eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Organizacja cyklu wizyt studyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-20

Ogłoszenie nr 510130956-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Organizacja cyklu wizyt studyjnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I" dla cz. I oraz projekt "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II" dla cz. II zamówienia.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543894-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, e-mail zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl, faks 178 520 611.
Adres strony internetowej (url): www.rarr.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja cyklu wizyt studyjnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 16/2020/ROWES

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje organizację cyklu wizyt studyjnych (jednodniowe, dwudniowe oraz trzydniowe wizyty studyjne). Zostało podzielone na dwie części. Wiąże się to z subregionalizacją projektu, z którego zamówienie jest finansowane. Projekt "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I" obejmuje następujące powiaty na terenie województwa podkarpackiego: rzeszowski, kolbuszowski, niżański, stalowowolski, miasto Rzeszów, zaś projekt "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II" realizowany jest na terenie powiatów: strzyżowskiego, ropczycko-sędziszowskiego, dębickiego, mieleckiego, tarnobrzeskiego, miasta Tarnobrzeg. Część I - Organizacja cyklu wizyt studyjnych - subregion I. Pełna organizacja 20 wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I", z czego: - 8 wizyt jednodniowych, - 8 wizyt dwudniowych, - 4 wizyty trzydniowe. Podczas każdej wizyty studyjnej zostanie odwiedzona określona liczba Podmiotów Ekonomii Społecznej/Przedsiębiorstw Społecznych, w których grupa będzie realizować zadania dydaktyczne. Ilość podmiotów uzależniona jest od wizyty, zaś szczegółowy harmonogram opisano w tabeli poniżej. Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) Zorganizowanie i zapewnienie transportu osób biorących udział w wizytach studyjnych oraz ubezpieczenie tychże osób. 2) Zapewnienie noclegu i wyżywienia uczestnikom wizyt studyjnych. Rodzaj Wizyt Studyjnych (sub. I) Wizyta jednodniowa - ilość: 8; Od 50 do 400 km; 1- 6 podmiotów; 1 dzień; 15-18 osób + 1 pracownik ROWES Wizyta Studyjna dwudniowa - ilość: 8; Od 401 do 800 km; 5-9 podmiotów; 2 dni; 15-18 osób + 2 pracowników ROWES Wizyta studyjna trzydniowa - ilość: 4; Od 801 do 2000 km; 7-11 podmiotów; 3 dni; 15-18 osób + 2 pracowników ROWES Część II - Organizacja cyklu wizyt studyjnych - subregion II. Pełna organizacja 23 wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II", z czego: - 9 wizyt jednodniowych, - 10 wizyt dwudniowych, - 4 wizyty trzydniowe. Podczas każdej wizyty studyjnej zostanie odwiedzona określona liczba Podmiotów Ekonomii Społecznej/Przedsiębiorstw Społecznych, w których grupa będzie realizować zadania dydaktyczne. Ilość podmiotów uzależniona jest od wizyty, zaś szczegółowy harmonogram opisano w tabeli poniżej: Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) Zorganizowanie i zapewnienie transportu osób biorących udział w wizytach studyjnych oraz ubezpieczenie tychże osób. 2) Zapewnienie noclegu i wyżywienia uczestnikom wizyt studyjnych. Wizyta jednodniowa - ilość: 9; Od 50 do 400 km; 1- 6 podmiotów; 1 dzień; 15-18 osób + 1 pracownik ROWES Wizyta Studyjna dwudniowa - ilość: 10; Od 401 do 800 km; 5-9 podmiotów; 2 dni; 15-18 osób + 2 pracowników ROWES Wizyta studyjna trzydniowa - ilość: 4; Od 801 do 2000 km; 7-11 podmiotów; 3 dni; 15-18 osób + 2 pracowników ROWES

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 55100000-1, 55300000-3, 66510000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Organizacja cyklu wizyt studyjnych - subregion I.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188293.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 15
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Innovaspal" Ośrodek Profesjonalizacji Kadr sp. z o.o.
Email wykonawcy: innovaspal@gmail.com
Adres pocztowy: Al. Krakowska 137, 02-180 Warszawa
Kod pocztowy: 02-180
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 316916.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ich ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta otrzymała najwięcej punktów w ocenie ofert z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania, przez co cena z wybranej oferty nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Wykonawca, w drugim kryterium oceny ofert, zadeklarował, że zatrudni 2 lub więcej osób wymienionych w katalogu zawartym w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (2019, poz. 1843 z późń. zm.).


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Organizacja cyklu wizyt stduyjnych - subregion II.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230443.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 15
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Cristal Travelnet sp. z o.o.
Email wykonawcy: chalimoniuk@cristaltravelnet.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 34, 19-300 Ełk
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 341222.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ich ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta otrzymała najwięcej punktów w ocenie ofert z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania, przez co cena z wybranej oferty nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą. Wykonawca, w drugim kryterium oceny ofert, zadeklarował, że zatrudni 2 lub więcej osób wymienionych w katalogu zawartym w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (2019, poz. 1843 z późń. zm.).


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.