To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-20
Ogłoszenie nr 510131391-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.
Gmina Dobrzyniewo Duże: "Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlica z pomieszczeniami przeznaczonymi na potrzeby ochrony przeciwpożarowej" w ramach projektu pn.: "Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego" (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)" nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego" (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)" nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527434-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540070331-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000,
ul. ul. Białostocka
25,
16-002
Dobrzyniewo Duże, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
857 428 155, e-mail
k.dolkin@dobrzyniewo.pl, faks
857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlica z pomieszczeniami przeznaczonymi na potrzeby ochrony przeciwpożarowej" w ramach projektu pn.: "Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego" (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)" nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Rir.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na budowie budynku użyteczności publicznej - świetlicy z pomieszczeniami przeznaczonymi na potrzeby ochrony przeciwpożarowej w ramach projektu pn.: "Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego" (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)" nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020. 2. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia istniejących nawierzchni i przywrócenie stanu pierwotnego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania istniejących obok obiektów. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z użytkownikiem obiektu w zakresie określenia lokalizacji i wielkości placu budowy i dróg dojazdowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa stanowiąca niżej wymienione załączniki do SIWZ: 1) załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa i SST - branża budowlana, 2) załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa i SST - branża drogowa, 3) załącznik nr 10 - Dokumentacja projektowa i SST - branża elektryczna, 4) załącznik nr 11 - Dokumentacja projektowa i SST - branża sanitarna, 5) załącznik nr 12 - Przedmiary robót, 6) załącznik nr 13 - Kosztorysy ofertowe. 7) załącznik nr 14 - Dokumentacja projektowa - branża budowlana_aktualizacja_16.04, 8) załącznik nr 15 - Dokumentacja projektowa - branża sanitarna_aktualizacja_16.04, 9) załącznik nr 16 - Przedmiary robót_aktualizacja_16.04, 10) załącznik nr 17 - Kosztorysy ofertowe_aktualizacja_16.04. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający informuje, że w czasie prowadzenia przez Wykonawcę prac budowlanych swoje inwestycje mogą wykonywać Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o. oraz Polska Grupa Energetyczna S.A., w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do wpuszczenia ich na plac budowy oraz ustalenia wspólnego harmonogramu prac na danym odcinku. 8. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert". 9. Zamawiający za wykonany przedmiot umowy wymaga także udzielenia rękojmi na okres: 5 lat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212300-9, 45223000-6, 45421000-4, 45261100-5, 45261210-9, 45300000-0, 45310000-3, 45331000-6, 45400000-1, 45233253-7, 45223300-9, 31527200-8, 39290000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2402646.54
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BTM BIAŁYSTOK Tomasz Zembko
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1588413.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.