eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagiewniki › UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE KLUBU SENIOR +

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-16

Ogłoszenie nr 510129360-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.

Gmina Łagiewniki: UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE KLUBU SENIOR +

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541099-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łagiewniki, Krajowy numer identyfikacyjny 93193465000000, ul. ul. Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 939 328, e-mail malgorzata.stepnik@lagiewniki.pl, faks 748 939 328.
Adres strony internetowej (url): http//bip.lagiewniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE KLUBU SENIOR +

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w lokalu przy ul. Lipowej 4,58-210 Łagiewniki, stanowiącym własność Gminy. Przedmiot remontu: 1) Do zakresu rzeczowego- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ , wchodzą następujące elementy inwestycyjne: - Roboty budowlane i inwestycyjne - polegające na gruntownym remoncie pomieszczeń: drobne roboty rozbiórkowe, remont elewacji, remont pokrycia dachowego, izolacje podłogowe ( posadzki, podkłady pod posadzki, kafelki), roboty murarskie, nowe tynki, gładzie, malowanie ,wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie ścian z płyt gipsowo-kartonowych, nowe instalacje elektryczne i sanitarne, remont toalet i dostosowanie ich do wymogów dla potrzeb osób niepełnosprawnych, remont wentylacji, dostosowanie ich do wymogów dla potrzeb osób niepełnosprawnych- zgodnie z przedmiarem robót: 2) Do zakresu rzeczowego- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+, wchodzą następujące zakupy: Zakup materiałów i wyposażenia pomieszczeń: 1. pomieszczenie kuchenne: - meble - 1 komplet - kuchenka elektryczna z piekarnikiem- 1 szt. - zmywarka - 1 szt. - mikrofalówka - 1 szt. - lodówka - 1 szt. - zlewozmywak dwukomorowy wraz z baterią - 1 komplet - ekspres do kawy - 1 szt. - rolety - 2 szt. - okap - 1 szt. - ociekacz - 1 szt. - kosz na śmieci - 1 szt. - czajnik elektryczny - 1 szt. - krzesło - 2 szt. -zestaw sztućców dla 30 osób - 1 komplet 2. pomieszczenie klubowe: - laptop - 1 szt. (w tym myszka, słuchawki, ruter itp.) - sekretarzyk - 1 szt. - krzesło obrotowe do biurka - 1 szt. - kanapy 3 osobowe - 2 szt. - fotele - 2 szt. - stolik kawowy - 2 szt. - rolety - 2 szt. - regał - 1 szt. 3. wyposażenie szatni: - wieszaki - regał - 1 szt. - wycieraczka - 1 szt. - zestaw porządkowy (mop+wiadro) - 1 komplet - kosz na śmieci - 1 szt. 4. wyposażenie łazienki: - zestaw toaletowy (pojemnik na mydło, pojemnik na papier toaletowy, pojemnik na ręczniki do rąk, szczotka do wc) - 2 komplety - kosz na śmieci - 2 szt. 5. pomieszczenie ogólnodostępne - sala spotkań: - rolety - 4 szt. - zgodnie z przedmiarem : 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami od Nr 8 -11 do SIWZ (przedmiary robót, zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu ,dokumentacją do zgłoszenia roboty). Dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej http://bip.lagiewniki.pl oraz do wglądu w Urzędzie Gminy w Łagiewnikach, pokój 32, telefon: 74/6633419 , w godzinach od 8:00 do 15:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45260000-7, 45430000-0, 45260000-7, 45450000-6, 45440000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 246704.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarządzanie Inwestycjami Budowlanymi Sławomir Tomala
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łagiewniki
Kod pocztowy: 58-210
Miejscowość: Łagiewniki, ul.Łowiecka 2
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246256.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246256.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1081227.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.