To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-27
Ogłoszenie nr 510129803-N-2019 z dnia 27-06-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534815-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 17081813100000,
ul. ul. Królewiecka
55,
14-500
Braniewo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
055 644 22 32, e-mail
zdp@braniewo.waw.pl, faks
055 644 22 32.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.braniewo.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP.7.252.18.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (zał. Nr 9 do SIWZ) oraz dokumentami technicznymi. Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy: Część nr 1 Droga nr 1352N odc. Łoźnik - Pawły a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 12,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 662,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 647,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 662,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 647,00 m2 Część nr 2 Droga nr 1308N odc. Baranówka - Wielkie Wierzno a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 12,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 1448,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1418,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 1448,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 1418,00 m2 Część nr 3 Droga nr 1165N odc. Frombork - Biedkowo a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 12,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 1509,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1477,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 1509,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 1477,00 m2 Część nr 4 Droga nr 1381N odc. Zawierz - Wielewo a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 6,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 1122,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1104,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 1122,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 1104,00 m2 Część nr 5 Droga nr 1322N odc. Piele - Grabowiec a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 12,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 1177,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1156,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 1177,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 1156,00 m2 Część nr 6 Droga nr 1157N odc. Stare Siedlisko - Dębiny a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 12,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 2112,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 2068,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 2112,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 2068,00 m2 Część nr 7 Droga nr 1395N odc. Jachowo - Lutkowo a) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 833,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 814,00 m2 c) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W z transportem (średnio 50 kg/m2) w ilości - 833,00 m2 d) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego (AC 8S lub AC 11S) z transportem w ilości - 814,00 m2 Część nr 8 Droga nr 1314N odc. Rogity - Świętochowo a) Odtworzenie punktów oraz pomiary w okresie trwania robót - 0,460 km b) Korytowanie - wykonanie robót ziemnych (mijanka) - 33,60 m3 c) Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna - 1 840,0 m2 d) Profilowanie podbudowy z kruszywa i stabilizacja mechaniczna (mijanka) - 84,0 m2 e) Wykonanie podbudowy na mijance gr. 40 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 - 33,60 m2 f) skropienie 0,5 kg/m2 pasy szer. 0,5 m na krawędziach podbudowy i mijance - 470,0 m2 g) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 22W gr. 6 cm - 1 840,0 m2 h) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8s gr. 3 cm lub betonu asfaltowego do cienkich warstw BBTM gr. 2 cm - 1 794,00 m2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej zwaną: "STWiORB") stanowiącym załącznik 9 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. 5. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dzięgielewskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinków do wykonania naprawy nawierzchni. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 8. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 9. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202. z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 10. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową. 11. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 12. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB. 13. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 14. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 16. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: o segregować i właściwie utylizować odpady, o w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6, o stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania. 18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty dla poszczególnych części (1-8) na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 5 lat. 19. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a Ustawy - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. "Wykaz Pracowników". c) wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie badań, prób, sprawdzeń, b) kierowanie pojazdami, maszynami, sprzętem, c) praca przy wykonywaniu robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Droga nr 1352N odc. Łoźnik - Pawły |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5255.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4823.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe przedsięwzięcie "Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych", które zamierza zrealizować Zamawiający to wykonanie robót dodatkowych które jest zgodne z opisem zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Droga nr 1308N odc. Baranówka - Wielkie Wierzno |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27227.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27093.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe przedsięwzięcie "Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych", które zamierza zrealizować Zamawiający to wykonanie robót dodatkowych które jest zgodne z opisem zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Droga nr 1165N odc. Frombork - Biedkowo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29498.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28334.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe przedsięwzięcie "Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych", które zamierza zrealizować Zamawiający to wykonanie robót dodatkowych które jest zgodne z opisem zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Droga nr 1381N odc. Zawierz - Wielewo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18431.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17953.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe przedsięwzięcie "Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych", które zamierza zrealizować Zamawiający to wykonanie robót dodatkowych które jest zgodne z opisem zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Droga nr 1322N odc. Piele - Grabowiec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17913.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17350.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe przedsięwzięcie "Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych", które zamierza zrealizować Zamawiający to wykonanie robót dodatkowych które jest zgodne z opisem zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Droga nr 1157N odc. Stare Siedlisko - Dębiny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59957.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59537.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe przedsięwzięcie "Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych", które zamierza zrealizować Zamawiający to wykonanie robót dodatkowych które jest zgodne z opisem zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Droga nr 1395N odc. Jachowo - Lutkowo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6595.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6522.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe przedsięwzięcie "Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych", które zamierza zrealizować Zamawiający to wykonanie robót dodatkowych które jest zgodne z opisem zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Droga nr 1314N odc. Rogity - Świętochowo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91003.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89526.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe przedsięwzięcie "Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych", które zamierza zrealizować Zamawiający to wykonanie robót dodatkowych które jest zgodne z opisem zamówienia. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TUGA Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe przedsięwzięcie "Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych", które zamierza zrealizować
Zamawiający to wykonanie robót dodatkowych które jest zgodne z opisem zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- NAPRAWA NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA
- Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
- "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
- Budowa chodnika w ul. Kąckiej w Wiązownie
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.