To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-16
Ogłoszenie nr 510129681-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.
Gmina Mełgiew: Przebudowa drogi gminnej nr 105528 L w miejscowości Minkowice, gm. Mełgiew na odcinku od km 0+000 do km 0+876,77
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546102-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mełgiew, Krajowy numer identyfikacyjny 43101958900000,
ul. ul. Partyzancka
2,
21-007
Mełgiew, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 460 57 00, e-mail
melgiew@melgiew.pl, faks
81 460 57 90.
Adres strony internetowej (url): http://www.melgiew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 105528 L w miejscowości Minkowice, gm. Mełgiew na odcinku od km 0+000 do km 0+876,77
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 105528 L w miejscowości Minkowice, gm. Mełgiew na odcinku od km 0+000 do km 0+876,77. Przedmiotowa droga gminna zlokalizowana jest w miejscowości Minkowice w gminie Mełgiew. Droga pełni funkcję dojazdową do lokalnych zabudowań o charakterze domów jednorodzinnych i pól uprawnych. Istniejącą nawierzchnię stanowi warstwa kruszywa stabilizowanego mechanicznie o zmiennej szerokości w granicach 3,50 - 4,50 m. Opracowaniem objęto odcinek drogi od granicy z terenem kolejowym (działka nr 48 w obrębie Minkowice) do połączenia z jezdnią drogi powiatowej nr 2105 L w km roboczym 0+000,00 - 0+ 876,77. Na trasie projektowanej drogi w km 0+086 - 0+092 (dz. nr 643 w obrębie Minkowice) mieści się obiekt mostowy o konstrukcji drewnianej. W związku z lokalizacją obiektu w bezpośrednim zbliżeniu do zachodniej granicy pasa drogowego drogi gminnej od strony północnej i południowej, zdecydowano o zachowaniu odcinków przejściowych o długości 20 m po obu stronach obiektu, które zostaną wykonane w kolejnych etapach przebudowy drogi gminnej łącznie z przebudową ww. mostu. Roboty budowlane wchodzące w zakres inwestycji obejmą: o wykarczowanie krzewów, krzaków i niewielkich zadrzewień oraz zdjęcie humusu w zakresie robót ziemnych, o wyprofilowanie i oczyszczenie nawierzchni drogi gminnej z kruszywa, o wykonanie robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcję drogi na poszerzeniach oraz wyprofilowanie koryta, o wykonanie warstw podbudowy na poszerzeniach, o wyrównanie warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, o oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywa, o wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi z mieszanek mineralno-asfaltowych, o wbudowanie krawężników najazdowych na ławie z betonu C8.10 z oporem, o regulację wysokościową istniejących zjazdów z kruszywa i wykonanie poboczy gruntowych ulepszonych kruszywem i destruktem asfaltowym, o oczyszczenie i konserwację istniejących rowów, o uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych. 3.3. Szczegółowy zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalania wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze. 3.4. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia przypadkowo wystąpiły określenia zawierające w nazwie znaki towarowe lub pochodzenie od konkretnych producentów, to są one tylko przykładami i w każdym takim przypadku Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) innych producentów.3.5. Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, znaki bezpieczeństwa "B", atesty zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie oraz Prawem budowlanym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnianie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów. Wykonawca przed zamówieniem materiałów, musi przedstawić Inspektorowi Nadzoru dokumenty dopuszczające materiały do stosowania w budownictwie i dopiero po ich zaakceptowaniu może zamówić je oraz przystąpić do wykonywania robót przy ich zastosowaniu. 3.6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, które winny odpowiadać parametrom jakościowym i cechami użytkowymi przytoczonym wzorcom. Po stronie Wykonawcy będzie udowodnienie Zamawiającemu iż zaoferowany produkt spełnia wymagania równoważności do wskazanych w dokumentacji. 3.7. Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę ofertową.3.8. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat). Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajęcie pasa drogowego na czas robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. 3.9. Minimalny wymagany okres rękojmi i gwarancji - 60 miesięcy (kryterium oceny ofert) na wykonane prace zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.3.10. Wymagania zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę:3.10.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający informuje, że określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy min. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych). 3.10.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.2. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót.3.10.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;3.10.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233141-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
669979.40
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WOD-BUD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
447141.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MEŁGIEW
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E do budynków Gminy Mełgiew i jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi MEŁGIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- Przebudowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów-Kopki od m. Bojanów do m. Jeżowe (odcinkami) zakres 1. m. Jata km od 11+000 do 12+100 zakres 2. m. Jata km od 12+100 do 14+250
- Przebudowa drogi w miejscowości Chmielewo- etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.