eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2019 i 2020 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn."Bielińskie stacje wsparcia" z możliwością składania ofert częściowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-26

Ogłoszenie nr 510129385-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.

Gmina Bieliny: Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2019 i 2020 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn.: "Bielińskie stacje wsparcia" z możliwością składania ofert częściowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Bielińskie stacje wsparcia" z możliwością składania ofert częściowych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547209-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bieliny, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. , e-mail inwestycje@bieliny.pl, faks 413 026 107.
Adres strony internetowej (url): www.bieliny.biuletyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2019 i 2020 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn.: "Bielińskie stacje wsparcia" z możliwością składania ofert częściowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2019 i 2020 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn.: "Bielińskie stacje wsparcia" z możliwością składania ofert częściowych. 2. W ramach zadania należy dostarczyć Zamawiającemu materiały wymienione w załączniku nr 1 transportem Wykonawcy (wliczonym w cenę dostarczanych materiałów). Dostawa musi odbywać się w godzinach pracy Urzędu Gminy Bieliny po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym (kierownikiem projektu) godziny dostawy. Materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Bielinach do pokoju nr 14. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość materiałów i zabawek określa załącznik nr 1 do siwz. a) Zamówienie, o którym mowa w załączniku nr 1 jest zamówieniem szacunkowym, a faktyczna ilość dostaw wyniknie z faktycznego zużycia i zapotrzebowania. b) Zamawiający zastrzega, iż ilość materiałów podana w załączniku nr 1 jest ilością orientacyjną, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 1. c) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe i plastyczne - minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby zamawiającego. d) Dostawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem (wliczonym w cenę materiałów) do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym w formularzu ofertowym nie przekraczającym 7 dni kalendarzowych od każdego zgłoszenia zapotrzebowania na materiały - czas reakcji wykonania zamówienia od każdego zgłoszenia zapotrzebowania na materiały liczony w dniach kalendarzowych. Jednocześnie zamawiający dopuszcza skrócenie czasu reakcji wykonania zamówienia od każdego zgłoszenia zapotrzebowania na materiały. Czas reakcji wykonania zamówienia od każdego zgłoszenia zapotrzebowania na materiały stanowi kryterium oceny ofert opisanym w rozdziale XX siwz pkt. 2 lit. b). Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w formularzu ofertowym podać czas reakcji wykonania zamówienia w dniach kalendarzowych. e) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w siwz - Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt dnia następnego po dostawie. f) Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia. Zamówienia będą zgłaszane za pośrednictwem e-maila. g) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie. Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po każdej dostawie zamówionych materiałów. h) Terminy realizacji poszczególnych dostaw będą każdorazowo ustalone z Zamawiającym, przy czym nie będą one przekraczać ilości dni wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. i) Ceny jednostkowe zaoferowane przez oferenta, z którym zostanie podpisana umowa, nie ulegają zmianie przez cały okres realizacji dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 37520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8764.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Multirek Paweł Bielecki
Email wykonawcy: pawel.bielecki@multirek.pl
Adres pocztowy: al. Solidarności, nr 34, 25-323 Kielce,
Kod pocztowy: 25-323
Miejscowość: Kielce,
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10780.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10780.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH I BIUROWYCH

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

NA podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz.U. Z 2018 R. POZ.1986 z poźn.zm. -postępowanie obarczone jest niemożl;iwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej uniewaznieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający ogłosił postępowanie i opisał przedmiot zamówienia na dostawę pomocy dydaktycznych na rok 2019 i 2020.Zamawiający zamieścił do postępowania błędny formularz ofertowy. któy nie obejmował wyceny wszystkich pozycji oraz okresu realizacji (brak roku 2020). W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie ocenić ofert i zawrzeć umowy z wykonawcą.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: DOSTAWA ZABAWEK

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

NA podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz.U. Z 2018 R. POZ.1986 z poźn.zm. -postępowanie obarczone jest niemożl;iwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej uniewaznieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający ogłosił postępowanie i opisał przedmiot zamówienia na dostawę pomocy dydaktycznych na rok 2019 i 2020.Zamawiający zamieścił do postępowania błędny formularz ofertowy. któy nie obejmował wyceny wszystkich pozycji oraz okresu realizacji (brak roku 2020). W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie ocenić ofert i zawrzeć umowy z wykonawcą.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.