To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-20
Ogłoszenie nr 510130956-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Organizacja cyklu wizyt studyjnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I" dla cz. I oraz projekt "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II" dla cz. II zamówienia.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543894-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969,
ul. ul. Szopena
51,
35-959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, e-mail
zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl, faks
178 520 611.
Adres strony internetowej (url): www.rarr.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja cyklu wizyt studyjnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 16/2020/ROWES
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje organizację cyklu wizyt studyjnych (jednodniowe, dwudniowe oraz trzydniowe wizyty studyjne). Zostało podzielone na dwie części. Wiąże się to z subregionalizacją projektu, z którego zamówienie jest finansowane. Projekt "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I" obejmuje następujące powiaty na terenie województwa podkarpackiego: rzeszowski, kolbuszowski, niżański, stalowowolski, miasto Rzeszów, zaś projekt "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II" realizowany jest na terenie powiatów: strzyżowskiego, ropczycko-sędziszowskiego, dębickiego, mieleckiego, tarnobrzeskiego, miasta Tarnobrzeg. Część I - Organizacja cyklu wizyt studyjnych - subregion I. Pełna organizacja 20 wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I", z czego: - 8 wizyt jednodniowych, - 8 wizyt dwudniowych, - 4 wizyty trzydniowe. Podczas każdej wizyty studyjnej zostanie odwiedzona określona liczba Podmiotów Ekonomii Społecznej/Przedsiębiorstw Społecznych, w których grupa będzie realizować zadania dydaktyczne. Ilość podmiotów uzależniona jest od wizyty, zaś szczegółowy harmonogram opisano w tabeli poniżej. Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) Zorganizowanie i zapewnienie transportu osób biorących udział w wizytach studyjnych oraz ubezpieczenie tychże osób. 2) Zapewnienie noclegu i wyżywienia uczestnikom wizyt studyjnych. Rodzaj Wizyt Studyjnych (sub. I) Wizyta jednodniowa - ilość: 8; Od 50 do 400 km; 1- 6 podmiotów; 1 dzień; 15-18 osób + 1 pracownik ROWES Wizyta Studyjna dwudniowa - ilość: 8; Od 401 do 800 km; 5-9 podmiotów; 2 dni; 15-18 osób + 2 pracowników ROWES Wizyta studyjna trzydniowa - ilość: 4; Od 801 do 2000 km; 7-11 podmiotów; 3 dni; 15-18 osób + 2 pracowników ROWES Część II - Organizacja cyklu wizyt studyjnych - subregion II. Pełna organizacja 23 wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II", z czego: - 9 wizyt jednodniowych, - 10 wizyt dwudniowych, - 4 wizyty trzydniowe. Podczas każdej wizyty studyjnej zostanie odwiedzona określona liczba Podmiotów Ekonomii Społecznej/Przedsiębiorstw Społecznych, w których grupa będzie realizować zadania dydaktyczne. Ilość podmiotów uzależniona jest od wizyty, zaś szczegółowy harmonogram opisano w tabeli poniżej: Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) Zorganizowanie i zapewnienie transportu osób biorących udział w wizytach studyjnych oraz ubezpieczenie tychże osób. 2) Zapewnienie noclegu i wyżywienia uczestnikom wizyt studyjnych. Wizyta jednodniowa - ilość: 9; Od 50 do 400 km; 1- 6 podmiotów; 1 dzień; 15-18 osób + 1 pracownik ROWES Wizyta Studyjna dwudniowa - ilość: 10; Od 401 do 800 km; 5-9 podmiotów; 2 dni; 15-18 osób + 2 pracowników ROWES Wizyta studyjna trzydniowa - ilość: 4; Od 801 do 2000 km; 7-11 podmiotów; 3 dni; 15-18 osób + 2 pracowników ROWES
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 55100000-1, 55300000-3, 66510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Organizacja cyklu wizyt studyjnych - subregion I. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188293.34
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Innovaspal" Ośrodek Profesjonalizacji Kadr sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
153940.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ich ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta otrzymała najwięcej punktów w ocenie ofert z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania, przez co cena z wybranej oferty nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Wykonawca, w drugim kryterium oceny ofert, zadeklarował, że zatrudni 2 lub więcej osób wymienionych w katalogu zawartym w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (2019, poz. 1843 z późń. zm.). |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Organizacja cyklu wizyt stduyjnych - subregion II. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
230443.34
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cristal Travelnet sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
174880.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ich ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta otrzymała najwięcej punktów w ocenie ofert z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania, przez co cena z wybranej oferty nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą. Wykonawca, w drugim kryterium oceny ofert, zadeklarował, że zatrudni 2 lub więcej osób wymienionych w katalogu zawartym w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (2019, poz. 1843 z późń. zm.). |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu "ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami"
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa eksperta ds. badań ilościowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie usługi wynajmu sal konferencyjnych oraz usługi gastronomicznej i hotelowej na potrzeby organizacji "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 23 - 25.10.24
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.