eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › "Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 0+000,00 do 1+103,00 wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, sieci telekomunikacyjnej, gazociągu, hydrantów - Etap I".

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-28

Ogłoszenie nr 510131167-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.

Gmina Kłobuck: "Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 0+000,00 do 1+103,00 wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, sieci telekomunikacyjnej, gazociągu, hydrantów - Etap I".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538000-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kłobuck, Krajowy numer identyfikacyjny 15139827300000, ul. ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 100 150, e-mail sekretariat@gminaklobuck.pl, faks 343 172 661.
Adres strony internetowej (url): http://gminaklobuck.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 0+000,00 do 1+103,00 wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, sieci telekomunikacyjnej, gazociągu, hydrantów - Etap I".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.012.2019.WS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres Przedmiotu Zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego Gminy Kłobuck pn.: "Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 0+000,00 do 1+103,00 wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, sieci telekomunikacyjnej, gazociągu, hydrantów - Etap I". 2) Stan istniejący: Teren planowanej przebudowy odcinka drogi gminnej nr 470128 zlokalizowany jest w m. Biała w gminie Kłobuck, przy ul. Strażackiej przebiegającej w terenie zabudowanym, o charakterze zabudowy jednorodzinnej, miejscami występują gospodarstwa wraz z terenami rolnymi. Przedmiotowa droga gminna posiada nawierzchnię bitumiczną, z licznymi ubytkami i spękaniami. Odwodnienie realizowane jest powierzchniowo. Szerokość istniejącej jezdni waha się od 5,2 do 5,0 m. W ciągu istniejącej drogi występują sieci: okablowanie telekomunikacyjne, okablowanie oraz słupy elektroenergetyczne, wodociąg oraz przyłącza wodociągowe, gazociąg, kanalizacja sanitarna. a) Stan istniejący przedstawiono na rys nr 2 Projektu budowlanego zagospodarowania terenu I część drogowa - tom I stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. b) Stan fizyczny terenów zlokalizowanych w obrębie przebudowy drogi gminnej został przedstawiony w dokumentacji fotograficznej stanowiącej załącznik nr 31 do SIWZ Uwaga: Załączona dokumentacja fotograficzna obejmuje również przebudowę odcinka drogi - etap II, nie realizowanego w przedmiotowym postępowaniu przetargowym. c) Dla określenia warunków gruntowo - wodnych sporządzono Opinię geotechniczną stanowiącą Załącznik nr 32 do SIWZ. Uwaga: Załączona opinia geotechniczna obejmuje również przebudowę odcinka drogi - etap II, nie realizowanego w przedmiotowym postępowaniu przetargowym. d) W związku z zaprojektowanym odwodnieniem drogi i odprowadzeniem wód deszczowych został sporządzony Operat wodno prawny stanowiący załącznik nr 33 do SIWZ na podstawie którego udzielono Gminie Kłobuck pozwoleń wodno prawnych ujętych w Decyzji znak: ROŚ.6341.1.94.2017.III z dnia 03.08.2017 r. stanowiącej załącznik nr 34 do SIWZ ; 3) W ramach inwestycji przewiduje się realizację robót, w szczególności: - budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej (szerokość od 5,0 m do 5,8 m - poszerzenia na łukach) oraz nawierzchnia z tłucznia kamiennego (szerokość 3,5 m), - budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej (szerokość 2,0 m, miejscami zawężony do 1,3 m), - budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej (szerokość zjazdów zmienna), - budowę kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi, separatorami związków ropopochodnych oraz odstojnikami szlamowymi i dwoma wylotami, - wykonania wpustów ulicznych z przykanalikami, - budowę drogi wewnętrznej umożliwiającej dojazd do separatora, - rozbudowę oświetlenia ulicznego, - przebudowę sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia wraz z zabezpieczeniem kabli, - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych oraz telekomunikacyjnych, - przebudowę kabla telekomunikacyjnego, - przebudowę fragmentu istniejącego gazociągu, - przebudowę kolidujących hydrantów, - wycinkę drzew kolidujących z inwestycją, - regulacja bram w ogrodzeniach przy przebudowywanych zjazdach na posesje, - przebudowa zjazdu, - regulacja wysokościowa urządzeń naziemnych istniejących uzbrojeń podziemnych, - humusowanie zieleńcy; Uwaga: Odległość transportu materiałów rozbiórkowych należy kalkulować indywidualnie. Łączna długość odcinka ulicy Strażackiej wynosi 1103,00m, klasa drogi D, kategoria ruchu KR2. Zakresy robót przedstawione zostały na rys. nr 3 - Zagospodarowanie terenu w projekcie budowlanym zagospodarowania terenu I Część drogowa - Tom I stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Podstawą do opracowania opisu przedmiotu zamówienia oraz jego zakresu (ilościowo - rzeczowego) są następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany zagospodarowania terenu I część drogowa - Tom I stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 2) Projekt budowlany kanalizacji deszczowej wraz z wylotami do rzeki - Tom II stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, 3) Projekt budowlany w zakresie oświetlenia ulicznego - Tom III stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ; 4) Projekt budowlany zabezpieczenia i przebudowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia - Tom IV stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ; 5) Projekt budowlany w zakresie zabezpieczenia i przebudowy sieci telekomunikacyjnej - Tom V stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ; 6) Projekt budowlany w zakresie przebudowy gazociągu - Tom VI stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ; 7) Projekt budowlany w zakresie przebudowy hydrantów - Tom VII stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ; 8) Projekt techniczny wycięcia drzew stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ; 9) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) - stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ od nr 17 do nr 23. 