eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Zakup fabrycznie nowego samochodu brygadowego w ramach projektu "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra - Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-27

Ogłoszenie nr 510129853-N-2019 z dnia 27-06-2019 r.

Gmina Sulechów: Zakup fabrycznie nowego samochodu brygadowego w ramach projektu "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra - Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II przetarg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Lepsze jutro" II realizowane przez Miasto Zielona Góra - Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534022-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail zpb@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup fabrycznie nowego samochodu brygadowego w ramach projektu "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra - Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II przetarg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPB.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wykonawca sprzeda i dostarczy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowy samochód bry-gadowy, w ramach projektu pn. "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra - Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, spełniającego następujące minimalne wyma-gania techniczne i jakościowe: 1.1. Rok produkcji 2018 - 2019 - fabrycznie nowy; 1.2. Samochód ciężarowy typu brygadowy - skrzyniowy - wywrotka tylna/ boczna; 1.3. Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t; 1.4. Silnik wysokoprężny (turbodiesel) o mocy min. 100 kM, spełniający normy emisji spalin co najmniej EURO 6, zalecana pojemność silnika min. 1995 cm3; 1.5. Układ jezdny: rozstaw osi max. 4 050 mm; 1.6. Hamulce tarczowe (przód i tył); 1.7. Tylne koła bliźniacze; 1.8. Wyposażenie dodatkowe: elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, ABS i inne wg moż-liwości Wykonawcy; 1.9. Kabina kierowcy min. 6 miejscowa (kierowca + 5 pasażerów), pojedynczy fotel kierowcy wyposażony w 3-punktowe pasy bezpieczeństwa, wspomaganie układu kierowniczego, re-gulacja wysokości kolumny kierowniczej i fotela kierowcy, klimatyzacja co najmniej ma-nualna, zamontowany nowy radioodtwarzacz z głośnikami i anteną, centralny zamek, oświetlenie w kabinie, - szyby w drzwiach przednich elektrycznie otwierane, szyby w dru-gim rzędzie siedzeń stałe, skrzynia biegów mechaniczna min. 5 biegowa, oraz bieg wsteczny, dodatkowo samochód wyposażony w komplet nowych dywaników gumowych i nowe pokrowce na siedzenia, w części osobowej sufit, parapety oraz słupki wokół okna wyłożone tapicerką, pozostała część przestrzeni wykonana z płyty laminowanej, gumy lub tworzywa sztucznego, min. 1 poduszka powietrzna, w tym obowiązkowo poduszka po-wietrzna kierowcy, wyposażenie pasażerów w pasy bezpieczeństwa zgodnie z przepisami ruchu drogowego, boczne listwy ochronne; 1.10. Przestrzeń ładunkowa - skrzynia aluminiowa z szeroką, mocną stalową ścianą przednią z kratką zabezpieczającą kabinę; 1.11. Czujniki parkowania emitujące sygnał dźwiękowy: przednie i tylne; 1.12. Zabezpieczenie: immobiliser lub blokada kierownicy; 1.13. Pojemność zbiornika paliwa min. 70 l, korek paliwa zamykany na klucz lub klapką bloko-waną po zamknięciu drzwi; 1.14. Fartuchy przeciw błotne kół przednich i tylnych; 1.15. Ogumienie wielosezonowe z felgami stalowymi min. 16", w tym pełnowymiarowe koło zapasowe - łącznie 7 sztuk; 1.16. Lusterka zewnętrzne i wewnętrzne oraz oświetlenie zewnętrzne wg obowiązujących prze-pisów ruchu drogowego, lusterka boczne na krótkich ramionach regulowane i podgrzewa-ne elektrycznie; 1.17. Hak holowniczy kulowy z instalacją elektryczną o uciągu min. 2800 kg; 1.18. Wyposażenie standardowe pojazdu, tj. podnośnik samochodowy, komplet kluczy, w tym m.in. klucz do kół, gaśnica proszkowa typu samochodowego o pojemności ok. 2 kg umieszczona w pobliżu siedzenia kierowcy, apteczka, odblaskowy trójkąt ostrzegawczy. 2. Wymagania dodatkowe: 2.1. Dostawa kompletnego pojazdu wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami do siedziby Zamawiającego, tj. Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów. 2.2. Przekazanie wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do zarejestrowania kom-pletnego samochodu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późniejszymi zmianami), w tym m. in. homologacja ciężarowa na pojazd z możliwością odliczania podatku VAT, karta pojazdu, certyfikat potwierdzający spełnienie normy emisji spalin Euro 6 lub innej. 2.3. Instrukcje eksploatacji i konserwacji pojazdu w języku polskim (m.in. instrukcja eksploata-cji samochodu, instrukcja obsługi zawierająca co najmniej charakterystykę techniczną urządzenia, książeczka przeglądów, zalecenia odnośnie konserwacji i środków roboczych), książki gwarancyjne pojazdu i zainstalowanego sprzętu, książkę przeglądów serwisowych. 2.4. Bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie: uru-chomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego pojazdu. 2.5. Termin gwarancji zależy od ilości miesięcy zaoferowanych w ofercie - nie mniej niż 24 miesiące. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34136100-0


Dodatkowe kody CPV: 34142300-7, 34144750-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97560.98
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REN-CAR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gliwicka 190
Kod pocztowy: 44-207
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144525.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144525.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144525.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.