eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-27

Ogłoszenie nr 510130194-N-2019 z dnia 27-06-2019 r.

Miasto Ostrów Mazowiecka: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu "Ciepła Strona Miasta" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działania 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550066-N-2019 z dnia 2019-05-21 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ostrów Mazowiecka, Krajowy numer identyfikacyjny 55066786000000, ul. ul. 3-go Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 296 795 433, e-mail zzp@ostrowmaz.pl, faks 296 795 470.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ostrowmaz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG-Z.271.39.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej: Część I: Centrum Integracji Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Chopina 2B, Część II: Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Warchalskiego 3, Część III: Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1 (dawniej Zespół Szkół Publicznych Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej) Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. 2.Zakres każdej z części zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Etap I - wykonanie: a)dokumentacji (planów, rysunków, opisów lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania) i dokonanie na jej podstawie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę (gdy będzie to wymagane przepisami prawa) albo b)projektu budowlano-wykonawczego pełno branżowego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (gdy będzie to wymagane przepisami prawa) oraz: specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, kosztorysu wykonania prac budowlanych i innych opracowań niezbędnych do uzyskania rezultatu umowy (zwanych dalej "Dokumentacją projektową") wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień lub pozwoleń. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, Audytem energetycznym, wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej "SIWZ") i umowie, 2)Etap II - kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskiego obiektu użyteczności publicznej w Ostrowi Mazowieckiej, zgodnie z: uzgodnioną i zatwierdzoną Dokumentacją projektową. Zakres prac w ramach II Etapu obejmuje również: a)sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót, b)sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 3.Ogólny opis zamówienia: Część I: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w trybie "zaprojektuj i wybuduj" polegających na termomodernizacji budynku Centrum Integracji Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Chopina 2B. Zakres robót w tym zadaniu częściowym obejmuje w szczególności: 1) modernizację systemu grzewczego: wymiana źródła ciepła, zastosowanie zaworów podpionowych i regulatorów na odgałęzieniach, 2) modernizację systemu ogrzewania ciepłej wody użytkowej: wymiana źródła ciepła - podgrzewacze elektryczne, 3) budowę systemu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, 4) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem - metoda lekka-mokra oraz wykonanie prac dodatkowych, 5) ocieplenie ścian przylegających do gruntu styrodurem oraz wykonanie prac dodatkowych, 6) ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy styrodurem oraz wykonanie prac dodatkowych, 7) ocieplenie stropu pod poddaszem wełną mineralną oraz wykonanie prac dodatkowych, 8) wymianę drzwi zewnętrznych, 9) montaż ogniw fotowoltaicznych (montaż termicznych kolektorów słonecznych). Szczegółowy opis zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz audycie energetycznym. Część II: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w trybie "zaprojektuj i wybuduj" polegających na termomodernizacji budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Warchalskiego 3. Zakres robót w tym zadaniu częściowym obejmuje w szczególności: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem - metoda lekka mokra oraz wykonanie prac dodatkowych, 2) ocieplenie stropodachu segmentów A i C wełną mineralną oraz wykonanie prac dodatkowych, 3) ocieplenie stropodachu segmentu B wełną mineralną oraz wykonanie prac dodatkowych, 4) wymiana okien, 5) wymiana drzwi zewnętrznych, 6) wymiana ścian systemowych, 7) modernizacja systemu wentylacji mechanicznej: montaż central wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych z wymiennikami krzyżowymi, 8) montaż ogniw fotowoltaicznych. Szczegółowy opis zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz audycie energetycznym. Część III: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w trybie "zaprojektuj i wybuduj" polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1 (dawniej Zespół Szkół Publicznych Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej). Zakres robót w tym zadaniu częściowym obejmuje w szczególności: 1) modernizację systemu grzewczego: wymiana istniejącego kotła na kocioł kondensacyjny, wymiana instalacji c.o.: pionów, poziomów, grzejników, montaż zaworów termostatycznych, zastosowanie zaworów podpionowych i regulatorów na odgałęzieniach, 2) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem - metoda lekka-mokra oraz wykonanie prac dodatkowych, 3) ocieplenie ścian przylegających do gruntu styrodurem oraz wykonanie prac dodatkowych, 4) ocieplenie stropodachu oraz wykonanie pokrycia dachu i prac dodatkowych, 5) wymiana okien, 6) wymiana drzwi zewnętrznych, 7) montaż ogniw fotowoltaicznych, 8) montaż nawiewników okiennych lub ściennych. Szczegółowy opis zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz audycie energetycznym. 4.