To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-16
Ogłoszenie nr 510129214-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.
Gmina Piątnica: Dostawa fabrycznie nowych 30 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem operacyjnym i biurowym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544111-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piątnica, Krajowy numer identyfikacyjny 54229600017000,
ul. Stawiskowska
53,
18-421
Piątnica Poduchowna, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 162 476, e-mail
ugpiatnica@gminapiatnica.pl, faks
86 218 24 56.
Adres strony internetowej (url): bip.gminapiatnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych 30 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem operacyjnym i biurowym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPT.271.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem, o wskazanych poniżej minimalnych parametrach: - Przekątna ekranu: min 15.6'', - Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FHD 1080), - Powierzchnia matrycy: Matowa, - Procesor min. 4-rdzeniowy osiągający wynik testu PassMark na poziomie min. 6950 wg strony: www.cpubenchmark.net, - Zainstalowana pamięć RAM: min.8 GB, - Rodzaj pamięci: DDR4, - Typ dysku: SSD, - Pojemność SSD: min. 250 GB, - Porty wideo: 1 x HDMI, - Interfejs sieciowy: 1 x 10/100/1000 Mbit/s, - Porty USB: min. 2x USB 3.1 Gen 1, - Kamera internetowa, głośniki, mikrofon, bluetooth, wifi, - Układ klawiatury QWERTY, - Napęd optyczny - wbudowany DYD+/-RW lub napęd zewnętrzny. Komputery mają mieć zainstalowany system operacyjny z funkcjonującym wsparciem technicznym - o parametrach, zastosowaniu i funkcjonalności nie gorszych niż Windows 10 Home, polska wersja językowa. Ponadto komputery muszą spełniać następujące warunki: - posiadać deklaracje CE - deklaracja Conformite Europeenne; - posiadać certyfikat IS09001 dla producenta sprzętu; - muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; - fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; - posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata; Oprogramowanie biurowe. Wykonawca może dostarczyć oprogramowanie równoważne spełniające następujące wymagania techniczne Lp. Nazwa komponentu Wymagalne minimalne parametry funkcjonalne. 1 Zawartość pakietu aplikacji biurowych: Edytor tekstów, Arkusz kalkulacyjny, Narzędzie do przygotowania i prowadzenia prezentacji, Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych, Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą, kalendarzem, kontaktami i zadaniami); 2 Edytor Tekstów: Edycja i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni, poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty; Wstawianie oraz formatowanie tabel; Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych; Wstawianie wykresów i tabel arkusza kalkulacyjnego; Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabeli rysunków; Automatyczne tworzenie spisów treści; Formatowanie nagłówków i stopek stron; Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników; Określenie układu strony (pionowa/pozioma); Wydruk dokumentów; Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną; Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji; 3 Arkusz kalkulacyjny: Tworzenie raportów tabelarycznych; Tworzenie wykresów liniowych, słupkowych, kołowych; Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu; Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych; Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych; Wyszukiwanie i zamiana danych; Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego; Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie; Nagrywanie, tworzenie i edycja makr automatyzujących. 4 Narzędzie do przygotowania i prowadzenia prezentacji: Przygotowanie prezentacji multimedialnych; Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego; Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek; Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu; Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji; Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera; Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo; Umieszczanie tabeli wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego; Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym; Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów; Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym, monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera; 5 Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych: Tworzenie i edycja drukowanych materiałów informacyjnych; Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów; Edycja poszczególnych stron materiałów; Podział treści na kolumny; Umieszczanie elementów graficznych; Wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej; Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji; Wydruk publikacji; 6 Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami): Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego; Przechowywanie wiadomości na serwerze lub w lokalnym pliku tworzonym z zastosowaniem efektywnej kompresji danych; Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców; Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną; Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule; Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy; Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia; Zarządzanie kalendarzem. 2. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, które mogą korzystać z przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był zgodny z zapisami Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, a także Załącznikiem nr 2. do Wytycznych - Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, należy przyjąć, że każdemu takiemu odniesieniu towarzyszy sformułowanie "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym za właściwy każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 48771000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73170.73
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83772.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.