eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › "Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlica z pomieszczeniami przeznaczonymi na potrzeby ochrony przeciwpożarowej" w ramach projektu pn."Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego" (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)" nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-20

Ogłoszenie nr 510131391-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.

Gmina Dobrzyniewo Duże: "Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlica z pomieszczeniami przeznaczonymi na potrzeby ochrony przeciwpożarowej" w ramach projektu pn.: "Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego" (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)" nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego" (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)" nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527434-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540070331-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlica z pomieszczeniami przeznaczonymi na potrzeby ochrony przeciwpożarowej" w ramach projektu pn.: "Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego" (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)" nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Rir.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na budowie budynku użyteczności publicznej - świetlicy z pomieszczeniami przeznaczonymi na potrzeby ochrony przeciwpożarowej w ramach projektu pn.: "Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego" (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)" nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020. 2. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia istniejących nawierzchni i przywrócenie stanu pierwotnego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania istniejących obok obiektów. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z użytkownikiem obiektu w zakresie określenia lokalizacji i wielkości placu budowy i dróg dojazdowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa stanowiąca niżej wymienione załączniki do SIWZ: 1) załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa i SST - branża budowlana, 2) załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa i SST - branża drogowa, 3) załącznik nr 10 - Dokumentacja projektowa i SST - branża elektryczna, 4) załącznik nr 11 - Dokumentacja projektowa i SST - branża sanitarna, 5) załącznik nr 12 - Przedmiary robót, 6) załącznik nr 13 - Kosztorysy ofertowe. 7) załącznik nr 14 - Dokumentacja projektowa - branża budowlana_aktualizacja_16.04, 8) załącznik nr 15 - Dokumentacja projektowa - branża sanitarna_aktualizacja_16.04, 9) załącznik nr 16 - Przedmiary robót_aktualizacja_16.04, 10) załącznik nr 17 - Kosztorysy ofertowe_aktualizacja_16.04. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający informuje, że w czasie prowadzenia przez Wykonawcę prac budowlanych swoje inwestycje mogą wykonywać Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o. oraz Polska Grupa Energetyczna S.A., w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do wpuszczenia ich na plac budowy oraz ustalenia wspólnego harmonogramu prac na danym odcinku. 8. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert". 9. Zamawiający za wykonany przedmiot umowy wymaga także udzielenia rękojmi na okres: 5 lat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212300-9, 45223000-6, 45421000-4, 45261100-5, 45261210-9, 45300000-0, 45310000-3, 45331000-6, 45400000-1, 45233253-7, 45223300-9, 31527200-8, 39290000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2402646.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 15
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BTM BIAŁYSTOK Tomasz Zembko
Email wykonawcy: btmbialystok@wp.pl
Adres pocztowy: al. Tysiąclecia Państwa Polskiego, nr 10A, lok. 137, 15-111 Białystok
Kod pocztowy: 15-111
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1588413.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1588413.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2720000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.