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, audytami energetycznymi, wymaganiami określonymi w SIWZ i w umowie oraz przepisami obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawą Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawą o odnawialnych źródłach energii (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2389 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j.: Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną Dokumentacją projektową, skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych lub decyzją o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 6.Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek odpowiednio zagospodarować, zabezpieczyć i oznakować teren budowy oraz utrzymywać w odpowiednim stanie do zakończenia budowy. 7.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kabli energetycznych i elementów sieci wod.-kan., cieplnej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktów Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 8.Wszystkie roboty budowlane w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: a)kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowanej do kierowania budową, b)kierownika robót sanitarnych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, c)kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, d)inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego wymagane uprawnienia, wskazanego przez Zamawiającego, - wpisanych do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 9.Zamawiający wymaga stałej obecności na budowie kierownika budowy, w czasie wykonywania robót budowlanych. 10.Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach (dokumentację powykonawczą budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, dokumenty wyrobów). 11.Wykonawca zobowiązany jest do składania co miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac (z danymi ilościowo-wartościowymi i procentowymi), sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Sprawozdanie należy dostarczyć Zamawiającemu do 5 dnia miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 12.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 13.W związku z prowadzeniem robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej należy przewidzieć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych, prowadzić roboty budowlane w sposób nie utrudniający pracy instytucji mających siedzibę w budynkach oraz zapewniający bezpieczeństwo pracujących w nich osób. Należy utrzymywać temperatury zgodne z polskimi normami. W przypadku wyłączeń instalacji winno to odbywać się poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem/kierownikiem instytucji mających siedzibę w budynkach. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy placówek. 14.Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SIWZ oraz w umowie i zawierać w szczególności: a)opis elementów poszczególnych robót oraz usług, b)wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, c)terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy, Harmonogram powinien uwzględniać iż wartość wynagrodzenia wypłaconego w 2019r. nie może wynosić więcej niż: Cz. I: 129 000,00 zł brutto, Cz. II: 1 000 000,00 zł brutto, Cz. III: 440 000,00 zł brutto. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2020r., 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia. 16.Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 70% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz fakturą końcową (min. 30% wynagrodzenia umownego) na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. Pierwsza płatność nastąpi po wykonaniu i odebraniu minimum 30 % przedmiotu zamówienia. 17.Poszczególne części wynagrodzenia Wykonawcy płatne będą na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na kwotę ustaloną w sprawdzonym przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego, zestawieniu wartości wykonanych robót. 18.Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w SIWZ lub złącznikach służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o cechach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych odpowiadającym cechom technicznym, jakościowym funkcjonalnym lub lepszym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45321000-3, 45331000-6, 45421000-4, 45443000-4, 45453000-7, 45262100-2, 45331100-7, 45261215-4, 45421100-5, 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej: Część I: Centrum Integracji Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Chopina 2B.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 209041.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZKM ASIS Sp. z o.o. ul. Żurawia 71 15-540 Białystok
Email wykonawcy: konrad.trzeczkowski@zkm-asis.pl
Adres pocztowy: ul. Żurawia 71 15-540 Białystok
Kod pocztowy: 15-540
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 356700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 356700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 356700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej: Część II: Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Warchalskiego 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1370129.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZKM ASIS Sp. z o.o. ul. Żurawia 71 15-540 Białystok
Email wykonawcy: konrad.trzeczkowski@zkm-asis.pl
Adres pocztowy: ul. Żurawia 71 15-540 Białystok
Kod pocztowy: 15-540
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2466150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2466150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2466150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej: Część III: Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 715628.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZKM ASIS Sp. z o.o. ul. Żurawia 71 15-540 Białystok
Email wykonawcy: konrad.trzeczkowski@zkm-asis.pl
Adres pocztowy: ul. Żurawia 71 15-540 Białystok
Kod pocztowy: 15-540
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1328400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1328400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1328400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.