To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-28
Ogłoszenie nr 510131369-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. K. Makuszyńskiego: Remont piwnicy, wymiana rynien i pasa podrynnowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553987-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. K. Makuszyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 26834600000000,
ul. ul. Jarosława Dąbrowskiego
41,
59-100
Polkowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-76 845 14 14, e-mail
sp2polkowice@poczta.onet.pl, faks
0-76 845 14 14.
Adres strony internetowej (url): www.sp2.polkowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont piwnicy, wymiana rynien i pasa podrynnowego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1: "Remont piwnicy" w Szkole Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Polkowicach 1. Opis stanu istniejącego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych w celu przystosowania pomieszczeń kondygnacji -1 (piwnicy) dla potrzeb szatni uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Polkowicach, przy ul. Dąbrowskiego 1A, 59-100 Polkowice. Obecnie użytkowane szatnie uczniowskie znajdują się w poziomie piwnicy. Szatnie funkcjonują jako boksy z wieszakami haczykowymi i ławkami - wydzielone ściankami ażurowymi - siatkowymi i murowanymi ścianami nośnymi. Przewidziane do wykonania roboty mają na celu modernizację pomieszczeń obecnie użytkowanych jako szatnie - boksy, przystosowując je do nowoczesnej i funkcjonalnej szatni z szafkami skrytkowymi dla uczniów. 2. Ogólny opis robót przewidzianych do wykonania: 1) Wykonanie robót konstrukcyjno- budowlanych i wykończeniowych, 2) Wykonanie robót w zakresie instalacji - wymiana rurociągu c.o. i grzejników 3) Wymiana opraw oświetleniowych i wyłączników światła. 3. Zakres robót poszczególnych branż: 3.1. Roboty konstrukcyjno- budowlane i wykończeniowe: 3.1.1 Rozebranie istniejących boksów szatniowych z cegły i konstrukcji stalowych, 3.1.2 Powiększenie istniejących i wykucie nowych otworów drzwiowych, 3.1.3 Wykonanie nowych nadproży w ścianach nośnych, 3.1.4 Zamurowanie otworów w ścianach, 3.1.5. Przymurowanie ścian i wykonanie nowej ścianki działowej, 3.1.6 Roboty tynkarskie i malarskie ścian oraz sufitów, 3.1.7 Rozebranie istniejących podłóg i posadzek, 3.1.8 Wykonanie nowych posadzek, 3.1.9 Montaż nowej stolarki drzwiowej. 3.2 Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: 3.2.1 Wymiana rurociągu C.O. 3.2.2 Demontaż i ponowny montaż grzejników w inst. c-o 3.2.3 Towarzyszące roboty budowlane 3.3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: 3.3.1 Roboty demontażowe, przygotowawcze i towarzyszące, 3.3.2 Demontaż i montaż opraw przewodów i puszek, 3.3.3 Badania i pomiary 4. Szczegółowy zakres robót określają łącznie: 1) Niniejszy opis przedmiotu zamówienia, 2) Przedmiar robót. CZĘŚĆ 2: "Wymiana rynien i pasa podrynnowego: w Szkole Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Polkowicach. Ogólny opis robót przewidzianych do wykonania: 1. Rozebranie obróbek blacharskich 2. Wymianę rynny dachowej z blachy ocynkowanej, 3. Montaż pasa nadrynnowego z blachy powlekanej, 4. Wykonanie izolacji z papy pod pasem podrynnowym 5. Utylizacja odpadów z rozbiórki. Szczegółowy zakres robót określają łącznie: 1) Niniejszy opis przedmiotu zamówienia, 2) Przedmiar robót. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-0
Dodatkowe kody CPV: 45214210-5, 45111300-1, 45262522-6, 45310000-3, 45330000-9, 45332000-3, 45331100-7, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6, 45431000-7, 45432111-5, 45421131-1, 45261320-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający NIE ZASTRZEGA obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a) ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w §12 wzoru umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont piwnicy w Szkole Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Polkowicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140524.42
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "FENIX" PPUHT S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172303.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wymiana rynien i pasa podrynnowego w Szkole Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Polkowicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21967.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "FENIX" PPUHT S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26578.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Drobne aranżacje zieleni
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
- Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a: Roboty budow. na elewacji, elementach zewnętrz. i przekryciu dachu; Remont i przebudowa pomieszczeń higien.-sanitarnych.
- Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z wykonaniem zadrzewień przydrożnych w zw. z realiz. projektu "Scalenie gruntów wsi Brunów gmina Chocianów, powiat polkowicki"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.