eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Budowa szlaku turystycznego "Bunelka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-27

Ogłoszenie nr 510129846-N-2019 z dnia 27-06-2019 r.

Powiat Ełcki: Budowa szlaku turystycznego "Bunelka"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Połączenie dróg rowerowych i wodnych na obszarach dziedzictwa naturalnego" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa - Polska

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544821-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Ełcki, Krajowy numer identyfikacyjny 79067105300000, ul. ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 876 218 300, e-mail agnieszka.pietrowicz@powiat.ełk.pl, faks 876 218 339.
Adres strony internetowej (url): powiat.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa szlaku turystycznego "Bunelka"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RP.272.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie polega na budowie szlaku turystycznego "Bunelka" w ramach projektu pn. Połączenie dróg rowerowych i wodnych na obszarach dziedzictwa naturalnego. Zaplanowany zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: A. Odcinek 1 od km 0+000 do km 1+336,70: a) Roboty pomiarowe, b) Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia, c) Mechaniczne karczowanie pni drzew z wywiezieniem korzeni i pni, d) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), e) Roboty ziemne (wykopy i nasypy), f) Wykonanie ścianki czołowej wraz ze skrzydełkami na przepuście sklepionym pod drogą oraz montaż balustrady stalowej, g) Wykonanie chodników z żywic, h) Podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm na ścieżce, i) Podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm na zjazdach, j) Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10cm, k) Oznakowanie poziome, l) Oznakowanie pionowe, m) Ustawienie barier ochronnych stalowych N2 W4 AIS-A, n) Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, o) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grub. 6 cm, p) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8cm, q) Ustawienie obrzeży betonowych 30x8cm, r) Ułożenie rur osłonowych PEHD pod media. B. Odcinek 2 od km 1+336,70 do km 1+996,24: a) Roboty pomiarowe, b) Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia, c) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), d) Roboty ziemne (wykopy i nasypy), e) Plantowanie powierzchni (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów, f) Podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm na ścieżce, g) Nawierzchnia żwirowa grub. 10 cm, h) Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10cm, i) Ustawienie obrzeży betonowych 30x8cm. C. Odcinek 3 od km 1+996,24 do km 2+287,15: a) Roboty pomiarowe, b) Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia, c) Mechaniczne karczowanie pni drzew z wywiezieniem korzeni i pni, d) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), e) Roboty ziemne (wykopy i nasypy), f) Plantowanie powierzchni (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów, g) Podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm na ścieżce, h) Podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm na zjazdach, i) Nawierzchnia żwirowa grub. 10 cm, j) Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10cm, k) Oznakowanie poziome, l) Oznakowanie pionowe, m) Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, n) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grub. 6 cm, o) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8cm, p) Ustawienie obrzeży betonowych 30x8cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - projekt budowlany i wykonawczy, - przedmiary robót, - projekt stałej organizacji ruchu, - szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ) określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączone przedmiary robót, dokumentację techniczną, szczegółowe specyfikacje techniczne i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączone przedmiary nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w "Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych" - załącznik nr 10 do SIWZ. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarach, a które należy wykonać. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonych przedmiarach robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji projektowej. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - sporządzenie, zatwierdzenie projektu czasowej organizacji robót oraz oznakowanie robót na czas budowy, - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną całego zadania (3 egz.), - po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu. UWAGA: ? Zamawiający określił wymagania co do materiałów w dokumentacji projektowej i SST. ? Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Materiał przeznaczony do rozbiórki należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu. Wszystkie elementy, które nadają się do ponownego wbudowania powinny być złożone na paletach dostarczonych przez Wykonawcę robót, odpowiednio zabezpieczone poprzez owinięcie foliami i taśmami uniemożliwiając tym samym możliwość przemieszczania się rozebranego materiału na paletach. Materiał nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zutylizuje na własny koszt. ? Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie prowadzić prace budowlane przy odbywającym się ruchu drogowym. ? Wykonawca robót zapewni niezbędną kadrę kierowniczą do obsługi budowy a w szczególności kierownika budowy dla branży drogowej. ? Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane zostały rozpoczęte bezpośrednio po przekazaniu placu budowy. Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy, kosztorysy ofertowe wraz ze zbiorczym zestawienie (wzór proponowany przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy - załącznik nr 11 do SIWZ), kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem do umowy nr 2 wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności. Plac budowy zostanie przekazany wykonawcy w ciągu 5 dni roboczych po podpisaniu umowy i po przekazaniu Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas budowy. Gwarancja i rękojmia - minimalny wymagany okres 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45221000-2


Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45233250-6, 45233162-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1081240.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolonia 1
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 978273.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 978273.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1555632.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 55 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.