pl. Uniwersytecki
1,
50-137
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 375 22 34, e-mail
bzp@uwr.edu.pl, faks
71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana przyłącza sanitarnego S-2 z przykanalikami P6, P7, P8, P9 oraz studni S1-2 z przykanalikami P1 P2A, P3 i P5 na terenie DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu - ETAP III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.2412.16.2019.GK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: a) rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych; b) zdjęcie ziemi roślinnej w miejscu prowadzonej kanalizacji; c) wykonanie robót ziemnych; d) demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych lub żeliwnych wraz ze studzienkami; e) ułożenie przyłącza od S-2.1 do S-2.4 oraz przykanalików; f) wykonanie studni S1-2 oraz przykanalików; g) odtworzenie istniejących nawierzchni utwardzonych, ciągów pieszo - jezdnych oraz terenów zielonych. Przewiduje się przesadzenie krzewów w inną lokalizację, (wszystkie nasadzenia krzewów nad siecią kanalizacyjną, powinny być przesadzone); h) zabezpieczenie drzew i krzewów podczas wykonywania prac; i) zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i telefonicznych; j) oznakowanie trasy kanału taśmą; k) oznakowanie związane z organizacją ruchu zastępczego; l) odwodnienie wykopów, umocnienie ścian wykopów; m) próby i testy sieci; n) prace należy prowadzić na czynnej sieci kanalizacji, dlatego należy przewidzieć tymczasowe odprowadzanie/przepompowywanie ścieków; o) z uwagi na prowadzenie przykanalików P8 i P9 pod podjazdem dla osób niepełnosprawnych, przewiduje się wykonanie tych robót metodą bezrozkopową (przewiert). Przyjęto wprowadzenie odcinka rury spustowej żeliwnej do piwnic budynku, stąd przewiertem pod podjazdem dla nsp, przejście odcinka instalacji kanalizacji zewnętrznej do studzienki. Ostateczny sposób przejścia, szczególnie dla P8, zostanie określony w trakcie realizacji inwestycji. Przyjęto wymianę odcinka na długości ok. 1,5m z wymianą czyszczaka żeliwnego; p) umocnienie ścian wykopów, odwodnienie wykopu, oczyszczenie kanałów, zabezpieczenie przed napływem ścieków, tymczasowe odprowadzenie ścieków oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca; q) organizacja ruchu zastępczego na czas budowy przyłączy, w tym: znaki drogowe, zapory drogowe U-20c, barierki ochronne, lampy ostrzegawcze, kładka tymczasowa dla pieszych, uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji itp. oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca; r) wywóz materiałów z demontażu oraz robót ziemnych; s) wygrodzenie terenu i wyznaczenie stref niebezpiecznych; t) wyznaczenie miejsca na tymczasowe składowanie i segregację materiałów (do uzgodnienia z Użytkownikiem); u) wyznaczenie trasy przejazdu ciężkiego sprzętu, którą będą wywożone materiały pochodzące z rozbiórki/wykopów w sposób umożliwiający zachowanie bezpieczeństwa użytkownikom i bezkolizyjne funkcjonowanie ruchu pojazdów oraz pieszych; v) opracowanie planu BIOZ; 3. UWAGI: a) Wykonawca usunie w sposób docelowy i skuteczny wszelkie szkody i awarie powstałe w trakcie realizacji robót, w tym odtworzenie w pasie drogowym przyległych ulic, trawników i chodników zniszczonych podczas wykonywania prac; b) Koszty za wywóz gruzu i urobku oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z kosztami utylizacji oraz inne opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; c) koszty związane z zabezpieczeniem drzew i przesadzeniem krzewów ponosi Wykonawca; d) Wykonawca odpowiada za nadzór nad mieniem oraz ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny; e) W przypadku uszkodzenia istniejących sieci i innych istniejących elementów uzbrojenia nad i podziemnego terenu od Wykonawcy egzekwowana będzie ich naprawa oraz wyrównanie strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela; f) do zakresu Wykonawcy wchodzi również zasilanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem (dojazd, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy) ponoszenie kosztów zużycia wody, energii dla potrzeb budowy; g) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zabezpieczy i wygrodzi miejsca prowadzenia robót oraz terenu przed dostępem osób trzecich; h) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z demontażem obiektów tymczasowych; i) roboty towarzyszące/tymczasowe nieujęte w przedmiarze oraz inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy winny być skalkulowane w cenach robót podstawowych; 4. Roboty budowlane wykonywane będą na czynnej sieci kanalizacyjnej budynku DS. Dwudziestolatka funkcjonującego 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, dlatego konieczne będzie uzgodnienie szczegółowego harmonogramu wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem oraz z najemcami lokali usługowych (apteka, Polger). Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały one pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. Z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym należy powiadomić Użytkownika oraz najemców lokali usługowych o utrudnieniach związanych z planowanymi przepięciami węzłów sanitarnych. W trakcie prowadzenia robót obiekt musi mieć możliwość korzystania z węzłów sanitarnych wobec powyższego należy przewidzieć przepompowywanie ścieków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117973.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AUTO-SAM
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183907.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem ujęcia wody
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Robakowie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.