10) Zamawiający uzyskał prawomocną Decyzję nr 1/2018 z dnia 12.02.2018 r. o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej stanowiącej załącznik nr 35 do SIWZ wraz z Decyzją znak: AB.673.1.115.2017.B z dnia 18.02.2019 r. (zmieniającą Decyzję nr 1/2018 z dnia 12.02.2018) stanowiącą załącznik nr 36 do SIWZ. 3. Technologię wykonania i inne wymagania technologiczne podano w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących odpowiednio dla: 1) Części drogowej - załącznik nr 17 do SIWZ; 2) Kanalizacji deszczowej wraz z wylotami do rzeki - załącznik nr 18 do SIWZ; 3) Oświetlenia ulicznego - załącznik nr 19 do SIWZ; 4) Zabezpieczenia i przebudowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia - załącznik nr 20 do SIWZ; 5) Zabezpieczenia i przebudowy sieci telekomunikacyjnej - załącznik nr 21 do SIWZ; 6) Przebudowy przyłączy gazu - załącznik nr 22 do SIWZ; 7) Przebudowy hydrantów - załącznik nr 23 do SIWZ. 4. Ponadto Zamawiający załączył odpowiednio dla branż Przedmiary robót, tj.: 1) przedmiar dotyczący części drogowej stanowiący załącznik nr 24 do SIWZ; 2) przedmiar dotyczący kanalizacji deszczowej stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ; 3) przedmiar dotyczący oświetlenia stanowiący załącznik nr 26 do SIWZ; 4) przedmiar dotyczący zabezpieczenia i przebudowy uzbrojenia elektroenergetycznego stanowiący załącznik nr 27 do SIWZ; 5) przedmiar dotyczący zabezpieczenia i przebudowy uzbrojenia telekomunikacyjnego stanowiący załącznik nr 28 do SIWZ; 6) przedmiar dotyczący przebudowy przyłączy gazu stanowiący załącznik nr 29 do SIWZ; 7) przedmiar dotyczący przebudowy hydrantów stanowiący załącznik nr 30 do SIWZ; UWAGA 1: Załączone przez Zamawiającego przedmiary stanowią materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty, a podane w przedmiarach robót podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Sposób obliczenia ceny oferty został określony przez Zamawiającego w Rozdz. XII SIWZ (Opis sposobu obliczania ceny). 5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy. Projekt czasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem został przedstawiony w załączniku nr 37 do SIWZ; Uwaga: Zamawiający zastrzega iż w razie jakiejkolwiek sytuacji i okoliczności powstałych w trakcie prowadzenia robót skutkujących koniecznością sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu obowiązkiem Wykonawcy będzie jego sporządzenie i zatwierdzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót zgodnie z projektem organizacji ruchu i przepisami BHP; c) wykonywanie robót, odbiorów częściowych oraz organizację na terenie prowadzonych robót w oparciu o aktualne normy i przepisy; d) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji przez cały czas trwania robót budowlanych a po całkowitym wykonaniu robót objętych niniejszym zamówieniem wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych (dokumentację geodezyjną powykonawczą); e) opracowanie dokumentacji powykonawczej, f) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Projekt stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem, został przedstawiony w załączniku nr 38 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający zastrzega iż w razie jakiejkolwiek sytuacji i okoliczności powstałych w trakcie prowadzenia robót skutkujących koniecznością sporządzenia projektu stałej organizacji ruchu obowiązkiem Wykonawcy będzie jego sporządzenie i zatwierdzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami. g) w trakcie prowadzonych robót zapewnić i utrzymać na swój koszt wszelkie nadzory specjalistyczne określone w dokumentacji projektowej jak i wynikłe w trakcie prowadzonych robót, w szczególności: - nadzór archeologiczny wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego, - nadzór Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach, - nadzór właścicielski - "Orange Polska" S.A., - nadzór właścicielski - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, - nadzór właścicielski - "Tauron" Dystrybucja S.A., - nadzór właścicielski - Polska Spółka Gazownictwa sp. z. o o. Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu. Uwaga: Zamawiający zastrzega iż w razie jakiejkolwiek sytuacji i okoliczności powstałych w trakcie prowadzenia robót skutkujących koniecznością dokonania nowych lub ponownych uzgodnień, obowiązek ich uzyskania spoczywa na Wykonawcy. Ponadto do wykonania pozostają wszystkie prace, usługi, dostawy towarzyszące robotom głównym. 6. Gwarancja i rękojmia 1) Na przedmiot zamówienia ustala się okres gwarancji jakości - zgodnie z deklaracją ofertową, który dla robót budowlanych i instalacyjnych wynosi minimalnie 60 miesięcy a maksymalnie 84 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 2) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3) Wykonawca odpowiada względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i zakres tej odpowiedzialności Wykonawca rozszerza na okres udzielonej gwarancji, o której mowa w ust. 1, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotowych robót budowlanych (podstawa prawna: art. 558 ust. 1 Kodeksu Cywilnego). 4) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy; 6) Oświadczenie Gwarancyjne stanowi załącznik do projektu umowy. Uwaga: a) termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z opisem w Rozdz. XIII SIWZ, b) termin gwarancji Wykonawca podaje w miesiącach, określając deklarowany termin jako 60, 72 lub 84 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, c) określenie terminu gwarancji poniżej wymaganego minimum tj. 60 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku deklaracji terminu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęty zostanie 84 miesięczny termin gwarancji, natomiast w treści umowy wpisany zostanie zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie. 7. Podwykonawcy 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Zlecenie zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a. ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Materiały równoważne 1) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry, mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. 2) Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". 3) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 4) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych SIWZ. 5) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 9. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1) Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani bezpośrednio związani z wykonywaniem przedmiotu zamówienia pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierowników robót, między innymi operator rozściełacza mas bitumicznych, operator walca, operator koparki, monterzy sieci i instalacji a także brukarze przewidziani do realizacji zamówienia, zatrudnieni byli przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 917). 2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem czynności realizowanych przez Kierownika Budowy lub Kierowników robót a także geodetę wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace. 3) Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 2 ust. 7 i 8 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 10. Ochrona środowiska 1) Wykonawca w czasie wykonywania robót budowlanych lub w czasie usuwania ewentualnych wad, jest zobowiązany podjąć niezbędne działania w celu ochrony środowiska i przyrody na terenie budowy i na terenach przyległych; 2) Wykonawca, jest zobowiązany postępować z odpadami z terenu budowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018r, poz. 992 tekst jedn.); 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu konieczności uiszczenia opłat, kar lub grzywien, przewidzianych w przepisach dotyczących ochrony środowiska lub przyrody i przepisach regulujących gospodarkę odpadami; 4) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności prawnych zmierzających do przejęcia odpowiedzialności z tytułu zobowiązań prywatnoprawnych lub publicznoprawnych, które mogą być dochodzone od Zamawiającego, z powodu naruszenia przez Wykonawcę przepisów z zakresu ochrony środowiska lub przyrody i ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą na wypadek podjęcia czynności niewystarczających dla uwolnienia Zamawiającego od takiej odpowiedzialności; 5) materiały budowlane odzyskane w trakcie prowadzonych robót rozbiórkowych, po oczyszczeniu należy dostarczyć, za pokwitowaniem ilości i asortymentu, w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 6) odzyskane materiały i surowce nadające się do ponownego użytku (wskazane przez inspektora nadzoru), stanowią własność Zarządcy drogi tj. Zarządu Dróg i Gospodarki Komunalnej w Kłobucku. Po oczyszczeniu, Wykonawca dostarczy je za pokwitowaniem ilości i asortymentu, na inne miejsce wskazane przez Zamawiającego; 7) rozbiórkę materiałów przeznaczonych do odzysku, ich załadunek, transport i rozładunek, Wykonawca będzie prowadził z należytą starannością, w sposób wykluczający możliwość ich uszkodzenia, a składowanie materiałów będzie prowadził w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu. 11. Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45112730-1, 45233100-0, 45231300-8, 45231110-9, 45232453-2, 45316110-9, 45232200-4, 45232300-5, 45231221-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Termin wykonania przedmiotu umowy strony ustalają w sposób następujący: 1) rozpoczęcie realizacji: od dnia protokolarnego przekazania placu budowy; 2) zakończenie realizacji: do dnia 30.09.2019 r. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy uznaje się dzień, w którym nastąpi potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru robót budowlanych i odnotowanie tego faktu w dzienniku robót budowlanych. Termin ten jest zastrzeżony na korzyść Wykonawcy, co oznacza, iż może on wykonać swoje świadczenie przed upływem tego terminu. 2. Strony mogą przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy, o okres trwania przyczyn, z powodu których brak jest możliwości prawidłowego prowadzenia prac, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy, 2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z uwagi na technologię realizacji prac określoną: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, 4) wystąpi niebezpieczeństwo kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub robotami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 5) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub dojdzie do zaniechania określonych czynności przez właściwe organy administracji państwowej, niebędących następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 6) wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie jest to następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 7) wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 8) w razie wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 9) w razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, 11) zaistnienia innych okoliczności, niezawinionych przez strony, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 3. Przedłużenie terminu wykonania robót może nastąpić wyłącznie w drodze zawarcia stosownego aneksu do zawartej umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2620296.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BITUM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@bitum.pl
Adres pocztowy: Lipie Śląskie, ul. Cegielniana 20
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3222964.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3222964.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3691909.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zrealizuje przy pomocy Podwykonawców: kanalizację deszczową, przebudowę hydrantu, oświetlenie uliczne, zabezpieczenie i przebudowę sieci elektroenergetycznej, przebudowę gazociągu, roboty brukarskie.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.